in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 03-05-2012 11:13 AM by Peter Pan. 468 replies.
Page 1 of 31 (762 items) 1 2 3 4 5 Next > ... Last »
Sort Posts: Previous Next
  • 04-16-2007 12:54 PM

    Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

                                       

      

    Hej

    Ja så kan vi starte forfra her på det nye BeoWorld. Min hobby gennem mange år er Bang & Olufsens
    produkter. Det startede i sin tid med en Beomaster 4400. Siden har det udviklet sig.

    BeoVision 7-40" LCD HD Digital Surround Sound TV og ICEpower fra B&O er kun en del af
    hvad jeg har tænkt mig med denne tråd. Nyheder og et forsøg på at hjælpe jer med evt. B&O
    problemer i sprog og med tegninger så alle kan følge med.
     
    Jeg tager forbehold for eventuelle skrive-, og stavefejl såvel som grammatiskefejl. Smile

     
     
    Med venlig hilsen

     

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

    Vil du fortælle os om DINE B&O produkter. Har du tilsluttet andre AV produkter ?
    Hvordan har du tilsluttet det ? Hvad for kabler har du brugt ? Har du selv loddet dine DIN stik ?
  • 04-21-2007 2:28 PM In reply to

    Re: Peter Pans Hjemmebio. BeoVision 7-40" LCD TV + 2 x 500Watt ICEpower til BeoVox Penta.

    Her min oversigts tegning af mit AV setup.

    .

     

  • 05-03-2007 2:13 PM In reply to

    Re: Peter Pans Hjemmebio. BeoVision 7-40" LCD TV + 2 x 500Watt ICEpower til BeoVox Penta.

     

     
    Billedet viser mit nyt BV 7-40" Full HD TV, og nye møbler 2008.
    .
    .
    Her ses mine baghøjttaler: 2 stk BeoLab 4000.
     
  • 05-07-2007 4:46 PM In reply to

    Re: Peter Pans Hjemmebio. BeoVision 7-40" LCD TV + 2 x 500Watt ICEpower til BeoVox Penta.

    Mit setup består af følgende:

    .
    Beovision 7-40" LCD HD TV MkIII med DVD/CD, og DTS/Dolby digital 5.1.
    .
    Center højttaler: Aktiv BeoLab7-4 med 2x 250 W ICEpower moduler.
    .
    Front højttaler: 2 stk passive BeoVox Penta,( trækkes af )
    JJAZ. IP 205 KV Stainless, 2 X 500w APS ICEpower.
    .
    Bag Højttaler: BeoLab 4000 aktiv.
    .
    Subwoofer aktiv : Audio Pro Bi-20 Ace-Bass.
    .
    BeoCenter 9300, med pre-out via PowerLink og en 80 watt forstærker:
    Centeret har : Radio/CD/ Kassete båndoptager og MasterLink til øvrige rum.
    .
    Beocord V 8000. VHS video.
    .
    Nad C 162 Pre-amp forforstærker.
    .
    Cayin 257 CD afspiller.
    .
    Beogram TX grammofon med MMC 1 Pick-up.
    .
    Bang & Olufsens. 2 X 500w APS ICEpower.
    .
    Samsung STM-H3106 HD Selector.
    .
    DAB Digiality Acoustic.
    .
    Hi-Fi møbel: Limo - 3024. fra BoConcept.



    Mvh. Peter Pan 
     

  • 05-08-2007 2:09 AM In reply to

    Re: Peter Pans Hjemmebio. BeoVision 7-40" LCD TV + 2 x 500Watt ICEpower til BeoVox Penta.

    Har du lyst at følge mit første besøg hos Bang & Olufsen i Struer, så-
    __
    _ 
    Tryk på bussen så køre vi. Når du når frem, så ruller du lidt.
    God tur  
  • 05-17-2007 8:21 AM In reply to

    • TB
    • Not Ranked
    • Joined on 04-18-2007
    • Copenhagen, Denmark
    • Posts 7
    • Bronze Member

    Itunes -> Airport Express -> Beolab 4000

    Jeg er en gymnasieelev, der har brugt en betydeligt del af opsparingen på følgende set-up:

    MacBook med Itunes der trådløst sender musik til Airport Express Station, der sender musikken gennem minijack-phono ledning til mine to Beolab 4000, der hænger på væggen. Således er mit musiksystem totalt trådløs og eneste betjening, der kræves, er på computeren. Jeg synes selv, det er ganske udmærket.

    Der er dog et problem..! Højtalerene er særdeles følsomme over for signalet og jeg bliver derfor nødt til at skrue helt ned for equaliseren i Itunes. Det i sig selv er ikke en kilde til større irritation, men: Følsomheden af højtalerene gør, at de fra tid til anden (45min - 1,5 times mellemrum) tænder og slukker hurtigt. Jeg ved, at dette kun sker, hvis indgangsignaleret er svagt og meget kortvarigt.

    Mit spørgsmål er derfor: Hvordan kan dette problem løses? Jeg har overvejet, om det er muligt at købe en mini-jack-modstand, der vil dæmpe signalet uden at gå på kompromis med lyden.
    På forhånd, tak.
     

    /Thomas
     

    Filed under: , , , ,
  • 05-19-2007 1:25 AM In reply to

    Re: Itunes -> Airport Express -> Beolab 4000

    Hej Thomas
    .
    Jeg havde det samme problem. Det blev løst ved at få lavet et adapter kabel hos min B&O forhandler. Det ser sådan ud. Efter dette kabel blev tilsluttet blev volumen nem at styre. Hvis ikke BeoLab 4000 modtager et lydsignal i et stykke tid går de i standby, det kan der kun laves om på, ved at få justeret eller fjernet det relæ som findes i højttalerne.

    .

    .

    .

    .
    .
    To aktive Beloab 4000 er her tilsluttet lydkortet på en computer.
    .
    Mvh. Peter Pan   

  • 06-10-2007 9:35 AM In reply to

    Ennu to B&O ASP ICEpower trin til mit setup

    Nyt til mit setup, og A/B test.
    .
    Efterhånden er der vel ingen der er i tvivl om, at min konklusion af Class-D 500 Watt ASP ICEpower
    forstærker trin er, at de har en ultra detaljeret high-end lyd, som man kun oplever fra de mest ekstreme
    forstærkere på markedet. At lyden er super kontrolleret, super dynamisk og ultra-transperant samt super
    neutral.
    .
    Det er godt to år siden jeg købte min første stereo forstærker med 2 stk. 500 Watt ASP ICEpower trin
    fra Bang & Olufsen, og idag har jeg med posten modtaget endnu en stereo forstærker med samme indhold.
    .
    Det gav mig en mulighed for at foretage en A/B test, hvor jeg først lod venstre kanal blive hvor den normalt
    er tilsluttet, på mit tilspillede ICEpower trin, og højre kanal blev tilsluttet det ene af de to nye ICEpower trin.
    Først skal siges at jeg aldrig slukker for strømmen til mine forstærkere.
    .
    Det vil sige at den ene af de nye forstærkere først blev tændt i dag.

    ___

     
    -
    Det kom ikke bag på mig at der var en forskel, for det var der bestemt. Hvor forstærkeren normalt spillede
    som jeg beskriver øverst, blev lyden mindre detaljeret, og langt mindre transperant, + at bredden i
    lydbilledet ikke var på plads hvor det plejer at være.
     
    Fra tidligere ved jeg at der skal være strøm på forstærkerne i mindst 3 timer, før de lyder bedst, og så bliver
    de fra nye af, bedre i løbet af de første to måneder, hvis de bruges flittigt. Lyden blev naturligvis ikke bedre
    da jeg tilsluttet begge højttalerne til den nye forstærker. Nu ved jeg det kommer med tiden. så det er ok.
     
    Endnu har jeg ikke besluttet om den nye ICEpower forstærker skal trække det ene sæt BeoVox Penta
    højttaler som bag højttaler. Med vores placering af vores stole lige nu, bliver der ikke afstand nok.
    Som det kan ses på denne tråd, klares denne opgave nu af et sæt aktive BeoLab 4000, som er monteret
    over sweetspot. En anden mulighed er at have ICEpower forstærkeren som reserve, da jeg ellers ikke har lyd
    i fronthøjttalerne hvis der sker noget med den ælste forstærker.
    .
     
    Her en oversigt over hvem der bygger, eller har bygget class-D forstærkere.
    -
        
  • 06-29-2007 6:14 PM In reply to

    Med Beo4 & Lin Tronic's syetem kan du fjernbetjene ikke B&O apparater.

    Hvis du vil kunne fjernbetjene dine ikke B&O A/V apparater med Beo4, er det hver at tænke over hvor ofte du skifter dine A/V apparater, før du beslutter om du skal vælge en integreret løsning i det enkelte apparat, eller en løsning du kan opdatere hver gang du skifter et eller flere af dine A/V apparater.

     

    Find alt om produktet her:

    http://www.lintronic.dk/LinTronicTableTopSeries-Danish.pdf 

     http://www.lintronic.dk/

    Eller ring og spørg, det er jo et Dansk produkt.

    Du kan også skrive til Michael Lindgaard på   Send privat besked

    Se her indlæg 2 og 7. om en kunde der blev meget tilfreds. 

    LinTronic NewsLetter nr. 3. 08

    http://www.lintronic.dk/NewsLetter-2008-3.pdf



    __________________
    Mvh. Peter Pan. Se Link her. DIN kabler.    Mit set-up.    B&O + meget mere.

  • 07-02-2007 3:29 AM In reply to

    8 polet DIN PowerLink Mk II & MK III kabel.

  • 07-02-2007 4:01 AM In reply to

    PowerLink Mk 3 kabel.

    PowerLink Mk 3:
    Brug ikke et kabel af den gamle type, da dette forårsager støj og
    derfor ikke giver optimal lydkvalitet! Den nye type har et trekantet
    mærke på stikket og følger med BeoVision 7, for tilslutning af
    BeoLab 7-1 / 7-2, eller mono højttaleren BeoLab 7-4.
    ______________________________________________________
     
    Jeg vedlægger denne tegning jeg fandt for et stykke tid siden,
    men jeg er ikke helt klar over hvordan jeg skal tyde denne PL
    bøsning, jeg regner med den sidder i de nye BeoLab højttaler
    med ICEpower forstærkere.
     
    Har nogen den rigtige forklaring, skriv venligst.
    Mvh Peter Pan
  • 07-02-2007 7:26 AM In reply to

    Svar på spørgsmål til tegning af PowerLink bøsning med modstande + div.

    Så har jeg modtaget det første svar til den lille tegning af PowerLink bøsningen.
    .
    [QUOTE=morten=-=morten]
    .    
    Hej Peter

    Grunden til at der er to stel er at den ene er digital stel og den anden analog.
    Den digitale stel forbindelse er som regel noget mere støj fyldt end den analoge
    og man holder dem derfor ofte adskildt, hvis de skal samles kan man bare kort
    slutte dem, men ved brug af det lille kredsløb du ser på den tegning du giver mig
    kan man kortslutte dem med nogle fordele som giver noget støj dæmpning, via
    modstanden og kondensatoren. Dioderne sørger for at spændingsforskellen for
    imellem de to stel aldrig bliver bliver større end diode V_on spænding
    (typisk 0,7, 0,6 eller 0,2 Volt afhængig af typen!) Jeg regner med at kigge lidt
    mere på det her i ferien. Jeg mener dog at jeg havde gjort dette da jeg testede,
    men tror jeg kommer til at prøve engang mere, har fået fat i et b&o anlæg til at
    teste med her i ferien, så kan jeg forhåbentlig få testet om det er fordi min højtaler
    er istykker. MEN mange tak for hjælpen indtil videre, og god sommer
    [/QUOTE]
    .
    Når jeg så gerne vil kunne tegne en adapter 2 RCA stik ---> 8 polet DIN stik,
    der med sikkerhed kan bruges til de nye BeoLab højttaler, er det ikke i et forsøg
    på at spare penge ved at lave dem selv, mod at købe dem i B&O's butikker.
    Nej det er den filosofi Bang & Olufsen har om at lakrids kabler er gode nok,
    jeg ikke er enig i.
    Er man ejer af en kvalitets forstærker med pre-out lydsignal udgange, er jeg
    sikker på at der er en lydmæssig gevinst at hente, ved at bruge bedre signal
    kabler mellem denne forstærker, og f eks. et sæt BeoLab 9 højttaler, som nu
    har vist deres styrke. Jeg vil i hvert tilfalde godt gøre hvad jeg kan for at
    få / give muligheden for at vælge.
    .

  • 07-03-2007 3:54 PM In reply to

    ICEpower

    ICEpower ASP moduler fra B&O.  

    Modulerne her er fra Murano-Audio

    ____________________________
    ICEpower til laveste priser.
    F.eks. en dual mono-block stereo forstærker eAR 202-REF, som er "Made in Denmark" med 2 x 200 Watt RMS @4 ohm til
    Før kun 9999 dkk   Nu kun 3465 dkk.
    Se tilbudet her: HER.
    ________________
    .
    Brugeranmeldelse på eAR 202
    .
    Lydkvaliteten er uden tvivl det bedste jeg har hørt til prisen, ja selv meget dyrere forstærkere kan dårligt være med her.
    Den høje effektivitet og det lave strømforbrug i standby er bestemt også en positiv faktor. Ligeledes det faktum at forstærkeren virker næsten umulig at malke, dog kunne jeg godt forestille mig at man kunne bruge mere effekt med større og tungere højtalere i større rum, men så er det jo glimrende at eAR 202 har et par storebrødre med mere effekt, men til rum på under 25kvm og med højtalere med en fornuftig følsomhed (89dB og op), er der rigeligt med overskud i en 202, og jeg har fra flere meget kloge hoveder hørt, at det lille icepower modul lydmæssigt er overlegent i forhold til de større, specielt i toppen.
    .
    Læs hele anmeldelsen Her.                                               
  • 07-14-2007 7:39 PM In reply to

    Re: ICEpower tilbud lige nu

    Hej Peter Pan

    Ville gerne lige høre hvor meget strøm dine Icepower, bruger når dit tv er slukket. for som jeg læser det har du dem altid tændt? Smile

    ved du noget om hvilken DC spænding Icepoweren bruger?

    Mvh.

  • 07-18-2007 7:39 AM In reply to

    Re: ICEpower tilbud lige nu

    Hej The Stig - ver. 1.4

    Hvad koster 2 X 500 Watt ASP ICEpower moduler i standby.
     
    Jeg har konstateret at ASP ICEpower moduler giver den bedste lyd her og nu, når de aldrig bliver slukket.
     
    Hvad koster det så at have 2 x 500 Watt stående tændt ??  
     
    Her min beregning:
     
    Et 500 Watt ASP ICEpower modul forbruger 3 W når der ikke spilles på det. 2 x 500 Watt bruger 6 W.
    Regnestykket bliver så 365 dage gange 24 timer = 8760 timer gange 6 W. I min kommune betaler vi
    1.92 Kr. for 1 kwh x 52.560 kwh = 100.92 Kr. pr. år.
     
    Så mener jeg godt man kan forsvare at lade stereoforstærkeren stå med konstant strøm på.
     
    OK så løber der jo lidt ekstra på, hver gang der bliver spillet musik, men billigt syntes jeg det er.

    Læs meget mere om ICEpower her:

    http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20898&PN=0&TPN=30

    Mvh. Peter Pan

  • 07-18-2007 7:44 AM In reply to

    Re: ICEpower tilbud lige nu

    From DIN til XLR

    Her 2 adapter muligheder mellem BeoVision 7-40" Mk III og min 2x 500 Watt ASP ICEpower forstærker.

    __________________

    Mvh

  • 07-21-2007 3:43 AM In reply to

    Stereo pladespiller til forstærker

    Tilslutning af Phono/ RCA stik på Beogram pladespiller til non B&O forstærker med MM-RIAA.

     

     

  • 08-05-2007 3:12 AM In reply to

    Beo5 flere billeder

    Så er der lidt flere billeder af Bang & Olufsens nye Beo5 fjernbetjening.
    -
     
    B&O Hjemmeside på danske       http://www.bang-olufsen.com/page.asp?id=365 
    -
    Brugervejledning på dansk         her.
  • 08-08-2007 7:01 PM In reply to

    Nyt Powerlink Y-kabel ( 8 polet DIN Y adapter)

    Mangler du en ledig PowerLink udgangsbøsning. Eller en ekstra 7 pol DIN AUX indgang
    .

    .
    De to T DIN adapter købes i B&O's butikker.
    Mvh Peter Pan
  • 08-08-2007 8:01 PM In reply to

    Beo 5 kommer, sidst i Aug eller først i Sep.

    Så skriver vi August måned 2007, den måned hvor Bang&Olufsen skulle lancere den nye Beo5 fjernbetjening. Så er det spændende om det også sker.
    ______________
    ________
    Prisen ca. 3700 DKK. Skærmen bliver trykfølsom. Der bliver mulighed for at downloade TV logos , så du f.eks  trykker Kanal 2 istedet for BBC. Fuld programmerbar. Batterilevetiden bliver op til 12 dage uden opladning. Du kan betjene andre rum via Beo5. Grafikken er opbygget på samme måde som på BeoPlayer hvor panelet drejer ved forskellige valg.

     

    Mvh Peter Pan

  • 08-25-2007 2:35 AM In reply to

    Re: Beo 5 kommer, sidst i Aug eller først i Sep.

             

     

  • 09-08-2007 5:41 PM In reply to

    PowerLink MK III. Cable connection.

    PowerLink MK III. Cable connection.
    __________
    .
    Print billedet ud, det er en stor hjælp når du står med loddekolben.
    .
    SE tryk her:   DIN kabler.
    ___________
    Mvh Peter Pan
  • 09-14-2007 5:26 PM In reply to

    Beocenter 2 til surround setup

    Beocenter 2 til surround setup.

    BeoVision 4/ Beocenter 2/ BeoLab 7-4/ BeoLab 9/ Beosystem 2.

    Se specifications for: BeoSystem 2 Dedicated AV Processor fra 2004.

    http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=961 

    .

    Mvh. Peter Pan. Se Link her. DIN kabler.    Mit set-up.    B&O + meget mere.

  • 09-17-2007 10:35 AM In reply to

    Sådan tilsluttes BeoLab højttaler til non B&O surround sound Pre-amp.

    Velegnet non B&O forstærker til foremålet er Yamaha RX-V861.

    Yamaha skriver. 2007

    Hjemmebio receiveren som udøger dine underholdningshorisonter med muligheden for et stort antal indgangskilder og fantastiske funktioner såsom high-Definition´s videokonvertering, video opskalering og de interlacing, 1080p-kompatibel HDMI, Yamaha´s nye SCENE-funktion og iPod-kompatibilitet. Udgangseffekt RMS (8 ohm, 20-20.000Hz): 7 x 105W. Pre Out: Til samtlige 7.1 kanaler. og 1x 12V trigger-ud. Pris 7.092 kr.

    http://www.dvdpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=390947#

    http://www.yamaha-hifi.com/index.php?&idcat1=1&idcat 2=2&idcat3=2&idprod=1383&lang=d&country=DE

    ______________________________________________________

    Bliver du træt af at høre på BeoLab højttalernes relæer der slår fra når lydsignal på et film lydspor er for lavt, og relæer der slår til igen lidt efter at lyden kommer igen i normal højde, så må du skifte fra Phono ---> Phono kabler, til DIN ---> Phono kabler.

    Det vil være en fordel at bruge en DIN --> Phono adapter til alle højttalerne i stedet for Phono --> Phono kabler. 

    Brug en  Y adabter hvis center og subwoofer, som på billedet herover kun har 1 Phono bøsning.

    _____________________________________________
     
    Gør det selv DIN ---> Phono kabel / adapter: For at undgå at lodde i de 8 polet DIN stik, som ikke er spor sjovt, er det lettest at købe et PowerLink MK III færdigt monteret kabel, i den dobbelt længde af hvad man skal bruge mellem forstærker og 1 højttaler. Man klipper så kablet over på midten.
     
    Nu står man så med 2 kabler, med et 8 polet DIN stik i den ene ende, som er monteret, og de 2 kabler passer også i længden til 2 højttaler. Nu loddes Phono stik på de 2 ledige kabel ender, efter tegning nr. 5. 
     
    Man behøver ikke at lodde et 3,5 mm mini Jack på hvert kabel. Man kan samle de gule ledningerne fra pin 4 (tigger strøm + og en stel ledning fra pin 7 = minus/stel ) i en kronmuffe bag forstærkeren. På den anden side af kronmuffen monteres så et kabel som føre plus og minus til et 3,5 mm mini Jack stik.
    Dette stik tilsluttes i forstærkerens TRIGGER OUT bøsning. Den strøm ( minimum 2,5 Volt) som sendes ud ad trigger bøsningen, sørger for at højttaler relæerne i BeoLab højttalerne slår til når forstærkeren tændes fra standby.   
     
    Et 10 meter PowerLink MK III kabel med 8 polet DIN stik monteret, koster i B&O's butikker ca. 200 kr. Det bliver så ca.100 kr. pr. kabel + de løse Phono stik og et 3,5 mm mini Jack, du selv lodder på.
     
     
    __________________________________________________________

    Ps. Man kan også vælge et trække et normalt 8 pol. --> 8 pol. PowerLink MK III kabel mellem de to front højttaler, og endnu et PowerLink MK III kabel mellem de to bag højttaler.

    Du behøver så kun at lave et DIN --> Phono kabel fra bøsning PREOUT  FRONT til F eks. højre BeoLab højttaler, og endnu et DIN --> Phono kabel fra bøsning PREOUT REAR på forstærkeren, til F eks. højre bag højttaler. 

    Vælger du denne løsning, måler du afstanden til højre front, og højre bag højttaler, lægger tallene sammen, det giver den længde du køber et PowerLink MK III kabel i, til de 2 adapter/kabler du selv laver.

    Hvis der i dit setup indgår en BeoLab 2 subwoofer, eller en BeoLab 5, skal man til dem bruge et PowerLink MK II kabel, fordi de udover det før omtalte, også kræver et Power Up/Down signal fra pin 1 i det 8 polet DIN stik. 

    For gør det selv folk betyder det at den grå + og den gule + ledning loddes sammen og stel fra pin 7 som i MK II kablet er stelstrømpen i det tykke hvide kabel, føres via et 3,5 mini Jack til forstærkerens Trigger OUT  stikdåse.

     __________________________________________________________

    Bruger man en NON B&O forstærker med pre-out bøsninger, som ikke har en trigger OUT bøsning, kan man bruge en TV-EL spareskinne og tilslutte forstærkeren til det første af de fem 230 Volt stikdåser. I en af de efterfølgende stikdåser tilsluttes en 230 Volt Nettrafo på mellem 2,5 Volt og 6 Volt. Her fra tager man så trigger strømmen til at tænde højttaler relæerne.

    På udtags ledningen på Nettrafoen loddes + til gul og minus til blå ledning i PowerLink MK III kablet.
    .

    Finde evt.en gammel mobiltelefon nettrafo   i din rode kassen.

    ________________________________________________________

    TV-spareskinnen er billig nu, se Dong Energy

     

    TV-spareskinne DKK 99,00. Rabat  50,00. Nu kun 49,00 kr.
     
    Bemærk:
    Hvis forstærkerens strømforbrug ikke er højt nok til at TV skinnen aktiveres når forstærkeren /
    fjernsynet sættes i standby, må man tilslutte en telefon lader eller en lampe med en passende pære størelse sammen med forstærkeren.
     
    Stikdåsernes placering giver også plads til vinkelstik med jord.  
    ________________________________________________________

    Eksisterende PowerLink kabel kan forlænges med denne adapter.

    http://www.av-connection.dk/?PGr=4857&ML=329

    Mvh  Peter Pan

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

  • 09-19-2007 10:07 AM In reply to

    Re: PowerLink MK III. Cable connection.

    Har du tilslutter MasterLink på en utraditienel måde, vil jeg meget gerne høre hvad og hvordan.

     

Page 1 of 31 (762 items) 1 2 3 4 5 Next > ... Last »