in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 03-05-2012 11:13 AM by Peter Pan. 468 replies.
Page 31 of 31 (762 items) « First ... < Previous 27 28 29 30 31
Sort Posts: Previous Next
  • 01-29-2012 8:38 AM

    • Beofan2
    • Top 200 Contributor
      Male
    • Joined on 07-31-2007
    • Fredericia, Denmark
    • Posts 313
    • Bronze Member

    Re: Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

    Lidt opdaterede oplysninger om det nye B&O Play fjernsyn,

    40" : 95 * 75 * 5,5 cm

    Udført med en  hvid eller sort stålramme og højtalerfront i perforeret stål efter samme princip som i BeoLit 12. Altså stoffet er synligt bag hullerne.

    Så kan du jo opdatere dit billed Peter Smile

    Imens kan vi så se hvor lang tid der går førend det præsenteres. Det skulle jo oprindelig være i februar.

    It´s not magic - it´s Bang & Olufsen

  • 01-29-2012 11:34 AM

    Re: Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

    Blot et spørgsmål, jeg ved det er B&O Play, og derfor nok stand alone.
    Men......da vi købte vores BV8-32, så kunne vi eftermontere noget ML (ja, det kostede også), men det gjorde trods alt, at man "kunne" få link på BV8-32.

    Jeg må medgive, det er ikke ofte vi bruger link nu, hvor vi har fået en BS5 med højttaler vi vores køkken, men en gang imellem smider vi en film i vores BV7, og så er det jo fint at kunne se den.

    Men, ellers er det nok generelt billigere at købe en særskilt DVD afspiller, pakke den væk og styre den via PUC, end at at skulle link enable det hele.

     

    There is something about B&O.....

  • 01-29-2012 12:43 PM

    • Beofan2
    • Top 200 Contributor
      Male
    • Joined on 07-31-2007
    • Fredericia, Denmark
    • Posts 313
    • Bronze Member

    Re: Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

    Jeg ved at BV8 med tiden kunne eftermonteres med ML, men tvivler med det nye fjernsyn. Alle B&O Play produkter er standalone og alt ekstra som ML og kontrastskærm er sparet væk for at få det så langt ned i pris som muligt. Man kan sige at Play produkterne er til en anden kundegruppe, først og fremmest, end produkterne fra hoved brandet. Jeg ser faktisk frem til dette fjernsyn som godt kunne bruges som ekstra tv i soveværelset. Oprindelig skulle det lanceres nu, men alt ser ud til at være udskudt på nærmest ubestemt tid. Den forhandler jeg talte med fredag turde ikke komme med nogle bud.

    It´s not magic - it´s Bang & Olufsen

  • 01-30-2012 2:47 AM

    Re: Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

    Beofan2 skrev: Så kan du jo opdatere dit billed Peter Smile

    B&O Play TV 40.



    Sådan ca. med hvid kantliste.

  • 01-30-2012 3:17 AM

    Re: Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

    Yes -  thumbs up Fint bud Peter!

    There is something about B&O.....

  • 01-31-2012 4:19 AM

    Re: Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

    Click on the picture.

             BeoNEWS - første video i 2012.
     

    Sidst i vidioen oplyses at BeoVision 10-46" Panel er opdateret med en nyt Edge-type LED backlight.
     

    Mvh. Peter Pan 

  • 02-01-2012 9:58 AM

    • Beofan2
    • Top 200 Contributor
      Male
    • Joined on 07-31-2007
    • Fredericia, Denmark
    • Posts 313
    • Bronze Member

    Re: Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

    Navnet på B&O Play fjernsynet er BV V35.

    Har fulgt debaten om stand alone andetsteds.... Jeg tror vi skal tænke på at Play er til de kunder som idag ville købe Sony etc. Dels fordi de ikke ønsker at investere en formue i B&O dels fordi link etc ikke har deres interesse. Her er de traditionelle kunder anderledes. Derfor et subbrand som for mig giver god mening. Personligt kan jeg ikke se det store problem i at V35 ikke har link, men har man brug for det er der jo muligheder i hovedkollektionen. Jeg kunne faktisk godt forestille mig et BV11 placeret lige under BV10.

    It´s not magic - it´s Bang & Olufsen

  • 02-15-2012 12:02 PM

    Re: Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

    Der er en god forklaring på hvorfor BV10-40 bruger mere strøm end BV10-46.

    Specifikationer:
    BeoVision 10-46" backlight-teknologi Edge-type LED backlight, Global backlight dimming
    Backlight type (IEC 62087:2. ed): 147 W/Standby: 0.50 W

    BeoVision 10-40" backlight-teknologi Edge-type LED backlight, Global backlight dimming
    Backlight type (IEC 62087:2. ed): 193 W/Standby: 0.50 W

    Nyt ved BeoVision 10-46 er den strømbesparelse på 46 W der er opnået med en 6 tommer størrer skærm.

    Grunden til forskellen i strømforbruget er at der er forskel på de 2 LED kilder der bruges.

    På BeoVision10-40 sidder der LED hele vejen rundt på LCD panelet.

    På BeoVision10-46 benyttes en ny type LED hvor de kun sidder på det nederste stykke af skærmen.

    Med de nye typer LED kan der opnåes samme kvalitetsniveau, som med LED hele vejen rundt.
    Fordelen med den nye type, er et lavere strømforbrug.   

    http://www.bang-olufsen.dk/specifications?productid=733

    Til sammenlining -
    BeoVision 7 - 55" 3D - benytter Backlight type 16:9 TFT LCD direct type LED backlight, local
    dimming divided into 512 zones, scanning backlight. Strømforbrug Typisk: 158 W / Standby: 0.50 W.

    ________________

    Bang & Olufsen club.

  • 02-17-2012 2:53 AM

    Re: Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

    Drømmer du også om sommer 

     

    http://www.stbbrackets.co.uk/?page=news&year=2011

    _____________________________________________

    Næste Apple TV har kodenavnet "J33": Læs mere her.

  • 02-17-2012 6:47 AM

    Re: Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

    B&O Play TV 40"


    Sådan ca. i sort version.

    Var planlagt til marts 2012, men det er blevet forsinket indtil mindst august 2012. (Software problemer)

    FlatpanelsDK kan kun afsløre, at et B&O PLAY-tv er på vej. -

    "Vi lancerer en lille håndfuld nye B&O PLAY-produkter i 2012 vil vi introducere nye hovedtelefoner,
    og vi vil indføre et nyt TV, men vi holder os til de klassiske B&O dyder og vil kun indføre komplette
    produkter, vi kommer ikke til at pumpe ud... nye B&O PLAY produkter," siger Henrik Lorensen. 

    Bang & Olufsen har store forventninger til det nye B&O PLAY sub-brand, der vil blive solgt fra Bang &
    Olufsen butikker i hele verden, og udvalgte Apple butikker i USA og Europa. Senere er en dedikeret
    online-shop planlagt på www.store.beoplay.com. Læs mere om B & O PLAY på www.beoplay.com

    Læs mere her.

  • 02-25-2012 1:36 PM

    Re: Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

    Legetøjet til store drenge -

    Dubai den 9-2 -2012.  Hans Højhed Sheikh Mansoor Bin Mohammed Bin Rashid
    Al Maktoum inviterede til Big Boys Toys demonstration. Regionens førende livsstil
    begivenhed, på Atlantis Palm Hotel i Dubai.

    Den første dag af arrangementet blev overværet af VIP-gæster, honoratiores og
    medierne. HH Sheikh Mansoor fremvist de eksklusive luksus produkter på showet.

    Man kunne se de sande Big Boys reaktion i hver besøgende, når de med ærefrygt
    oplevede nogle af de unikke udstillede varer.
     

    Video:  http://www.youtube.com/watch?v=d7VawTfsbGU&feature=playe r_embedded



    Her ses BeoVision 12-65" og BeoVision 4-85" - Begge med plasma panel & 3D

    Flere billeder: http://www.bigboystoysuae.com/2012-gallery.php

  • 03-05-2012 11:13 AM In reply to

    Re: Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

    Download - Beo6 nyeste Configuration tool. Tryk på billedet.

Page 31 of 31 (762 items) « First ... < Previous 27 28 29 30 31