in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-01-2009 11:11 AM by Beobuddy. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-01-2009 9:19 AM

    BeoVision 3 met Digitenne en de TF6000COK

    B&O liefhebbers.

    Helaas kom ik er niet uit.

    Wij hebben thuis de BeoVision 3 28' (2003) en hebben vandaag digitenne aangesloten. We hebben beeld (via de SAT knop), maar helaas krijgen we niet alles bediend met enkel de Beo4. En dat willen we uiteraard wel, zoals je zal begrijpen.

    Hoe heb ik wat aangesloten:
    Op de AV poort zit heel de bedoeling voor de BeoCenter 2 + speakers enz
    Op de V-tape zit de Topfield tuner van KPN met serienummer TF6000COK
    Op de tuner van kpn is via scart een Philips videorecorder aangesloten.

    Ik heb via het instellingen menu de V-tape op STB gezet, maar de bij ons aanwezige tuner staat niet in de keuzelijst.

    De vraag:
    Welke stappen moet ik ondernemen om wel alles via de BEO4 te kunnen bedienen?

    Met vriendelijke groeten,
    Mathijs Timmer



  • 02-01-2009 9:34 AM In reply to

    Re: BeoVision 3 met Digitenne en de TF6000COK

    Welkom Matthijs op dit forum,

     

    Wellicht de eerste voor de hand optie is om andere modellen Topfields te selecteren in de lijst en dan kijken of je jouwe erop reageert.

    Meerdere modellen van Topfield hebben dezelfde ir-codes voor de bediening. Dus dat is een kwestie van proberen. Ik meen te herinneren dat er in de lijst een model 4000 Co/Cot o.i.d. heeft gestaan. Misschien dat deze werkt?

  • 02-01-2009 10:02 AM In reply to

    Re: BeoVision 3 met Digitenne en de TF6000COK

    Bedankt voor de snelle tip.
    Ik had dit al geprobeerd, had ergens gelezen dat een motorola en of samsung ook kon werken, maar tevergeefs...

  • 02-01-2009 11:11 AM In reply to

    Re: BeoVision 3 met Digitenne en de TF6000COK

    De Topfield staat bij mijn weten als een merk op zich. 

    Het zijn geen " gecloonde" dozen van Samsung of Motorola.

    Een alternatief is om een zgn Lintronic convertor te gaan gebruiken. Misschien dat Ignace je hier verder mee kan helpen.

Page 1 of 1 (4 items)