in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-26-2009 5:29 PM by michgal. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-26-2009 1:19 PM

    • michgal
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 12-27-2007
    • Eindhoven, Netherlands
    • Posts 60
    • Bronze Member

    Beovision av9000 - geluidskwaliteit

    Hey iedereen,

    Wij zijn vanaf donderdag in het bezit van een beovision av9000.

    Nu is alleen mijn vraag hoe de geluidskwaliteit van de luidspreker is, die ingebouwd zit?

    Ik weet namelijk dat dat alleen mono is, is dit duidelijk te merken in een kleine ruimte zonder de aansluit van twee extra speakers.

    Naar enige tijd willen we waarschijnlijk wel beolab 4000 luidsprekers gaan aanscahffen. 

     

    Met vriendelijke groetjes,

     

    Michel Gallus

  • 01-26-2009 1:59 PM In reply to

    Re: Beovision av9000 - geluidskwaliteit

    Het geluid valt best wel mee.

    Het is nog altijd beter dan wat je gemiddeld vind op de hedendaagse lcd schermen of dagdagelijkse CRT bakken.

    Maar dat is het dan ook.

    Die TV is gemaakt om minstens uitgebreid te worden met twee extra speakers en als even kan vier.

    Dus je keuze om er twee extra 4000 speakers bij te plaatsen in de toekomst zal duidelijk een hele wereld van verschil zijn.

    Zelfs in een kleine ruimte.

    Voor de rest buiten het 4/3 formaat een wereld TV qua design waar je best nog veel plezier van kan hebben.

     

    Onderschrift buiten gebruik
  • 01-26-2009 5:29 PM In reply to

    • michgal
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 12-27-2007
    • Eindhoven, Netherlands
    • Posts 60
    • Bronze Member

    Re: Beovision av9000 - geluidskwaliteit

    Hey,

    bedankt voor je reactie, beter dan een sony trinitron is het dus in ieder geval.

    Het 4:3 formaat stoort ons niet zo, het viel me trouwens op dat de kleuren van de av9000 mooier waren dan die van een beovision avant.

    Misschien lijkt dat ook alleen maar zo, het is in ieder geval een van de nieuwste in de productie.

    nog een vraagje: heeft iemand een idee hoe ik mn computer (apple powermac g5) aansluit.

     

    Groetjes Michel

Page 1 of 1 (3 items)