in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 05-19-2008 12:33 PM by beologisch. 216 replies.
Page 9 of 9 (217 items) « First ... < Previous 5 6 7 8 9
Sort Posts: Previous Next
  • 04-12-2008 3:06 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Ik denk ook bingo dat je weinig hebt gemist,er waren weinig nieuwe producten.
  • 04-12-2008 4:08 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Bingo:

    En merken de dealers al dat de boot gevaren heeft?

    Vliegt de omzet al omhoog?  Ben namelijk heel benieuwd wat het resultaat is van de boottocht.

    Denk niet dat dit de gedachte is achter de boot ......dit zijn meer dingen die bedoeld zijn om de klant binding met het merk te laten houden !

  • 04-12-2008 5:13 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Dan kan je net zo goed 1 keer in de maand langs je dealer gaan.

    Ik persoonlijk denk dat zo'n boot niks toevoegd aan de binding met bang & olufsen.

    Als ze nou een paar primeuren hadden die alleen te zien waren op de boot dan had ik gezegd ja,ik denk dat dit weinig op het lijf heeft.

  • 04-12-2008 7:01 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    koning:

    Dan kan je net zo goed 1 keer in de maand langs je dealer gaan.

    Ik persoonlijk denk dat zo'n boot niks toevoegd aan de binding met bang & olufsen.

    Als ze nou een paar primeuren hadden die alleen te zien waren op de boot dan had ik gezegd ja,ik denk dat dit weinig op het lijf heeft.

    Je zegt het goed ...."kan je gaan " ... maar de realiteit is , dat dit niet gebeurd !

    ( ik zit nog steeds op de Pioneer Kuro boot te wachten )

     

  • 04-12-2008 10:39 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Ik denk als B&O wat opener had geweest over de data en aanlegplaatsen dat ik wel was gaan kijken. Maar ik heb een paar keer B&O Naarden gebeld en steeds kreeg ik dat flutbandje en niemand aan de lijn. Dus ben nooit te weten gekomen waar in Rotterdam.

    In die binding met de klant geloof ik niet zo. Als een klant geen producten ziet die hem aanspreken wat ontwerp en prijs dan kan je varen wat je wilt.................

  • 04-13-2008 7:12 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Bingo:

    Ik denk als B&O wat opener had geweest over de data en aanlegplaatsen dat ik wel was gaan kijken. Maar ik heb een paar keer B&O Naarden gebeld en steeds kreeg ik dat flutbandje en niemand aan de lijn. Dus ben nooit te weten gekomen waar in Rotterdam.

    In die binding met de klant geloof ik niet zo. Als een klant geen producten ziet die hem aanspreken wat ontwerp en prijs dan kan je varen wat je wilt.................

    Maar die zie je op de boot als B&O liefhebber nou juist wel !

  • 04-13-2008 7:18 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    En dat is nu precies wat ik met hun huidige producten betwijfel Erm

    Op televisiegebied voornamelijk.

     

  • 04-14-2008 5:06 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    en toch zal het de gemiddelde B&O liefhebber ongetwijfelt wel aanspreken, probeer maar eens "liefhebbers" op een pioneer of philips boot te krijgen......Whistle

    Ook philips en pionier en panasonic enz. hebben de winstverwachting naar beneden moeten bijstellen; schrale troost : B&O is niet de enige.

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 04-14-2008 10:24 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Philips stopt zelfs met televisies in de VS las ik tot mijn grote schrik..Sad

  • 04-14-2008 12:06 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Bingo:

    Philips stopt zelfs met televisies in de VS las ik tot mijn grote schrik..Sad

     Ik schrok me ook helemaal wezeloos ...

  • 04-16-2008 12:22 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    HarleyD:
    Bingo:

    Philips stopt zelfs met televisies in de VS las ik tot mijn grote schrik..Sad

     Ik schrok me ook helemaal wezeloos ...

    is wellicht niet zo onverstandig in de zwaar krimpende USA markt en er dan toch niets te verdienen valt in deze nu ontstane dumpmarktprijzenoorlog aldaar om toch nog iets te kunnen verkopen.Hmm

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 04-17-2008 4:06 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Hallo. Beofielen , De boot is vertrokken ,denk ik ?? dus tijd voor de PRIJSUITREIKING wie o wie Party!!! Super Angry fred
  • 05-13-2008 6:29 PM In reply to

    • Ronald
    • Not Ranked
    • Joined on 05-13-2008
    • Posts 5
    • Bronze Member

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Bingo:

    Wat ik een beetje mis bij jou Karel is, dat je me atlijd gelijk weet te vinden, met kreten dat ik niet constructief en opbouwende dingen zeg volgens jou. Maar zelden ga je op de inhoud in van wat ik zeg.

    Terwijl ik juist zo reuze benieuwd ben wat jij er van vind als de sfeer op de boot zo zakelijk en kil is. Wat de oorzaak daar van is, etc. En die ander die roept, je moet naar je dealer voor dit en dat. Je zal maar een geschil met je dealer hebben of twijfelen over een advies van hem. Dan vind ik het heel normaal dat je een "hoofdkantoor" kan bellen. Maar opeens geeft het dure Bang & Olufsen in Naarden niet thuis en als ik daarvan wat zeg ben ik niet constructief?  Beetje makkelijke manier om alles wat aan de kaak gesteld wordt onder het tapijt te vegen.

    Bingo, vertel nooit dat je de naam Bingo op Beoworld heb, dan gaan alle deuren dicht, niemand neem je serieus (kan me het ook niet voorstellen) en de telefoon wordt niet opgenomen. In het verleden heb ik vaak genoeg Naarden gebeld en naar toe gegaan, ben altijd netjes geholpen. Ik heet geen bingo, dat scheeld een hoop! Phoe!!!!

  • 05-15-2008 2:00 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Ben je weer droog ??
  • 05-16-2008 2:21 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    Bingo:
    Ben je weer droog ??

    kijk naar buiten : het is NAT Erm man !!!!!!!!!!!!!!!..............................Stick out tongue

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 05-18-2008 2:55 AM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    ik heb het niet over buiten maar over iemand ...
  • 05-19-2008 12:33 PM In reply to

    Re: Bang & Olufsen Rivershow

    iemand "droog" ?

    als in "droog achter de oren" of "droog staan zonder drank" ?

    je kan toch ook nog wel een beetje van jouw avant genieten zonder drank, of krijgt men zoveel dorst van B&O negativisme..........................

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
Page 9 of 9 (217 items) « First ... < Previous 5 6 7 8 9