Bingo: Wat ik een beetje mis bij jou Karel is, dat je me atlijd gelijk weet te vinden, met kreten dat ik niet constructief en opbouwende dingen zeg volgens jou. Maar zelden ga je op de inhoud in van wat ik zeg.
Terwijl ik juist zo reuze benieuwd ben wat jij er van vind als de sfeer op de boot zo zakelijk en kil is. Wat de oorzaak daar van is, etc. En die ander die roept, je moet naar je dealer voor dit en dat. Je zal maar een geschil met je dealer hebben of twijfelen over een advies van hem. Dan vind ik het heel normaal dat je een "hoofdkantoor" kan bellen. Maar opeens geeft het dure Bang & Olufsen in Naarden niet thuis en als ik daarvan wat zeg ben ik niet constructief? Beetje makkelijke manier om alles wat aan de kaak gesteld wordt onder het tapijt te vegen.
Bingo, vertel nooit dat je de naam Bingo op Beoworld heb, dan gaan alle deuren dicht, niemand neem je serieus (kan me het ook niet voorstellen) en de telefoon wordt niet opgenomen. In het verleden heb ik vaak genoeg Naarden gebeld en naar toe gegaan, ben altijd netjes geholpen. Ik heet geen bingo, dat scheeld een hoop! Phoe!!!!