Hoi Rob,
Ik heb inderdaad mijn PS3 op mijn BV6-26 aangesloten. Hiervoor gebruik ik een HDMI (op PS3) naar DVI (op BV6) verloopsnoer; audio wordt separaat aangesloten. Werkt perfect. Op de PS3 kun je instellen of je 720p of 1080i wilt zien. Ik heb gekozen voor 720p omdat bij snellere games (GT4, Burnout, Motorstorm) je nogal eens last kan krijgen iets te trage beeldopbouw (een soort interlacing). Zover ik kan zien (ik heb een bril ..
) zie ik geen verschil in kwaliteit; behalve dat het beeld bij 720p stabieler en rustiger overkomt.
De PS3 kan standaard BlueRay afspelen, maar ik kijk sowieso weinig DVD´s ... ik heb hiermee geen ervaring ... sorry ... ben overigens wel aan het experimenteren met een NAS (500GB Buffalo LinkStation) om content (foto, muziek en film) te streamen naar de PS3 om deze vervolgens via de BV6 te bekijken. Voor foto en muziek geen problemen. Dit wil nog niet helemaal werken bij films. Dit ligt denk ik aan de PS3 omdat deze nogal kritisch is met het formaat van de aangeboden films. Tzt kan ik je hierover wel informeren.
Hopelijk kan je verder met mijn antwoord.
Groetjes en suc6,
Anton