Hej Alle (igen ),
jeg er nu blevet den lykkelige ejer af et sæt velholdte og u-ridsede BeoMaster/BeogramCD og BeoCord 7000, samt en BeoLink 5000.
Jeg har 2 spørgsmål, som jeg håber på hjælp til.
1. BeoLink 5000'eren har den defekt, at glasset for enden åbenbart har sluppet helt yderst, så den kun hæfter inde ved det sorte stykke, hvor kontakterne er. Sælgeren har fastgjort den med et stykke tape - men jeg synes at se, at nogle af krystallerne ikke er aktive i displayet. Er det noget man accepterer, eller er der en - for lægmand - nem måde at reparere den på. Alternativt - er det noget der kan betale sig at reparere (og hvor..?)?
2. Sættet kom uden manual, og jeg har den øjeblikkelige udfordring, at stationerne på tuneren er sat til de frekvenser, der findes på kabel-nettet, hvor jeg skal fange signalerne fra en "luft-antenne". Jeg synes at se et hav af steder på nettet, hvor man gratis eller mod betaling kan hente pdf-manualer. Nu tror jeg ikke meget på det "gratis" på nettet - men kan nogen pege på et seriøst sted, hvor man kan erhverve sig udgaver af manualerne for de pågældende enheder?
igen - på forhånd tak - hvad skulle man gøre uden et forum som dette, med de kapaciteter der findes her???..
Lux550Freak..