in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-14-2010 4:38 PM by hpersson. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-13-2010 4:57 PM

    BeoLink 5000 til opsætning af BeoMaster/BeoGram CD/BeoCord - 7000

    Hej Alle (igen Smile),

    jeg er nu blevet den lykkelige ejer af et sæt velholdte og u-ridsede BeoMaster/BeogramCD og BeoCord 7000, samt en BeoLink 5000.

    Jeg har 2 spørgsmål, som jeg håber på hjælp til.

    1. BeoLink 5000'eren har den defekt, at glasset for enden åbenbart har sluppet helt yderst, så den kun hæfter inde ved det sorte stykke, hvor kontakterne er. Sælgeren har fastgjort den med et stykke tape - men jeg synes at se, at nogle af krystallerne ikke er aktive i displayet. Er det noget man accepterer, eller er der en - for lægmand - nem måde at reparere den på. Alternativt - er det noget der kan betale sig at reparere (og hvor..?)?

    2. Sættet kom uden manual, og jeg har den øjeblikkelige udfordring, at stationerne på tuneren er sat til de frekvenser, der findes på kabel-nettet, hvor jeg skal fange signalerne fra en "luft-antenne". Jeg synes at se et hav af steder på nettet, hvor man gratis eller mod betaling kan hente pdf-manualer. Nu tror jeg ikke meget på det "gratis" på nettet - men kan nogen pege på et seriøst sted, hvor man kan erhverve sig udgaver af manualerne for de pågældende enheder?

    igen - på forhånd tak - hvad skulle man gøre uden et forum som dette, med de kapaciteter der findes her???.. Smile

    Lux550Freak..

  • 06-14-2010 4:38 PM In reply to

    • hpersson
    • Not Ranked
    • Joined on 08-17-2007
    • Copenhagen, Denmark
    • Posts 24
    • Bronze Member

    Re: BeoLink 5000 til opsætning af BeoMaster/BeoGram CD/BeoCord - 7000

    Såvidt jeg har forstået er det ikke længere muligt at få reservedele til Beolink 5000 og selve displayet er forbundet til printkortet i fjernbetjeningen med et meget delikat fladkabel, så der lader ikke til at være andre muligheder end at finde en brugt der stadig er fuldt funktionel. Mht. dit andet spørgsmål så kan manualer hentes her på sitet -  det kræver blot at du opgrader dit abonnement mod en beskeden betaling, så kan du hente både brugermanualer og servicemanualer til næsten alt hvad der findes af B&O produkter.

    Mvh.

    Best regards

    Henrik

Page 1 of 1 (2 items)