Kære Alle
Mange tak for jeres hurtige svar. I er væsentlige mere imødekommende end de B&O-butikker, der ligger i mit nærområde!
Jeg har sat min Beolab 2000 i option 6 ved at vælge L.OPT. på min Beo4, pege på mkin Beolab 2000 imens den var i standby og trykkede på "6"-tallet på fjernbetjeningen. Min Beolab2000 svarede pænt igen ved at lade standby-dioden gå ud i et kort øjeblik.
Herefter gentog jeg proceduren på min Beosound 4 ved at vælge A.OPT. på min Beo4, pege på anlægget imens det var i standby og trykke på Beo4erens "2"-tal. Min Beosound 4 svarede pænt igen ved at lade standby-dioden gå ud i et kort øjeblik. Jeg valgte A.OPT. 2 på baggrund af Beosound 4 vejledningens side 26.
Hvor er det mon jeg går galt? Min Beolab 2000 MK1 virkede fint med mit Beosound 2300 gennem en 1611 konverter og nu, hvor jeg benytter mig af masterlink til masterlink havde jeg troet, at selv min mor ville kunne installere det.
Jeg er meget taknemmelig for jeres input og er åben overfor alle idéer!
Bedste hilsener
Christian
Fortsat ingen succes. Jeg prøvede derfor at fjerne al strøm for at se om det virkede, men desværre fortsat ingen succes.