Hallo iedereen,
Ik ben sinds een paar maanden trotse eigenaar van een Beosystem 5500 gekoppeld aan Beovox 6503. Het is schitterende kwaliteit en het design is ronduit prachtig! Ik geloof dat ik, zoals menige op dit forum, het " B&O-virus" heb gekregen en ik ben nu aan het uitkijken naar een televisietoestel… Mijn budget laat mij helaas niet toe om een LCD/Plasma Tv van B&O aan te schaffen dus ben ik een beetje gaan uitkijken naar de CRT modellen. Mijn oog is gevallen op de Bevision 3-32. Ik geloof dat dit model het beste gaat passen (qua design) met mijn muziekinstallatie.
- Mijn eerste vraag naar jullie toe: Is dit een goede aankoop? Ik heb begrepen dat de 28" variant een beetje "mindere kwaliteit" is…als je dat kan zeggen over een B&O product!
- Waar moet ik zeker op letten bij mijn aankoop?
- Ik heb ook gezien dat er een aantal opties beschikbaar zijn en ik ben geïnteresseerd in de DSS module of Surround module. Hoe kan je controleren dat een TV met deze module is uitgerust?( volstaat de sticker achteraan?).
- Is mijn Beolink 1000 afstandsbediening compatibel met de televisie?
- Hebben jullie ervaring met de second life winkel: Lifestyle AV ? Dikke geldwolf of degelijke producten met goede service? Ik zou een tripje naar ginder willen plannen en mijn TV daar gaan halen, een beetje profiteren van de lage koers van de Britse Pond!
- Zijn er nog andere goede adressen waar ik zeker moet gaan kijken? Ik heb op Marktplaats.nl de winkel BeoExperience in Hendrik ido ambacht NL gevonden. Heeft iemand van jullie al bij deze persoon materiaal gekocht?
De aankoop van het toestel moet niet per se snel gaan, ik weeg liever alle verschillende aanbiedingen af om achteraf tevreden over mijn aankoop te zijn.
Alvast bedankt voor de antwoorden op de (vele) vragen!
Beste groeten
Frank