in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 11-03-2008 12:44 PM by ramzez. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-02-2008 2:42 PM

• ramzez
    • Not Ranked
    • Joined on 11-02-2008
    • Posts 2
    • Bronze Member

Beovision LX2502N, en reparation værd?

Hej,

Jeg har arvet et Beovision LX2502N, som jeg synes er et meget nydeligt fjernsyn, som jeg gerne ville bruge. Det har stået ubrugt hos mig i ca et år, men virkede så vidt jeg ved upåklageligt før da. Nu er jeg flyttet, har fået et tv signal og ville gerne bruge mit tv, men det virker ikke.

Strømlampen i højre hjørne tænder, og tv'et reagerer på fjernbetjeningen. Strømlampen slukker i et glimt og der kommer et lille klik og en kort summen, som om billedet tænder, der sker bare intet. Har testet med kontakten under skærmen, men den giver samme resultat. Har også sat friske batterier i fjernbetjeningen, også uden resultat.

Har nogen en ide om, hvad fejlen kunne være, og hvad den i givet fald ville koste at få fixet? Er det overhovedet et tv, der er værd at bruge penge på, jeg har ingen viden om B&O' forskellige modeller, ved ikke engang hvor gammelt tv'et er. Findes der mon et sted, hvor man kan downloade en manual?

Nogen bud på et B&O værksted ikke alt for langt fra Vesterbro i Kbh, som ikke har alt for ublu priser?

På forhånd tak for alle svar!

Rasmus 

Filed under:
  • 11-03-2008 5:25 AM In reply to

• ChrDH
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-16-2007
    • Denmark
    • Posts 493
    • Founder

Re: Beovision LX2502N, en reparation værd?

Hmm, jeg er ikke den store tekniker, men vil tro at en reparation hos Best Buy på Frederiksberg (www.bbuy.dk) vil koste over 500 kr. Og man kommer ret langt for 500 kr på Den blå avis hvis man gider at køre ud og hente et fungerende LX uden fjernbetjening. Så jeg ville nok ikke begynde at reparere, men prøv at spørge hvad Best Buy skal have for at reparere det.

mvh

Christian

Beosound Ouverture, Beocenter 9000, Beovision MX6000, Beocord VX7000
  • 11-03-2008 12:44 PM In reply to

• ramzez
    • Not Ranked
    • Joined on 11-02-2008
    • Posts 2
    • Bronze Member

Re: Beovision LX2502N, en reparation værd?

Tak for svaret!

Jeg tjekker med Best Buy, og tager et kig på dba.dk.

VH

Rasmus

Page 1 of 1 (3 items)