Hej,
Jeg har arvet et Beovision LX2502N, som jeg synes er et meget nydeligt fjernsyn, som jeg gerne ville bruge. Det har stået ubrugt hos mig i ca et år, men virkede så vidt jeg ved upåklageligt før da. Nu er jeg flyttet, har fået et tv signal og ville gerne bruge mit tv, men det virker ikke.
Strømlampen i højre hjørne tænder, og tv'et reagerer på fjernbetjeningen. Strømlampen slukker i et glimt og der kommer et lille klik og en kort summen, som om billedet tænder, der sker bare intet. Har testet med kontakten under skærmen, men den giver samme resultat. Har også sat friske batterier i fjernbetjeningen, også uden resultat.
Har nogen en ide om, hvad fejlen kunne være, og hvad den i givet fald ville koste at få fixet? Er det overhovedet et tv, der er værd at bruge penge på, jeg har ingen viden om B&O' forskellige modeller, ved ikke engang hvor gammelt tv'et er. Findes der mon et sted, hvor man kan downloade en manual?
Nogen bud på et B&O værksted ikke alt for langt fra Vesterbro i Kbh, som ikke har alt for ublu priser?
På forhånd tak for alle svar!
Rasmus