Das een goeie ....daar heb ik het niet meer over gehad , maar correct werken doet het niet ! ( het beeldformaat )
Allereerst het gaat alleen om het beeld formaat bij de HDR-1 , bij "normale"tv werkt de FORMAT functie prima .
Nu is het mij opgevallen dat de andere link TV's ( BV-6 ) ook geen format wijzigen wanneer ik de HDR van de master benader ,,,,maar wanneer ik bij deze handmatig FORMAT op roep en vervolgens op GO druk gaan deze wel naar het juiste beeldformaat maar ook dit doet de BV-8 niet , je moet bij de BV-8 echt zelf FORMAT en dan 1, 2 of 3 ingeven ......
Dan nog ff over de link + extra scart module die nodig is om de HDR op de BV-8 aan te sluiten .....eigenlijk is deze niet echt nodig , want de HDR werkt ook op de andere scart aansluitingen alleen kan hij de kanalen niet overnemen , maar wanneer je de HDR even aan een andere B&O tv hangt ( of je oude tv ) en de kanalen overneemt is het klaar , je kan hem dan gewoon gebruiken zonder de link module , mijn inziens !
Ik heb er gisteren ook 2 x de witte BV-8-32 bij besteld , één komt voor de kerst ( cadeau voor mijn ouders ) en de ander 11 januari .