in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 12-16-2007 5:02 PM by HarleyD. 33 replies.
Page 2 of 2 (34 items) < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  • 12-12-2007 2:57 PM In reply to

Re: Beovision-8-32 Wit

koning:

Jezus....nou moet het toch niet gekker worden met B&O

Wat gaven ze aan als reden waarom je niet kan opnemen?

Michel,

kan wel opnemen met de HDR, alleen kan ik de timer niet meer programmeren via teletekst .........

De reden volgens B&O is dat de BV-8 een minder uitgebreide teletekst aan board heeft !

Snap die reden ook niet goed ....maar zal wel met de prijs te maken hebben .

• 12-12-2007 4:07 PM In reply to

Het is jammer,maar ik vind hem wel schitterend mooi!!
  • 12-13-2007 12:41 PM In reply to

• juhe
    • Not Ranked
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 13
    • Bronze Member

Heb vandaag ook een witte besteld, met een linkmodule, anders werkt helaas mijn HDR1 niet meer, de DVD2 zou wel werken zonder linkmodule, maar ruim euro 1200 vind ik wat veel aangezien mijn DVD1 en HDR1 nog prima werken, maar eigenlijk wel van de gekke.

Wat ik mij wel afvraag is, of je al weet (HarleyD) of het automatisch aanpassen van het format (ik neem aan dat je bedoeld beeldformaat) een softwarefout is, of weer een jammer maar helaas. 

• 12-13-2007 1:53 PM In reply to

Das een goeie ....daar heb ik het niet meer over gehad , maar correct werken doet het niet ! ( het beeldformaat )

Allereerst het gaat alleen om het beeld formaat bij de HDR-1 , bij "normale"tv werkt de FORMAT functie prima .

Nu is het mij opgevallen dat de andere link TV's ( BV-6 ) ook geen format wijzigen wanneer ik de HDR van de master benader ,,,,maar wanneer ik bij deze  handmatig  FORMAT op roep en vervolgens op GO druk gaan deze wel naar het juiste beeldformaat maar ook dit doet de BV-8 niet , je moet bij de BV-8 echt zelf FORMAT en dan 1, 2 of 3 ingeven ......

Dan nog ff over de link + extra scart  module die nodig is om de HDR op de BV-8 aan te sluiten .....eigenlijk is deze niet echt nodig , want de HDR werkt ook op de andere scart aansluitingen alleen kan hij de kanalen niet overnemen , maar wanneer je de HDR even aan een andere B&O tv hangt ( of je oude tv ) en de kanalen overneemt is het klaar , je kan hem dan gewoon gebruiken zonder de link module , mijn inziens !

Ik heb er gisteren ook 2 x de witte BV-8-32 bij besteld , één komt voor de kerst ( cadeau voor mijn ouders ) en de ander 11 januari .

• 12-13-2007 2:28 PM In reply to

HarleyD:

Das een goeie ....daar heb ik het niet meer over gehad , maar correct werken doet het niet ! ( het beeldformaat )

Allereerst het gaat alleen om het beeld formaat bij de HDR-1 , bij "normale"tv werkt de FORMAT functie prima .

Nu is het mij opgevallen dat de andere link TV's ( BV-6 ) ook geen format wijzigen wanneer ik de HDR van de master benader ,,,,maar wanneer ik bij deze  handmatig  FORMAT op roep en vervolgens op GO druk gaan deze wel naar het juiste beeldformaat maar ook dit doet de BV-8 niet , je moet bij de BV-8 echt zelf FORMAT en dan 1, 2 of 3 ingeven ......

Dan nog ff over de link + extra scart  module die nodig is om de HDR op de BV-8 aan te sluiten .....eigenlijk is deze niet echt nodig , want de HDR werkt ook op de andere scart aansluitingen alleen kan hij de kanalen niet overnemen , maar wanneer je de HDR even aan een andere B&O tv hangt ( of je oude tv ) en de kanalen overneemt is het klaar , je kan hem dan gewoon gebruiken zonder de link module , mijn inziens !

Ik heb er gisteren ook 2 x de witte BV-8-32 bij besteld , één komt voor de kerst ( cadeau voor mijn ouders ) en de ander 11 januari .

Dat zijn pas kado's!!!Gift

• 12-16-2007 3:51 PM In reply to

BV8 in wit is mooier dan in zwart. Omdat de Beo4 zo'n sterk signaal uitstuurt, zou ik het IR oog van de BV8 beplakken/afplakken met een stukje semi-transparante raamfolie. Wordt natuurlijk nooit echt wit, maar gaat wel meer richting de kleur van het toestel.

No better life than a Secondlife

• 12-16-2007 4:17 PM In reply to

Ik vroeg me af waarom B&O het IR oog niet achter de speakergrille heeft geplaatst. Zelf bij een zwarte BV8 valt dat hoekje rechtsboven al op. Is een dergelijke plaatsing van het IR oog onwenselijk voor geluidsweergave of onmogelijk omdat het IR oog dan niet meer goed werkt?

Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

• 12-16-2007 4:30 PM In reply to

Ik denk dat de speakergrille dan gaat werken als een raster waardoor de invalshoek zeer beperkt wordt. Weet niet zeker, maar denk 't.

Was misschien nog beter om een extern IR oog te bedenken. Dat kun je plaatsen waar je wil... Maar goed, ze hebben ons niet gebeld vanuit Stuer, dus ik reken er niet op dat het zal veranderen.

No better life than a Secondlife

• 12-16-2007 5:02 PM In reply to

Om er nog een schepje bovenop te doen , de IR ontvangst van deze tv is ook nog iets minder als die van andere B&O apparatuur !

Page 2 of 2 (34 items) < Previous 1 2