in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-30-2007 7:44 AM by beologisch. 12 replies.
Page 1 of 1 (13 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-22-2007 10:12 AM

    koop/verkoop via forum

    Zoals ik het nu ervaar (dus aaneem dat dat zo bedoeld is) kun je als gewoon lid niet de advertenties van het sales/wanted deel van het forum lezen.

    Is dit niet lichtelijk onlogisch ?, als verkoper of zoekend naar iets zou ik zo'n groot mogelijk publiek willen bereiken n.l., is het niet handiger het plaatsen van een advertentie te beperken tot betalende leden ?

  • 04-22-2007 10:29 AM In reply to

    Re: koop/verkoop via forum

    Jaaaa...ik begrijp dat je graag lidmaatschappen wilt verkopen :), daar is op zich niets mis mee maar ik denk (dus) dat er ook een grote groep is die ofwel af en toe eens rond wil struinen of mensen die op zoek zijn naar iets leuks maar verder bij het forum/site-gebeuren geen belang hebben, lee laat in zijn winkel toch ook niet alleen leden toe :)...?

    (typisch voorbeeld: een collega van mij zoekt een beolit 700 radio, kan hij hier niet neuzen dan maar naar MP en speurders...waar je ook alles kunt lezen maar 'lid'moet worden om te adverteren).

  • 06-27-2007 3:49 PM In reply to

    Re: koop/verkoop via forum

    Al met al begrijp ik uit het engelse deel hier dat de Admin in al haar wijsheid toch heeft besloten de (ver-)koop advertenties toch voor 'het brede publiek' toegankelijk te maken.......:).

    Overigens, tussen de kritische noten over 'de nieuwe site'  door ben ik wel blij met het 'vintage' deel en het 'workbench' deel wat er bij is gekomen, ook begrijp ik dat er flink gewerkt (gescant) wordt om de documentatie sectie flink op te tuigen (wat ook wel mocht t.o.v. de oude site).

    :)
  • 06-27-2007 7:51 PM In reply to

    Re: koop/verkoop via forum

    eduard:

    Ik ben bang dat de Admin voor een ander idee heeft gekozen.

    Voor een paar euries kan je leuke dingen winnen, kijk en dan hoef je geen belang met deze site te hebben, maar altijd leuk als je iets wint!! Toch??

    Ed,

     misschien ligt het aan mij , maar ik vind je wel wat opdringerig overkomen wat betreft het nemen van Gold member abonement .

     Het lijkt wel of er geen topic voorbij mag gaan zonder dat iedereen moet weten wat je allemaal wel/niet kan winnen als je COLDMEMBER bent .

  • 06-28-2007 4:41 AM In reply to

    Re: koop/verkoop via forum

    HarleyD:
    eduard:

    Ik ben bang dat de Admin voor een ander idee heeft gekozen.

    Voor een paar euries kan je leuke dingen winnen, kijk en dan hoef je geen belang met deze site te hebben, maar altijd leuk als je iets wint!! Toch??

    Ed,

     misschien ligt het aan mij , maar ik vind je wel wat opdringerig overkomen wat betreft het nemen van Gold member abonement .

     Het lijkt wel of er geen topic voorbij mag gaan zonder dat iedereen moet weten wat je allemaal wel/niet kan winnen als je COLDMEMBER bent .

    Het is idd. een telkens wederkerend onderwerp waar wellicht een keer definitief duidelijkheid over moet worden gegeven, het is nu eigenlijk andersom: als men coldmember of bronzemenber is heeft men minder mogelijkheden op het forum en daar kiest men derhalve bewust voor, doch indien men tegen de daaruitvoortvloeiende beperkingen aanloopt geeft men daar kritiek daarop [cq.maakt men er een kant-tekening bij] het logisch gevolg is dat men dan gold of silvermember moet worden om deze beperkingen weg te nemen en ook daar kiest men dan weer bewust voor.Dat men probeerd eenieder over te halen wellicht toch betalend lid te worden is m.i. logisch, dit is tenslotte bedoeld om het forum [beter] te kunnen bekostigen voor ons allen.

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 06-28-2007 5:47 AM In reply to

    Re: koop/verkoop via forum

    Jeempie, blijven we nou jengelen of we Goudmember willen worden, zodra we een onderwerp bespreken?

    Ik wordt er eerlijk gezegd een beetje moe van.

  • 06-28-2007 6:14 AM In reply to

    Re: koop/verkoop via forum

    agreed Stick out tongue

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 06-29-2007 4:58 AM In reply to

    Re: koop/verkoop via forum

    Zie aub de data: met het 'omhoog' halen van deze posting wilde ik laten weten dat blijkbaar toch nu gekozen is voor het zichtbaar maken van 'te koop' voor iedereen, de opmerkingen van Eduard omtrent 'goud' stammen uit de begintijd van dit forum !

    Wat ik er nog over wil zeggen is dat ik die verhitte discussie niet zo begrijp omtrent dit gebeuren: we leven in een redelijk vrij land: je 'moet' hier niks qua lidmaatschap.
    Ik krijg b.v. kilo's post van de bank/giro loterij om mee te doen met nog een loterij, doe ik het niet dan mis ik bmw's, vakanties etc...toch doe ik het niet omdat je niet overal aan mee kunt/wilt doen.
    Hier gold worden had ik belang bij vanwege adverteren en vanwege de gelukkig groeiende documentatie 'afdeling' en dat je ook nog wat kunt winnen (voor het 'formaat' van dit forum en jaarbijdrage zijn dat trouwens best pittige prijzen) is dan mooi meegenomen.
    Is bovengenoemd je het niet waard, doe je het toch gewoon niet ??, ik zou denk ik voor alleen de loterij ook geen 'gold' hebben genomen maar zo heeft ieder zijn reden om ergens wel of niet aan mee te doen.

    Dat Eduard (deel uitmakend van de Beoworld kern zeg maar...) probeert 'goud' te verkopen snap ik heel goed, je hebt nog steeds de vrijheid het wel/niet te doen.
    Maak je er gewoon niet te druk over en struin hier rond voor je plezier, het is tenslotte geen 'moeten' maar vrijetijds-besteding, toch ??

  • 06-29-2007 8:32 PM In reply to

    Re: koop/verkoop via forum

    Is in de UK iedereen dan zo blij erover?
  • 06-30-2007 7:44 AM In reply to

    Re: koop/verkoop via forum

    er wordt op het general forum alsook het op franse en duitse forum duidelijk veel minder gesproken over de differentiatie van het lidmaatschap, terwijl ook daar regelmatig wordt gesproken over het opwaarderen en/of lidworden op goudbasis. Ook daar is de basis voor de kleur van het lidmaatschap niet de draw maar de overige secundaire emolumenten ervan, er wordt daar zelfs telkens weer positief gesproken over de draw en wenst men elkaar elke maand weer veel geluk/succes toe; het lijkt bijna een typisch nederlands issue te worden cq. te zijn Huh? tsja het klagen over bv. ons weer is tenslotte ook weer iets typisch nederlands, wellicht is dit een vervanger hiervoor, voor sommigen onder ons dan welteverstaan ? wellicht een goed idee het onderwerp gewoon met rust te laten, de verkoper zijn gang te laten gaan en elke afnemer van welk type lidmaatschap dan ook in zijn waarde te laten en het er gewoon niet meer over hebben, maar gewoon B&O issues te bespreken ?

    Ik wens ons allemaal, welke meedoen, wel veel geluk en succes toe vanavond !

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
Page 1 of 1 (13 items)