Zie aub de data: met het 'omhoog' halen van deze posting wilde ik laten weten dat blijkbaar toch nu gekozen is voor het zichtbaar maken van 'te koop' voor iedereen, de opmerkingen van Eduard omtrent 'goud' stammen uit de begintijd van dit forum !
Wat ik er nog over wil zeggen is dat ik die verhitte discussie niet zo begrijp omtrent dit gebeuren: we leven in een redelijk vrij land: je 'moet' hier niks qua lidmaatschap.
Ik krijg b.v. kilo's post van de bank/giro loterij om mee te doen met nog een loterij, doe ik het niet dan mis ik bmw's, vakanties etc...toch doe ik het niet omdat je niet overal aan mee kunt/wilt doen.
Hier gold worden had ik belang bij vanwege adverteren en vanwege de gelukkig groeiende documentatie 'afdeling' en dat je ook nog wat kunt winnen (voor het 'formaat' van dit forum en jaarbijdrage zijn dat trouwens best pittige prijzen) is dan mooi meegenomen.
Is bovengenoemd je het niet waard, doe je het toch gewoon niet ??, ik zou denk ik voor alleen de loterij ook geen 'gold' hebben genomen maar zo heeft ieder zijn reden om ergens wel of niet aan mee te doen.
Dat Eduard (deel uitmakend van de Beoworld kern zeg maar...) probeert 'goud' te verkopen snap ik heel goed, je hebt nog steeds de vrijheid het wel/niet te doen.
Maak je er gewoon niet te druk over en struin hier rond voor je plezier, het is tenslotte geen 'moeten' maar vrijetijds-besteding, toch ??