in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-29-2007 4:14 PM by Jandyt. 34 replies.
Page 2 of 2 (35 items) < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  • 10-27-2007 3:24 AM In reply to

    • rae
    • Not Ranked
    • Joined on 10-27-2007
    • Posts 27
    • Gold Member

    Re: Beovision 5

    Ik kan de bijdragen van Bingo eerlijk gezegd wel waarderen. Een kritische blik is altijd welkom en zijn opmerkingen over prijsbeleid zijn in mijn ogen begrijpelijk. Ik heb het idee dat hij nogal wat kennis heeft van video produkten en een beetje afwisseling (techniek-design) is wel zo prettig. Er zijn nl. nogal wat mensen die elkaar graag dagelijks vertellen dat hun spulletjes toch wel heel erg mooi zijn. 

  • 10-27-2007 3:36 AM In reply to

    • Johan
    • Not Ranked
    • Joined on 04-26-2007
    • Posts 64
    • Bronze Member

    Re: Beovision 5

    Ik vind zijn bijdrage zeer zinvol maar soms draaft hij net te ver door, ik bedoel er niets verkeerd mee. Maar laten we eerlijk zijn bij B&O betaal je veel voor de functionaliteit en vormgeving. Als je voor zeer goed geluid gaat ga je toch kijken naar merken zoals luxman e.d. maar dan krijg je een vierkante bak ipv een mooi vormgegeven apparaat. Daarom denk ik ook dat je niets met B&O kan vergelijken. Soms lijkt het wel of sommige mensen proberen om Bingo uit de tent te lokken en soms lukt dat (helaas te vaak). Kijk volgens mij is B&O iets voor de liefhebber en zeker niet voor jan met de pet wegelegd als je steeds met de techniek wil meegaan (daarom ben ik ook afgestapt).Ik denk dat iedereen wel een beetje gelijk heeft Bingo dat de prijzen soms te veel zijn voor het gebodende en de "liefhebbers" dat hij toch teveel doordraaft over de prijzen en het missen van de techniek van vandaag. Maar de techniek gaat zo snel dat een relatief klein bedrijf als B&O het moeilijk kan bijbenen. Dit is het laaste wat ik er over kwijt wil. De topic gaat over de beovision 5 willen we hierover doorgaan laten we dan een andere topic openen. Want als we alles uit de topic's gaan zuiveren van Bingo en de anderen die daar op in gaan(en dat zijn er best wel wat) zullen we maar kleine topics over houden.

     

    Gr. Johan 

  • 10-27-2007 3:52 AM In reply to

    Re: Beovision 5

    De topics hoeven ook niet gezuiverd te worden. Laat iedereen maar zien dat Eduard met flinke regelmaat cynische opmerkingen over mij maakt en dan vervolgens schijnheilig zich van geen kwaad bewust is.

     

  • 10-27-2007 8:18 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Beovision 5

    Johan:

    Ik vind zijn bijdrage zeer zinvol maar soms draaft hij net te ver door, ik bedoel er niets verkeerd mee. Maar laten we eerlijk zijn bij B&O betaal je veel voor de functionaliteit en vormgeving. Als je voor zeer goed geluid gaat ga je toch kijken naar merken zoals luxman e.d. maar dan krijg je een vierkante bak ipv een mooi vormgegeven apparaat. Daarom denk ik ook dat je niets met B&O kan vergelijken. Soms lijkt het wel of sommige mensen proberen om Bingo uit de tent te lokken en soms lukt dat (helaas te vaak). Kijk volgens mij is B&O iets voor de liefhebber en zeker niet voor jan met de pet wegelegd als je steeds met de techniek wil meegaan (daarom ben ik ook afgestapt).Ik denk dat iedereen wel een beetje gelijk heeft Bingo dat de prijzen soms te veel zijn voor het gebodende en de "liefhebbers" dat hij toch teveel doordraaft over de prijzen en het missen van de techniek van vandaag. Maar de techniek gaat zo snel dat een relatief klein bedrijf als B&O het moeilijk kan bijbenen. Dit is het laaste wat ik er over kwijt wil. De topic gaat over de beovision 5 willen we hierover doorgaan laten we dan een andere topic openen. Want als we alles uit de topic's gaan zuiveren van Bingo en de anderen die daar op in gaan(en dat zijn er best wel wat) zullen we maar kleine topics over houden.

     

    Gr. Johan 

    Johan, dat is mooi samengevat.

    Yes -  thumbs up


    Smile

     

     

  • 10-28-2007 3:14 AM In reply to

    Re: Beovision 5

    Ik heb al een paar keer overwogen door het stekende cynisme van Eduard om me terug te trekken van Beoworld. Ik wil het graag hier hebben over hardware en niet over mensen. Maar als een moderator blauw aanloopt door mjn opmerkingen.... tja ! 

     

  • 10-28-2007 6:21 AM In reply to

    Re: Beovision 5

    Bingo:

    Ik heb al een paar keer overwogen door het stekende cynisme van Eduard om me terug te trekken van Beoworld. Ik wil het graag hier hebben over hardware en niet over mensen. Maar als een moderator blauw aanloopt door mjn opmerkingen.... tja ! 

    Ik vind het flauw om nu Eduard de zwarte piet toe te schuiven ...laten we eerlijk zijn het was ook een hobby van jouw om eindeloos door te dreinen over de prijzen van B&O en de achterlopende technieken  in iedere topic .

    Ik denk ook dat je niet moet vergeten dat Eduard behalve moderator ook een groot B&O liefhebber is , die zich ook aan jou herhalende opmerkingen heeft gestoord , zoals een ieder ander zou doen wanneer zijn "hobby" continue de grond in getrapt wordt .

    Dit zijn wat mij betreft ouwe koeien , want ik vind dat je jezelf de laatste tijd als een normaal forum lid gedraagt .

     

  • 10-28-2007 6:27 AM In reply to

    Re: Beovision 5

    Ouwe koeien?

     

    Die cynisiche opmerking van Eduard was van de week nog hoor!!!

     

    Zou oud is het niet. En Eduard is begonnen met oude koeien uit de sloot halen, niet ik !!!

    Lees maar even terug hierboven.

  • 10-28-2007 10:00 AM In reply to

    Re: Beovision 5

    Bingo:

    Ouwe koeien?

     

    Die cynisiche opmerking van Eduard was van de week nog hoor!!!

     

    Zou oud is het niet. En Eduard is begonnen met oude koeien uit de sloot halen, niet ik !!!

    Lees maar even terug hierboven.

    "ouwe koeien " sloeg op mijn zin over jou herhalingen !

  • 10-28-2007 1:17 PM In reply to

    Re: Beovision 5

    Affijn, we kunnen het onderwerp beter afsluiten. Hoop dat Eduard zich vanaf nu gedraagd zoals een moderator betaamt.
  • 10-29-2007 4:14 PM In reply to

    • Jandyt
    • Top 10 Contributor
      Male
    • Joined on 04-01-2007
    • Clitheroe, Lancashire, UK
    • Posts 13,004
    • Founder

    Re: Beovision 5

    Better than watching telly, this thread!!!

    Andy T.

    Poor me, never win owt!

Page 2 of 2 (35 items) < Previous 1 2