Een simpele aktie die het proberen waard is :
In de 1e arm waar het lampje in zit, zit óók een fotocel die het weerkaatste licht van het lampje opvangt. Het kan gewoon vuil zijn waardoor het licht er niet goed op komt...... een wattenstaafje met wat schoonmaak-alcohol (platenreiniger b.v.) kan wonderen doen.... als je goed kijkt aan de onderkant van de arm, zie je een ovalen "verhoging" van ong. 1 cm zitten. Het steekt ong. 1 mm uit. Daarin zitten het lampje en de cel, dus daar moet je maar eens even schoonmaken.
Doet ie het dan nog niet, dan is ofwel de fotocel ter ziele en moet worden vervangen, óf de aansluiting naar de electronica is misschien losgeraakt..... In beide gevallen moet de gram gedemonteerd worden en dat is een klus......... Dat de electronica het zélf zou hebben begeven is niet waarschijnlijk.
Ik heb zelf die service-manual niet, maar daarin moet vast wel staan beschreven hoe de bedrading uit de arm komt en waar het wordt aangesloten.
Mocht "iemand" zich geroepen voelen me te verblijden met die manual, dan zeg ik ZEKER géén nee !!!
Uw toegenegen