in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-27-2007 6:11 PM by eduard. 9 replies.
Page 1 of 1 (10 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-19-2007 7:55 PM

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    BeoWorld en Bang & Olufsen

     
    Goed nieuws en een stap voorwaarts voor BeoWorld en de leden !  
     
    In Berlijn, op 1 Oktober zal Lee, op speciale uitnodiging, BeoWorld en de leden representeren bij
    de introductie van een geheel nieuw B&O product.
    Ons is vriendelijk verzocht om de naam van het product niet te noemen, en wij zullen deze wens van B&O respecteren,
    maar je hoeft geen geleerde te zijn om erachter te komen wat bij de volgende productvoorstelling te zien zal zijn !  
     
    Dit is werkelijk een stap verder in het opbouwen van een goede relatie tussen Bang & Olufsen en BeoWorld,
    vooral na de trip naar Struer, en het is goed om te weten dat B&O als bedrijf werkelijk repect heeft
    en geeft om de mensen die ook het beste wensen voor hun; wij !
     
    Ik ben er zeker van dat Lee een uitgebreid verslag zal doen van de productlancering,
    en ik denk dat ik vast kan zeggen dat we er trots op zijn dat B&O als bedrijf onze gemeenschap respecteert. 
    Het is een gevolg van alle inspanningen en samenwerking van zowel het team van moderators
    als de leden die samen de bijdragen leveren en ervoor zorgen dat BeoWorld groeit en blijft groeien.
     
    We mogen best trots zijn op hetgeen we hebben weten te bereiken,
    en we danken Bang & Olufsen voor de manier waarop men waardering uit voor onze loyaliteit
    als trouwe consument en liefhebbers van het merk.
     
    Het is aan de leden te danken dat BeoWorld weer een stap verder groeit !  

    Ignace

  • 09-20-2007 5:35 AM In reply to

    Re: BeoWorld en Bang & Olufsen

    Dat is idd. heel mooi en goed nieuws; hulde aan het team der moderators en ook aan ons zelve....:-)

    Ben benieuwd naar Lee's ervaringen en verslag van zijn bezoek aan Berlijn.

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 09-20-2007 5:46 AM In reply to

    Re: BeoWorld en Bang & Olufsen

    Respect zit volgens mij ook in andere dingen, maar ik zie het wellicht anders dan jullie :-) Maar is heel leuk nieuws hoor. Misschien krijgen de Beoworld leden wel een speciale korting ....
  • 09-20-2007 6:24 AM In reply to

    • Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

    Re: BeoWorld en Bang & Olufsen

    beologisch:

    Dat is idd. heel mooi en goed nieuws; hulde aan het team der moderators en ook aan ons zelve....:-)

    Ben benieuwd naar Lee's ervaringen en verslag van zijn bezoek aan Berlijn.

     

     Inderdaad compliment aan die genen die veel tijd in deze website gestopt hebben en die er in meedoen

     Bingo korting krijg je via je dealer

  • 09-20-2007 8:16 AM In reply to

    Re: BeoWorld en Bang & Olufsen

    Bingo:
    Respect zit volgens mij ook in andere dingen, maar ik zie het wellicht anders dan jullie :-) Maar is heel leuk nieuws hoor. Misschien krijgen de Beoworld leden wel een speciale korting ....

     

    Op marktplaats adverteert een groep Nigerianen , die hebben de nieuwste spulletjes en geven heel veel korting !Big Smile

  • 09-20-2007 11:14 AM In reply to

    Re: BeoWorld en Bang & Olufsen

    HarleyD:

    Bingo:
    Respect zit volgens mij ook in andere dingen, maar ik zie het wellicht anders dan jullie :-) Maar is heel leuk nieuws hoor. Misschien krijgen de Beoworld leden wel een speciale korting ....

    Op marktplaats adverteert een groep Nigerianen , die hebben de nieuwste spulletjes en geven heel veel korting !Big Smile

    De te gebruiken zoektermen is "Slag & Olufsen"

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 09-21-2007 4:24 AM In reply to

    Re: BeoWorld en Bang & Olufsen

    Bingo:
    Respect zit volgens mij ook in andere dingen, maar ik zie het wellicht anders dan jullie :-) Maar is heel leuk nieuws hoor. Misschien krijgen de Beoworld leden wel een speciale korting ....

     Respect zit idd. ook in andere dingen, maar zeer zeker niet in korting....................!!

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 09-27-2007 5:39 PM In reply to

    Re: BeoWorld en Bang & Olufsen

    Kudo +1
    Respekt.
Page 1 of 1 (10 items)