Goed nieuws en een stap voorwaarts voor BeoWorld en de leden !
In Berlijn, op 1 Oktober zal Lee, op speciale uitnodiging, BeoWorld en de leden representeren bij
de introductie van een geheel nieuw B&O product.
Ons is vriendelijk verzocht om de naam van het product niet te noemen, en wij zullen deze wens van B&O respecteren,
maar je hoeft geen geleerde te zijn om erachter te komen wat bij de volgende productvoorstelling te zien zal zijn !
Dit is werkelijk een stap verder in het opbouwen van een goede relatie tussen Bang & Olufsen en BeoWorld,
vooral na de trip naar Struer, en het is goed om te weten dat B&O als bedrijf werkelijk repect heeft
en geeft om de mensen die ook het beste wensen voor hun; wij !
Ik ben er zeker van dat Lee een uitgebreid verslag zal doen van de productlancering,
en ik denk dat ik vast kan zeggen dat we er trots op zijn dat B&O als bedrijf onze gemeenschap respecteert.
Het is een gevolg van alle inspanningen en samenwerking van zowel het team van moderators
als de leden die samen de bijdragen leveren en ervoor zorgen dat BeoWorld groeit en blijft groeien.
We mogen best trots zijn op hetgeen we hebben weten te bereiken,
en we danken Bang & Olufsen voor de manier waarop men waardering uit voor onze loyaliteit
als trouwe consument en liefhebbers van het merk.
Het is aan de leden te danken dat BeoWorld weer een stap verder groeit !
Ignace