Beste mensen,
B&O staat voor technisch vernuft uitstraling ( waar zie je nog zoals vroeger een b&O product in een museum voor art o.i.d. staan?)
Ik handel over de hele wereld en breng beomasters,beogram,beocords en beo voxen weer in nieuwstaat terug.
Neem alleen al de beomaster 6000 quadro lijn, de beomaster 8000 set, of de beocenter 9500 en als laatste de beosound 9000.
Zet deze op een modern meubel neer (zoals ik doe) en werkelijk iedereen van jong tot oud kan zijn ogen er niet van af houden!
Probeer hetzelfde met een beosoud 4 en geen mens kijkt er na of je krijgt een opmerking het lijkt wel een schoenen doos!
Dit gaat ook weer gelden voor de nieuwe serenate gsm ( de vorige was ook al niets ) opmerkingen als het lijkt wel een scheerapperaat zijn scheer ( toevallig woordspelling) en inslag!
Iphone vooral de 8gb heeft de nieuwe standaard gezet in vormgeving en bediening, ziet en is gebruiksvriendelijk fantastisch.
Tip voor de jongens in Denenmarken;
Neem b.v een beomaster 8000 vernieuw deze met rds enz, pak de beocord 8 of 9002 en maak daar een cd/dvd speler van een last but not least een beogram 8000 in de vorm van een tangiale cd speler! moet je eens zien hoeveel mensen zoiets gaan kopen!
Dan spreek je over een B&O waardig mega technisch kunstwerk!
Dit is mij al vele malen voorgesteld door een paar grote jongens uit de usa.
Met ander woorden breng de ziel in B&O terug heren!
Groeten A van Leeuwen.