in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 09-18-2007 4:02 AM by eduard. 93 replies.
Page 3 of 4 (94 items) < Previous 1 2 3 4 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 08-30-2007 10:27 AM In reply to

Re: DVD2 vs HDR2

Ok, dus je kan niet meyt lintronic het zo instellen dat je bijvoorbeeld op sat hebt gedrukt, maar dat met volume je televisie weer wordt aangestuurd?

Dan kan bijna met iedere lerende afstandsbediening wel. Al leer je hem maar zelf aan met volume op de knop sat, de commandos van de volume van de televisieafstandsbediening te gebruiken.

Kan dan bij lintronic ook niet, zon trucje?

• 08-30-2007 1:05 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Bingo:

Ok, dus je kan niet meyt lintronic het zo instellen dat je bijvoorbeeld op sat hebt gedrukt, maar dat met volume je televisie weer wordt aangestuurd?

Dan kan bijna met iedere lerende afstandsbediening wel. Al leer je hem maar zelf aan met volume op de knop sat, de commandos van de volume van de televisieafstandsbediening te gebruiken.

Kan dan bij lintronic ook niet, zon trucje?

zeker kan dat, het is alleen een heel gepriegel voordat ik het zover heb.
    (codes aanleren, functies toewijzen) 

Daarnaast gebruikte ik de AV-functie regelmatig om volume van Beosystem
    en de MX onafhankelijk te bedienen en snel te kunnen switchen.

Dus het is bij mij meer een kwestie van ff wennen.

Smile 

• 08-30-2007 9:15 PM In reply to

• EOB
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-18-2007
    • Posts 188
    • Bronze Member

Karel ik ben toch even benieuwd wat je kritische noot is betreft de bc1. ik ben zeer tevreden naar het functioneren ervan ( een kleine note dan vreemd dat de dvd slede niet per remote kan worden bediend om uit te treden wanneer er al een dvd in zit ? )

Maar nog steeds benieuwd!

• 09-09-2007 1:05 PM In reply to

Ik heb dit weekend de DVD2 ff bekeken en ik vind het mooi ding .......................................ik was bij de dealer om mijn HDR-1 op te laten waarderen naar 250 G, maar ik zie hier vanaf , ik heb de nieuwe DVD2 besteld .

De DVD2 is goedkoper als de HDR-2 maar bied veel meer waar voor zijn geld .......waar iedereen hier ook aan voorbij loopt is dat de DVD2 behalve een brander ook een DVD speler is .

Dus zeker wanneer je een toestel hebt waarbij je een dvd speler en een HDR op aan wilt sluiten koop je nu voor een mindere prijs als de HDR-2 twee  toestellen in één klap !

• 09-11-2007 12:45 PM In reply to

Er is nog een voordeeltje .....de DVD-2 werkt ook met de Avant-Video samen !!!!
  • 09-11-2007 5:44 PM In reply to

HarleyD:
    Er is nog een voordeeltje .....de DVD-2 werkt ook met de Avant-Video samen !!!!
    Ik denk dat een HDR2 ook goed met een Avant-video samen werkt. (icm een Beo5)Whistle
  • 09-11-2007 7:39 PM In reply to

Wat mij verbaaste , is dat het een echt stand-alone apparaat is , de zenders moeten handmatig op volgorde gezet worden en worden niet automatisch over genomen zoals bij de HDR wel het geval is .

Wat een beetje een tegenvaller is , is dat opnemen via teletekst niet meer mogelijk is ......( ik twijfel hierdoor ook of hem nog wel wil )

• 09-13-2007 1:04 PM In reply to

Hij gaat steeds meer lijken op een stand-alone Philips :-)

• 09-14-2007 1:54 AM In reply to

CoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffeeCoffee
  • 09-14-2007 4:31 AM In reply to

"Kopje koffie glazenwasser?"

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 09-14-2007 6:49 AM In reply to

Nou Wanda .................
  • 09-15-2007 3:08 AM In reply to

Kan iemand voor mij eens een foto plaatsen van dat klepje wat iets moet verbergen of afdekken wat ik elders op het forum lees? Als ik het goed begrijp zit er gewoon een complete Philips in die box en moet dat verborgen worden door een klepje? Als dat zo is heeft B&O dat zeer kneuterig opgelost. Of wordt er overdreven?
  • 09-15-2007 6:15 AM In reply to

Klik op de foto voor een grotere versie

• 09-15-2007 1:54 PM In reply to

• Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

Tja, kneuterig dus...................!
  • 09-15-2007 5:36 PM In reply to

Nou, we horen graag van je hoe die bevalt Eduard.

Is die B&O kast nu een groot gedeelte gevuld met lucht, of zit er zoveel electronica in? Zelden zie je nog zulke hoge DVD-harddiskrecorders.

De aansluitingen vind ik wel heel erg basic. Geen componenten uitgang of HDMI. Als ik eerlijk ben vind ik dit geen product meer van deze tijd om als nieuw te lanceren. Een dvd speler recorder van 100 euro heeft tegenwoordig HDMI. Affijn, ik zal het wel allemaal wel weer niet snappen :-)

• 09-15-2007 6:12 PM In reply to

Zit wel een HDMI op. Rechtsboven in de hoek aan de achterkant
  • 09-16-2007 1:12 AM In reply to

Zeg Eduard. Kan jij aub normaal doen? Ik heb gewoon die HDMI niet gezien op de foto. Dat is alles. Ik wil je er op wijzen dat je als moderator neutraal moet blijven en niet naar mensen moet katten. Zie jij nooit wat over het hoofd dan? Je cynisme naar mij toe gaat vormen aannemen die mij gaan irriteren en waar ik niet van gediend ben. Dat jij zo weinig verplaatsingsvermogen hebt in andere mensen en daarom niet begrijpt dat er mensen zijn die zich echt af vragen waarom die kast zo hoog is, dat is jouw probleem. Als jij je atitude niet naar mij verandert ga ik in Engeland een klacht over jou indienen. Als jij niet neutraal kunt zijn ben je niet geschikt als moderator. Of die Steve er wat mee wil doen weet ik niet, want ik weet niet hoe eerlijk en onbevoordeeld hij naar jou toe is. Maar jij doet normaal naar mij of houdt gewoon je mond. Zullen we dan bij deze even afspreken?

Je frustraties naar personen vier je maar ergens anders bot!

Page 3 of 4 (94 items) < Previous 1 2 3 4 Next >