in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 09-18-2007 4:02 AM by eduard. 93 replies.
Page 4 of 4 (94 items) < Previous 1 2 3 4
Sort Posts: Previous Next
  • 09-16-2007 6:32 AM In reply to

Re: DVD2 vs HDR2

Bingo:

Zeg Eduard. Kan jij aub normaal doen? Ik heb gewoon die HDMI niet gezien op de foto. Dat is alles. Ik wil je er op wijzen dat je als moderator neutraal moet blijven en niet naar mensen moet katten. Zie jij nooit wat over het hoofd dan? Je cynisme naar mij toe gaat vormen aannemen die mij gaan irriteren en waar ik niet van gediend ben. Dat jij zo weinig verplaatsingsvermogen hebt in andere mensen en daarom niet begrijpt dat er mensen zijn die zich echt af vragen waarom die kast zo hoog is, dat is jouw probleem. Als jij je atitude niet naar mij verandert ga ik in Engeland een klacht over jou indienen. Als jij niet neutraal kunt zijn ben je niet geschikt als moderator. Of die Steve er wat mee wil doen weet ik niet, want ik weet niet hoe eerlijk en onbevoordeeld hij naar jou toe is. Maar jij doet normaal naar mij of houdt gewoon je mond. Zullen we dan bij deze even afspreken?

Je frustraties naar personen vier je maar ergens anders bot!

Is het nou nooit bij je opgekomen dat je dit over jezelf afroept , wanneer je op een liefhebbers forum alleen maar zeurt en afzeikt ???

Ik ben ook blij te lezen dat ook jij geirriteerd raakt , want dat is nu precies wat jij bij opwekt .

Zo en ga nu maar gauw klikken bij de Admin ......

• 09-16-2007 7:31 AM In reply to

Ik zie dat niet als klikken. Een maderator heeft een bepaalde plaats op een forum. Daar dient hij zich gewoon aan te houden. En nee, ik vind niet dat ik dat over mezelf afroep. Ik ben een zeer open en kritische liefhebber. En dat blijf ik. Ik vind mijn vragen en opmerkingen legitiem. Om alles af te doen met de kreet, wees vooral niet kritisch want de klanten kopen het toch wel vind ik veel te simpel.
  • 09-16-2007 3:25 PM In reply to

kritiek moet kunnen!! Het is een forum met liefhebbers die het eens zijn en ook welleens niet eens zijn met een product.

als het nu gaat over ontwerp/kwaliteit/prijs what ever.....

iedereen mag zijn mening zeggen maar blijf niet steeds in herhalingen vallen.

Het valt mij wel op dat steeds de zelfde personen negatief reageren naar Bingo terwijl hij altijd heeft gezegt over hdmi etc....

Steeds meer mensen op general forum hebben het hier nu ook over!!!

Als je het er niet mee eens dat kan, maar kraak dat dan niet meteen alles af wat ie zegt.

gr koning

• 09-16-2007 8:57 PM In reply to

koning:

kritiek moet kunnen!! Het is een forum met liefhebbers die het eens zijn en ook welleens niet eens zijn met een product.

als het nu gaat over ontwerp/kwaliteit/prijs what ever.....

iedereen mag zijn mening zeggen maar blijf niet steeds in herhalingen vallen.

Het valt mij wel op dat steeds de zelfde personen negatief reageren naar Bingo terwijl hij altijd heeft gezegt over hdmi etc....

Steeds meer mensen op general forum hebben het hier nu ook over!!!

Als je het er niet mee eens dat kan, maar kraak dat dan niet meteen alles af wat ie zegt.

gr koning

Nu heb je meteen het goede punt ............ " WELEENS NIET EENS MET EEN PRODUCT "  , onze vriend Bingo vind geen één  product de moeite waard en meestal veel te  duur !!!( lees zijn topics en antwoorden maar terug )

Probleem met Bingo is , hij/zij wil de nieuwste plasma/lcd TV voor zo min mogelijk centjes en dat ga je never nooit niet vinden bij B&O en daarom zit hij in mijn ogen op het verkeerde forum !!

Ik had al geen hoge pet op van Bingo  ...... mensen die tot 3 keer aan toe hun naam wijzigen op een forum heb ik niet hoog zitten , maar iemand die gaat  klikken omdat hij behandeld word zoals hij zich zelf gedraagd heb ik helemaal niets mee , zo zielig bah !!!

Dat er nu op het General forum veel over HDMI gepraat wordt vind ik een opmerking die kant nog wal slaat , want dit heeft niets met Bingo zijn eeuwige geblaat te maken .

Grt HarleyD

• 09-17-2007 2:30 AM In reply to

Je lijkt wel de echoput van een ander forum lid hier, Harley. Ik denk dat je mijn posts maar eens allemaal goed moet lezen alvorens te oordelen. Voordat je dat gedaan hebt, verzoek ik je geen uitspraken namens mij te doen. Dat kan ik zelf wel. Dus als ik het tijd vind om te zeggen dat ik geen 1 product de moeite waard vind, dat zeg ik dat zelf wel hier.

Dat HDMI gebeuren heeft wel degelijk met eerdere uitspraken te maken die ik deed. Ik was de eerste die aankaartte toen de de Beovision 7 uitkwam, dat daar HDMI aansluitingen op moesten zitten. Ja, ik ben toen uitgejouwd, uitgelachen en belachelijk gemaakt door sommige personen. Ik dacht vooral aan de klanten die een heel duur toestel kopen, wat helemaal niet toekomstzeker was en in een aantal jaren in de problemen zouden komen met aansluiten.

Deze stelling wordt nu ronduit bevestigd door eigenaren van de Beovision 7 die nu aansluitproblemen hebben.  Doordat ze niet een HDTV ontvanger plus andere apparaten met HDMI  kunnen aansluiten zijn ze mooi voor 10.000 euro in de aap gelogeerd. Het Engelse forum onder andere staat er bol van. Mijn geblaat toen, is dus broodnodig gebleken, de tijd heeft mijn gelijk bewezen. Begrijp me goed, ik had liever gehad dat  B&O zijn huiswerk goed had gedaan en dat ik het onderwerp nooit hoefde aan te halen. Er zijn nu zo veel mensen die de aankoop van hun Beovison 7 uitstellen of hun Beovision 7 graag willen omruilen voor de nieuwe met HDMI. Wat een blamage voor zo'n prijs van merk dat zich premium noemt!!!  Bang & OLufsen had dit kunnen voorkomen door HDMI  te gebruiken toen dit toestel uit kwam, want HDMI was er al ruimschoots. Ook nu de standaard voor recente toestellen 3 HDMI aansluitingen is, presteert Bang & Olufsen op de nieuwe Beovision 8 maar 1 HDMI aansluiting te plaatsen. Een trieste bedoeling voor zoveel geld.

Je hoeft van mijn geen hoge pet op te hebben, maar ga niet voor mij praten asjeblieft. Je uitspraken doen mij erg denken aan een moderator hier. Maar of jij dezelfde persoon bent, zal ik wel nooit te weten komen.

Ik heb wel besloten toch Lee maar een mail te sturen over het gedrag van die Moderator omdat als ik het allemaal teruglees, het toch erg onbeschoft en respectloos is, zoals er door die persoon naar mij wordt gereageerd. Ja, die moderator stond toen met mijn HDMI uitspraken ook al vooraan om mij belachelijk te maken. Het zou van karakter getuigen als zo 'n persoon eens zou zeggen, achteraf gezien had je toch gelijk met de HDMI kwestie, maar zoveel ballen heeft die persoon gewoon niet.

Het is zo makkelijk mij te verwijten dat ik onder een andere naam hier ook heb gezeten. Maar wat wil je als je om niet legitieme redenen geblokkeerd bent en je wilt toch posten. Er is in het verleden met verschillende maten gemeten op het Beoworld forum, mede door toedoen van die moderator en daar was ik toen de dupe van. Zou een ieder niet hetzelfde doen? Ik heb trouwens het vermoeden dat dat nu nog weleens gebeurt door sommige personen. Dus het is zo kinderachtig om daar steeds op terug te komen. Het is geen kunst.. Je mag van mij, maar die pet die ik van die personen op heb is ook niet hoog.

• 09-17-2007 3:13 AM In reply to

<zelfcensuur en rechtstreeks in PM naar Bingo verstuurd>

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 09-17-2007 4:58 AM In reply to

• Petje
    • Not Ranked
    • Joined on 05-08-2007
    • Posts 8
    • Bronze Member

Kostelijk dit allemaal!

Ik heb er vorige week een besteld omdat ik het zo verschrikkelijk beu was om mijn huidige DVD/HD recorder (LG) te moeten bedienen met een lelijke kunststof prut afstandsbediening. Ik moest me in allerlei bochten wringen om een beetje fatsoenlijk te kunnen richten, Wat een armoede.

Voor dat extra comfort, en de service van mijn dealer, ben ik bereid meer te betalen!

Toedels! 

• 09-17-2007 7:51 AM In reply to

Bingo:

Je lijkt wel de echoput van een ander forum lid hier, Harley. Ik denk dat je mijn posts maar eens allemaal goed moet lezen alvorens te oordelen. Voordat je dat gedaan hebt, verzoek ik je geen uitspraken namens mij te doen. Dat kan ik zelf wel. Dus als ik het tijd vind om te zeggen dat ik geen 1 product de moeite waard vind, dat zeg ik dat zelf wel hier.

Dat HDMI gebeuren heeft wel degelijk met eerdere uitspraken te maken die ik deed. Ik was de eerste die aankaartte toen de de Beovision 7 uitkwam, dat daar HDMI aansluitingen op moesten zitten. Ja, ik ben toen uitgejouwd, uitgelachen en belachelijk gemaakt door sommige personen. Ik dacht vooral aan de klanten die een heel duur toestel kopen, wat helemaal niet toekomstzeker was en in een aantal jaren in de problemen zouden komen met aansluiten.

Deze stelling wordt nu ronduit bevestigd door eigenaren van de Beovision 7 die nu aansluitproblemen hebben.  Doordat ze niet een HDTV ontvanger plus andere apparaten met HDMI  kunnen aansluiten zijn ze mooi voor 10.000 euro in de aap gelogeerd. Het Engelse forum onder andere staat er bol van. Mijn geblaat toen, is dus broodnodig gebleken, de tijd heeft mijn gelijk bewezen. Begrijp me goed, ik had liever gehad dat  B&O zijn huiswerk goed had gedaan en dat ik het onderwerp nooit hoefde aan te halen. Er zijn nu zo veel mensen die de aankoop van hun Beovison 7 uitstellen of hun Beovision 7 graag willen omruilen voor de nieuwe met HDMI. Wat een blamage voor zo'n prijs van merk dat zich premium noemt!!!  Bang & OLufsen had dit kunnen voorkomen door HDMI  te gebruiken toen dit toestel uit kwam, want HDMI was er al ruimschoots. Ook nu de standaard voor recente toestellen 3 HDMI aansluitingen is, presteert Bang & Olufsen op de nieuwe Beovision 8 maar 1 HDMI aansluiting te plaatsen. Een trieste bedoeling voor zoveel geld.

Je hoeft van mijn geen hoge pet op te hebben, maar ga niet voor mij praten asjeblieft. Je uitspraken doen mij erg denken aan een moderator hier. Maar of jij dezelfde persoon bent, zal ik wel nooit te weten komen.

Ik heb wel besloten toch Lee maar een mail te sturen over het gedrag van die Moderator omdat als ik het allemaal teruglees, het toch erg onbeschoft en respectloos is, zoals er door die persoon naar mij wordt gereageerd. Ja, die moderator stond toen met mijn HDMI uitspraken ook al vooraan om mij belachelijk te maken. Het zou van karakter getuigen als zo 'n persoon eens zou zeggen, achteraf gezien had je toch gelijk met de HDMI kwestie, maar zoveel ballen heeft die persoon gewoon niet.

Het is zo makkelijk mij te verwijten dat ik onder een andere naam hier ook heb gezeten. Maar wat wil je als je om niet legitieme redenen geblokkeerd bent en je wilt toch posten. Er is in het verleden met verschillende maten gemeten op het Beoworld forum, mede door toedoen van die moderator en daar was ik toen de dupe van. Zou een ieder niet hetzelfde doen? Ik heb trouwens het vermoeden dat dat nu nog weleens gebeurt door sommige personen. Dus het is zo kinderachtig om daar steeds op terug te komen. Het is geen kunst.. Je mag van mij, maar die pet die ik van die personen op heb is ook niet hoog.

Ja haalt nu alleen HDMI aan als of het hier allemaal om draait !!!

Het gaat erom dat jou insteek richting B&O gewoon negatief is ....je vind altijd wel iets om over te zeuren en met name je prijs vergelijkingen die nergens op slaan komen mij de oren uit , je weet nagenoeg iedere topic te verknallen door af te wijken van het onderwerp en weer door te drammen over prijzen en het weer te vergelijken met een Yokotoko scherm !

Het is gewoon een feit dat het geen jij zoekt bij B&O gewoonweg niet bestaat , je zal bij B&O nooit de laagste prijs vinden en B&O is ook veel meer dan alleen het laatste nieuwe aansluitinkie ...............

Op het oude forum had je nog wel eens iets te melden , met name je kennis van de plasma lcd/schermen was in mijn ogen groot  , maar tegenwoordig kopieeer je af en toe een artikeltje en doe je niets anders als in herhaling vervallen !

Ik ben er ook van overtuigd als jij de zelfde uitlatingen doet op het Rolex forum , waar Rolex liefhebbers zitten , je ook net zo snel uitgescheten zal worden als nu hier het geval is .

Ik wil er nog aan toevoegen dat ik niet B&O blind ben en zeker open sta voor onderbouwde kritiek .....ik stoor mij dan ook niet aan de kritiek maar aan het aantal HERHALINGEN daarvan ....... ik heb ook echt de indruk dat Bingo hier niet komt als liefhebber , maar zich als doel heeft gesteld dit Nederlandstalige deel van het forum naar de " kloten " te helpen , door alle topics te verzieken !

Ook het feit dat je al eerder bent verwijderd door meerdere moderators van het forum zegt iets over je , ik zou op een forum waar ik en mijn mening niet gewaardeerd worden nooit meer terug willen komen , ook niet sneaky onder andere namen !

En na je laatste poging om te gaan klikken bij de Admin als je zelf geirriteerd raakt heb je echt afgedaan !

Succes .

• 09-17-2007 12:54 PM In reply to

Dat ik al eerder verwijderd ben was omdat een moderator ( ja, weer dezelfde) bepaalde dingen tegen me zei, wat ik niet over me heen liet gaan en dus met gelijk kaliber terugreageerde. Ja, toen werd ik dus gewieberd en die moderator het hoofd boven het hoofd gehouden.

En, echoput. Ik vraag het je nog 1 keer !!! Vul geen dingen voor me in, ga mij niet vertellen met wat voor reden ik hier zit, want je zit er ver en heel ver naast. Mijn reacties zijn zuiverder als jij vermoedt en puur gebaseerd op de producten die nu door B&O zijn gemaakt. Als echt iets het mooiste is, dan zeg ik dat ook. Alleen het gebeurt zo weinig momenteel. Dus blijf bij jezelf, anders kan ik hier ook nog wel een paar beerputten gaan opentrekken.

• 09-17-2007 1:15 PM In reply to

Bingo:

Dat ik al eerder verwijderd ben was omdat een moderator ( ja, weer dezelfde) bepaalde dingen tegen me zei, wat ik niet over me heen liet gaan en dus met gelijk kaliber terugreageerde. Ja, toen werd ik dus gewieberd en die moderator het hoofd boven het hoofd gehouden.

En, echoput. Ik vraag het je nog 1 keer !!! Vul geen dingen voor me in, ga mij niet vertellen met wat voor reden ik hier zit, want je zit er ver en heel ver naast. Mijn reacties zijn zuiverder als jij vermoedt en puur gebaseerd op de producten die nu door B&O zijn gemaakt. Als echt iets het mooiste is, dan zeg ik dat ook. Alleen het gebeurt zo weinig momenteel. Dus blijf bij jezelf, anders kan ik hier ook nog wel een paar beerputten gaan opentrekken.

Je mag van mij de beerput wagenwijd opentrekken , ik heb niets te verbergen !!

Misschien zijn mijn beweringen soms wat aangedikt , maar waar het mij omgaat is dat het een keer tot je botte kop door zal dringen dat het constant herhalen van steeds maar het de zelfde dingen , irritaties opwekt !

Dit is wat mij betreft het laatste wat ik er over heb te melden !

Grt Harley Echoput

• 09-17-2007 1:18 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Okay, genoeg geweest. 

Ik stel voor om nu weer terug te keren naar de topic.

• 09-17-2007 3:07 PM In reply to

• Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Bredene near Ostend-Belgium
    • Posts 143
    • Bronze Member

Hier gaat het dus allemaal om:

http://www.p4c.philips.com/files/d/dvdr7310h_97/dvdr7310h_97_dfu_eng.pdf

De Philips DVDR 7310H/97 verpakt in een erg mooie jas!

Yes, I kown my spelling is horrible… Huh?

• 09-17-2007 3:32 PM In reply to

Ik zie dit apparaat overal op het internet voor rond de €350,- dus die mooie jas kost  ongeveer €1200,- ?

• 09-17-2007 3:58 PM In reply to

• Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Bredene near Ostend-Belgium
    • Posts 143
    • Bronze Member

Bingo:

Ik zie dit apparaat overal op het internet voor rond de €350,- dus die mooie jas kost  ongeveer €1200,- ?

Op het general forum lees ik dat iemand de topshell en voorkant afzonderlijk heeft besteld voor 280,00 €.

Als je dan de afwerking in zijn totaal bekijkt en de eventuele modificaties, het handwerk in Struer, de beperkte oplage, de lonen.... ja ik kan er best inkomen voor 1200 €.

Bingo, tuurlijk is dit massa's geld voor een hart van Philips in deze B&O outfit. Maar het is en blijft een exclusief toestel om te bezitten, jarenlang.... Alleen jammer dat de techniek zo snel vooruitloopt en je wellicht in de nabije toekomst een blinkende maar hopeloos achterhaalde blikken doos zult bezitten.

Zelf leg ik me daar bij neer en zou het onmiddellijk in huis halen, ware het niet dat de kabelleveranciers tegenwoordig stb boxen uitbrengen die ook een harde schijf bezitten, en ze bovendien verhuren waardoor je nadien kan laten upgraden naar nieuwer.

Maar ja... het is wel geen B&O Sad

Yes, I kown my spelling is horrible… Huh?

• 09-17-2007 4:44 PM In reply to

• Petje
    • Not Ranked
    • Joined on 05-08-2007
    • Posts 8
    • Bronze Member

Dus...
    Ik betaal 1260 euro (dealerkorting niet meegerekend) voor een apparaat van Philips dat met dezelfde specificaties 350 euro kost.
    voor ca 800 euro krijg ik dan:

Beo4 bediening,
    Beolink integratie (kan boven op mijn MX ook kijken),
    Fraaie vormgeving,
    Aan huis installatie en service,
    Prettige, duidelijke handleiding en 
    een apparaat dat in stand by weinig stroom gebruikt.

verrek,
    dan heb ik toch wel een paar van de belangrijke USP's (Unique Selling Points) van B&O te pakken!

Ohja...
    Op mijn Jacob Jensen horloge kan ik net zo goed de tijd aflezen als op een willekeurige Kijkshop topper. Kwestie van smaak zullen we maar zeggen.

Toedels

• 09-17-2007 5:31 PM In reply to

Petje:
    en 
    een apparaat dat in stand by weinig stroom gebruikt.

Ik ben verkocht. Cool 

• 09-18-2007 3:55 AM In reply to

eduard:

Bij elkaar genomen heeft mijn vrouw besloten deze te kopen........... toppie he!

Ed.. heeft jouw vrouw nog een jongere zus? *grijns*

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

Page 4 of 4 (94 items) < Previous 1 2 3 4