in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 12-14-2007 8:22 AM by Guy. 215 replies.
Page 9 of 9 (216 items) « First ... < Previous 5 6 7 8 9
Sort Posts: Previous Next
  • 11-25-2007 7:38 AM In reply to

Re: beo-5

Ik begrijp je ook niet hoor, Guy !
  • 11-27-2007 5:48 AM In reply to

humor is een vreemd ding : het wordt niet door iedereen begrepen ! maar vaak maakt dat het weer veel leuker ! ................Party!!!

cynisme is er trouwens een leuk neefje van...............

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 11-27-2007 10:25 AM In reply to

Heb vandaag toch maar een nieuwe beo4 aangeschaft, in mijn ogen nog steeds de fijnst afstandsbediening ooit gemaakt.Heb mijn beovision 3 verkocht en heb nu een 50 inch philips plasma waar ik 4 meter vanaf zit.En ik moet zeggen beeld is subliem.

Alleen die afstandsbediening is om te huilen. Bedien de philips via lintronic net als de rest in huis,sat,dvd ,av receiver, haard, airco.Alleen de 5 lc2 zijn nog van B&O.

Had nog even gekeken naar de beo5 maar vond hem niet echt gebruiksvriendelijk hij ziet er wel mooi uit. Maar ik vind dat de gebruiksvriendelijkheid toch het belangrijkste is.

Groet Roel.

• 11-29-2007 3:20 AM In reply to

mestreechteneer:

Heb vandaag toch maar een nieuwe beo4 aangeschaft, in mijn ogen nog steeds de fijnst afstandsbediening ooit gemaakt.Heb mijn beovision 3 verkocht en heb nu een 50 inch philips plasma waar ik 4 meter vanaf zit.En ik moet zeggen beeld is subliem.

Alleen die afstandsbediening is om te huilen. Bedien de philips via lintronic net als de rest in huis,sat,dvd ,av receiver, haard, airco.Alleen de 5 lc2 zijn nog van B&O.

Had nog even gekeken naar de beo5 maar vond hem niet echt gebruiksvriendelijk hij ziet er wel mooi uit. Maar ik vind dat de gebruiksvriendelijkheid toch het belangrijkste is.

Groet Roel.

Is dat de Beo4 met verlichting ? of de "ouderwetse" versie zonder....;-)

moet eerlijk toegeven dat ik de beo5 mooi vind staat op de salontafel, maar de beo4 aan de wand naast mij gebruik voor de bediening van audio/video/lights ; wellicht dat ik de beo5 meer gebruik zodra er een wandhouder is en hij naast mij aan de muur kan "hangen". nu moet ik ook nog eens overeind komen uit de bank om de beo5 ter hand te nemen, pffffffffffff.............Wink

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 12-11-2007 10:50 PM In reply to

• Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

Vandaag de software geinstalleerd , alles ging goed , zelfs perfect tot de laatste update, scherm word net een tv zender die gestoort is.

Toestel kan zelf niet uit gezet worden en de knopen werken ook niet meer. 

Enig idee jongens ?

Guy 

• 12-12-2007 8:31 AM In reply to

• Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

eduard:

Heb je zelf logo's  toegevoegd aan het programma, of zaten deze al in het programma?

Dit kan een probleem geven.

Een logo maar (Mr. Anderson's start logo) de rest zat al in het programma.

Guy 

• 12-12-2007 6:10 PM In reply to

• Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

Ik had maar 1 gedeelte, wist niet echt dat het uit 9 bestond.

Guy 

• 12-12-2007 9:07 PM In reply to

• Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

eduard:

Er kunnen per pagina 9 logo's geplaatst worden en niet 1 (zo ver ik het weet) als men een te grote logo in de Beo-5 wilt plaatsen krijgt men een leeg vlak (na het uploaden) dus dit luistert erg precies. Het beeld van ....mr Anders(son) is in 9 vlakken gedeeld en zo als 1 beeld op de Beo-5 te zien, wat wel een mooi geheel is....

Denk dat ik maar beter naar mijn dealer ga .

Guy 

• 12-13-2007 6:24 AM In reply to

• Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

Enig idee hoe ik het eerst zelf kan proberen om dit probleem op te lossen ?

Guy 

• 12-13-2007 5:31 PM In reply to

• Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

eduard:
    Heb jij misschien de SW met nieuwe Patch?

Denk het , waarom ?

Guy 

• 12-14-2007 8:22 AM In reply to

• Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

eduard:
    Volgens een dealer moet je niet werken aan de SW zonder de nieuwe patch, er zitten teveel problemen in de oude SW. Vandaar!

Ok 

Page 9 of 9 (216 items) « First ... < Previous 5 6 7 8 9