in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 12-14-2007 8:22 AM by Guy. 215 replies.
Page 7 of 9 (216 items) « First ... < Previous 5 6 7 8 9 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 10-15-2007 11:21 AM In reply to

Re: beo-5

De Beo4 is 14j op de markt en heeft z'n degelijkheid bewezen... Welke andere remote is er quasi onveranderd 14j op de markt geweest?
    Ik vind het dan ook normaal dat men nu sceptisch is tov de Beo5... Heb'm afgelopen zaterdag zelf aangeschaft... en mja.. er is gewenning nodig.

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 10-15-2007 2:35 PM In reply to

Ik kreeg te horen van de dealer dat er maximaal 2 x 9 logos van TV zenders opgeslagen kunnen worden. Is dit juist ?
  • 10-15-2007 3:04 PM In reply to

Weet niet hoeveel... maar 't zijn er zeker en vast meer dan 18... Er kunnen er 12 op 1 pagina! Ik zit zelf al aan 3 pagina's logo'tjes :-) En geen enkel probleem.. Vergeet ook niet dat je ook Radio icoontjes kan toevoegen :-)

Karel

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 10-15-2007 9:35 PM In reply to

Dat zou wel erg middeleeuws zijn zeg, slecht twee bladzijden met logootjes.

Je zal maar kijken via de schotel of digitale kabel.

• 10-16-2007 2:48 AM In reply to

Bij de software worden meer dan 4000 tv-zender logo's meegeleverd. Het grootste probleem is dus het juiste logo'tje zoeken!

• 10-16-2007 3:23 PM In reply to

Een paar paginas met logos lijkt me verre van gebruikersvriendelijk, omdat ik dan de epg mis.

Want dan geef ik liever de voorkeur aan hoe ik het nu heb, al ligt dat wel aan de STB die je hebt. Ik heb nml 1 boeket gemaakt met mijn favoriete zenders. Grote voordeel is dus, dat je dan tenminste ziet wat er op is via de epg.

• 10-17-2007 7:59 AM In reply to

Bingo:

Dat zou wel erg middeleeuws zijn zeg, slecht twee bladzijden met logootjes.

Je zal maar kijken via de schotel of digitale kabel.

in de middeleeuwen wilden ze maar wat graag logootjes hebben, maar helaas................waar is de tijd gebleven dat men onderscheid maakt op basis van een naam ipv het vaak overbodige logo en dit is eigenlijk niet meer dan het uitdragen van commerciele naamsherkenning van de leverancier op basis van een plaatje..................strips lijken ook hierbij steeds vaker de leesboeken te vervangen.............

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 10-17-2007 10:16 AM In reply to

Eens te meer besef ik dat mijn dealer onvoldoende gevormd is voor dit toestel.
  • 10-17-2007 10:38 AM In reply to

Spencer:

De Beo5 is een zeer mooi/handig toestel.. op voorwaarde dat je dealer er echt voldoende tijd wil insteken om het ten gronde te leren kennen!

• 10-18-2007 1:04 PM In reply to

Nee, heb ik nog niet.

Ook niet echt goedkoop.

Ik denk dat ik het pad opga van de TSU-9400 van Philips.

• 10-18-2007 3:54 PM In reply to

• Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Bredene near Ostend-Belgium
    • Posts 143
    • Bronze Member

Bingo:

Nee, heb ik nog niet.

Ook niet echt goedkoop.

Ik denk dat ik het pad opga van de TSU-9400 van Philips.

Na effe 'googlen' om die tsu van Philips beter te bekijken, val ik in verbazing.Erm

Beide toestellen (beo5 & tsu...) hebben veel van/met elkaar gemeen, althans technisch en naar bediening toe.

Wie heeft bij wie gespiekt. Of beeld ik me dit maar in?

Yes, I kown my spelling is horrible… Huh?

• 10-18-2007 9:14 PM In reply to

• Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

Spencer:
    Ik kreeg te horen van de dealer dat er maximaal 2 x 9 logos van TV zenders opgeslagen kunnen worden. Is dit juist ?

Dit is onjuist, ikzelf zit aan 7 pagina's , wel geen 12 logo's per page omdat ik het per doelgroep wou en mijn dealer geeft dit netjes geregeld ! 

Denk niet dat er een max bestaat.

Guy 

• 10-18-2007 9:16 PM In reply to

• Guy
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-22-2007
    • Belgium
    • Posts 80
    • Founder

kuyttendaele:

Spencer:

De Beo5 is een zeer mooi/handig toestel.. op voorwaarde dat je dealer er echt voldoende tijd wil insteken om het ten gronde te leren kennen!

Misschien moet je wel eens met mijn dealer gaan praten want die steekt er echt tijd in, gaat binnekort zelfs een laptop beschikbaar stellen omzelf te gaan programmeren !

Guy 

• 10-19-2007 3:34 PM In reply to

Ik denk dat de TSU 9400 veel meer kan dan de Beo5. Philips doet dit dan ook al jaren. Heeft ook meer uitbreidingsmogelijkheden met wifi en dergelijke.

Ik denk echter weer niet dat het de afwerking en materiaalkeuze heeft van het niveau van de Beo5.

Maar ik heb de TSU9400 nog niet in het echt gezien. Wat mij aanspreekt is dat het scherm niet zo priegelig is als op de Beo5.

• 10-19-2007 11:28 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Bingo:

Ik denk dat de TSU 9400 veel meer kan dan de Beo5. Philips doet dit dan ook al jaren. Heeft ook meer uitbreidingsmogelijkheden met wifi en dergelijke.

Ik denk echter weer niet dat het de afwerking en materiaalkeuze heeft van het niveau van de Beo5.

Maar ik heb de TSU9400 nog niet in het echt gezien. Wat mij aanspreekt is dat het scherm niet zo priegelig is als op de Beo5.

Ik heb de TSU9400 ook nog niet in het echt gezien,
    maar de specs zijn veelbelovend, aluminium finish, volledig programmeerbaar,
    als ik het goed heb begrepen zelfs 2-weg-communicatie (!)

• 10-20-2007 2:27 AM In reply to

Misschien dat ik hem morgen eens ga checken op de VAD-show in Veldhoven.Smile
  • 10-20-2007 3:48 AM In reply to

Wat is de VAD-show?
  • 10-20-2007 4:46 AM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

Bingo:
    Wat is de VAD-show?

grote audio/video show

http://www.vad-show.nl/

We Can't Get Enough B&O Stuff...

• 10-20-2007 8:14 AM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

DoubleU:
    Misschien dat ik hem morgen eens ga checken op de VAD-show in Veldhoven.Smile

Als je daar toch naar toe gaat, kijk dan ook even bij de TSU9600 ,
    da's een Home Control Panel en dus nog uitgebreider.
    (de TSU9400 is een Home Theater Control Panel)

pdf TSU9600 

pdf TSU9400 

• 10-20-2007 4:16 PM In reply to

Soms vraag ik me af of ik een B&O liefhebber of B&O verzamelaar ben. Het lijkt steeds meer op het laatste en in dat kader mag een Beo5 simpelweg niet in de collectie ontbreken

No better life than a Secondlife

• 10-21-2007 11:50 AM In reply to

Ik heb de Pronto, de 9400 en 9600, in mij handen gehad, en het is zeker nog veel uitgebreider dan de beo5. Het (grotere) scherm voelde toch beter aan. Bij de beo5 moet je veel harder drukken. Is ook helemaal naar je hand te zetten, en het grote voordeel is dat er al een grote database online is, voor externe producten.

Voor de wat neutralere leden op dit forum heb ik toch wel veel mooie passieve speakers kunnen horen, die met gemak kunnen concurreren met de BL5 en BL9. Ook qua vormgeving.

Ook was ik erg onder de indruk van de beeldkwaliteit, van de Pioneer Kuro. Maar goed, uiteraard demonstreerde ze alleen met HD-beelden, en dat zal er op de nieuwere full-hd schermen van B&O er ook fantastisch uitgezien hebben.

Verder werd er wel ontzettend overdreven, met de veels te dure bekabeling, om je spullen te verbinden. 

Al met al een paar leuke uurtjes VAD, al was het wel erg druk. Jammer dat B&O er niet vertegenwoordigt was. Gemiste kans als je het mij vraagt, om niet een Beoliving aan een groot publiek te demonstreren. 

• 10-21-2007 1:23 PM In reply to

Welke luidsprekers vond je zelf heel erg goed DoubleU
  • 10-21-2007 2:08 PM In reply to

Ik was erg onder de indruk van de Sapphire van Dynaudio.

Jamo Reference R909. Heerlijk geluid, design moet je van houden, maar ik vond de afwerking met veel hoogglans wel bijzonder.

Maar die me het meest bijgebleven is, is de KEF Reference 207/2, met een geluid waar ik toch een paar keer moest slikken.
    Echt pure emotie. De (engels)man die het presenteerde, kon het ook mooi brengen. Goede uitleg en zeer professioneel.

Echt zonde dat B&O zijn vlaggeschip (BL5) niet kwam tonen. Had zeker niet misstaan tussen al dat moois.

Page 7 of 9 (216 items) « First ... < Previous 5 6 7 8 9 Next >