Ik heb de Pronto, de 9400 en 9600, in mij handen gehad, en het is zeker nog veel uitgebreider dan de beo5. Het (grotere) scherm voelde toch beter aan. Bij de beo5 moet je veel harder drukken. Is ook helemaal naar je hand te zetten, en het grote voordeel is dat er al een grote database online is, voor externe producten.
Voor de wat neutralere leden op dit forum heb ik toch wel veel mooie passieve speakers kunnen horen, die met gemak kunnen concurreren met de BL5 en BL9. Ook qua vormgeving.
Ook was ik erg onder de indruk van de beeldkwaliteit, van de Pioneer Kuro. Maar goed, uiteraard demonstreerde ze alleen met HD-beelden, en dat zal er op de nieuwere full-hd schermen van B&O er ook fantastisch uitgezien hebben.
Verder werd er wel ontzettend overdreven, met de veels te dure bekabeling, om je spullen te verbinden.
Al met al een paar leuke uurtjes VAD, al was het wel erg druk. Jammer dat B&O er niet vertegenwoordigt was. Gemiste kans als je het mij vraagt, om niet een Beoliving aan een groot publiek te demonstreren.