Ik heb er daarnet even mee gespeeld bij een dealer bezoek. Het is wel even wennen en ik weet niet of ik hem nu met één of twee handen moet bedienen. Wanneer je de alu bol in je handpalm positioneert kom je met je duim tekort om de hoeken van het scherm te bedienen. Ik denk dan vooral aan m'n vrouwtje, kleinere handen, weet je.
Ik heb ook de software aan het werk gezien en het leek me een makkie om de teksten te verplaatsen, logo's te importeren, etc. Er bleek echter nog een probleempje met de herkenning van de Beo5, er was geen communicatie, Vista? Nu goed, voor de dealer is het ook een nieuw product en hier en daar zal er nog wel een bug zitten.
Kortom een duidelijk B&O product die binnenkort mijn nieuw speeltje wordt.
Dit kan ik echter niet zeggen van de DVD2. B&O liefhebber gedurende 15 jaar heb ik hier geen woorden voor buiten te zeggen dat dit B&O onwaardig is. Neem maar een koffie wanneer je de tray wil openen, een anti B&O menu structuur en laat aub het klepje dicht.
Achter het alu klepje is er een voorzetplaatje 'ontworpen' om het origineel weg te steken, komaan.
Hier kan ik zelfs Bingo niet bijtreden, het is erger dan dat. Voor een mooi jasje ben ik steeds bereid meer te betalen maar wanneer je de menu's gezien hebt en hopeloos blijft wachten tot de slede opengaat, sorry misschien off topic maar dit is erover.
Geef me dan maar een 'lelijke' DVD1.