Hei folkens!!
Har endelig fått kjøpt meg en Beomedia 1 som jeg har fått ordna til i oppsettet mitt nå og er ganske fornøyd med den egentlig. Selv om det var litt styr for å skjønne hvordan den fungerte, og bruksanvisningene til oppsett/guide ikke holdt vanlig beostandard :-).
Men jeg har noen spørsmål som jeg håper noen der ute kanskje kan hjelpe til med:
1. Har Beovsn 3-32 (ny software m/PC) pluss Overture. Får ikke Beomedia til å fungere i link-rom. Er dette ikke mulig med Overture, altså bruk av n.music/n.radio, eller fins det noen smarte triks???
2. Fjernsyn velger automatisk format 1 når jeg tenner for Beomedia 1. Burde ikke det være format 3? Innstillinger?? Tungvint å endre dette manuelt hver gang.
3. Videofiler, får ikke kopiert over eller spilt av mov.filer (quicktime), avi.filer går helt fint. Ser at mov.filer ikke er støtte for i utgangspunktet, men er det mulig å oppgradere dette??
4. Noen nett-tv løsninger krever silverlight. Fungerer det å installere dette??
5. Sliter med at foto/videofiler automatisk blir sortert alfabetisk inni den enkelte folder. Har prøvd å sortere etter dato inne på disken, men i visning velges likevel alfabetisk. Er det mulig å få beomedia til å skjønne dette??
Oi...det ble visst mange spørsmål :-). Hvis noen har svar setter jeg stor pris på tilbakemelding...
Hilsen ny Beomedia-fan
Lloydern
Anything but Beo isn't an option...3-32, Overture, DVD1, Beomedia, V8000, lab 4000, 2 x lab 2000, 2 x lab 6000 & lab 11.