in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 01-10-2011 1:24 PM by Beobuddy. 63 replies.
Page 3 of 3 (64 items) < Previous 1 2 3
Sort Posts: Previous Next
  • 12-19-2010 1:05 PM In reply to

Re: mediaspelers

Kan jij deze site ook al beobuddy http://www.english.join-the-revolution.nl/index.php

Helemaal Top!

• 12-19-2010 3:46 PM In reply to

Ik hoef niet zo nodig alles in hd-formaat. Het zijn alleen de bijzondere films die ik wel in hd-kwaliteit wil zien. Stel je voor dat ik alle afleveringen van 24, Lost, Dexter enz. in hd zou kijken, dan is zelfs een 2Tb harddisk toch wel erg snel vol. Het kan natuurlijk, maar een dvd5 formaat voldoet prima voor alle series en de meeste films. 

@paulh 

Ben ook wel benieuwd naar je ervaringen met de convertor

• 12-20-2010 4:34 AM In reply to

@zoei

Als je nog even kan wachten.....in maart komen de nieuwe sigma chips uit.....tvix gebruikt realtek chips maar die zullen wel snel volgen lijkt mij.

@DoubleU als je een aflevering van Dexter hebt gezien dan wis je hem toch weer,dan is er weer ruimte voor een nieuwe spannende HD aflevering van Dexter.....  Leuke serie trouwens Dexter.ik heb begrepen dat er ook een seizoen 6 komt.

• 12-20-2010 1:45 PM In reply to

• zoei
    • Not Ranked
    • Joined on 02-16-2010
    • Posts 17
    • Bronze Member

hoi koning,

dank voor je opmerking maar tot maart is best lang, ik heb de tvix 6600 inmiddels besteld.

maar nu ben ik benieuwd, wat kan de sigma chip allemaal?

gr

• 12-20-2010 4:22 PM In reply to

De nieuwe sigma 8646 chip weet ik nog weinig van hoor.

Ik heb alleen gehoord dat hij een snelheid heeft van 800mhz en 1Gbit Ethernet.

Het laden van een blue-ray zal dan aanzienlijk korter duren.

Wat hij nog meer heeft weet ik niet,dat zie ik over 3 maanden wel als hij uitkomt.

Het mooie is van Dune is dat je de huidige sigma tegen geringe kosten kan vervangen voor de laatste.

Veel plezier met de tvixYes -  thumbs up

• 12-20-2010 4:41 PM In reply to

Als je speler eens even flink op HD wilt testen, moet je de "bird scene" uit Planet Earth eens draaien. Het gaat om dit fragment:

http://www.youtube.com/watch?v=e0WBz5bOTEo

Het bestand van een 100Mb kun je hier vinden:

http://rapidshare.com/files/82525583/killa.sampla.x264.mkv.html

Nu komen dit soort fragmenten met dergelijk hoge bitrates weinig tot nooit voor in een film, maar het is wel leuk om te kijken of je speler er mee om kan gaan.

• 12-22-2010 7:19 PM In reply to

Scene is inderdaad erg mooi Smile. Heb de film enige tijd terug op HD gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat deze nog mooier is om naar te kijken dan de DVD versie die ik had. 

Wat mij ook opvalt is dat bij goed gemaakte animatie films (b.v. Corpse Bride van Tim Burton) HD duidelijk gedetailleerder is.

Bij gemiddelde films is het verschil tussen HD en DVD met gebruik van een goede scaler voor zover ik kan bekijken niet erg groot.

• 12-24-2010 9:00 AM In reply to

• zoei
    • Not Ranked
    • Joined on 02-16-2010
    • Posts 17
    • Bronze Member

Weet iemand of je de popcorn C 200 wel in de beovision 4 met je beo4 kan bedienen?

En als je een oude versie hebt of ze die kunnen updaten?

• 12-24-2010 11:06 AM In reply to

De Beovision 4 heb je met de grote zwarte vierkanten doos, de system 2, of met de system 3 (lange smalle doos).

De eerste heeft ook een STB-C controller met IC (hardware). De tweede (system 3) werkt met een programmeerbare PUC lijst.

Die PUC lijst is aanzienlijk groot, maar of daar de Popcornhour in zit, weet ik even niet.

Ergens op deze site is wel een verwijzing of link te vinden naar de actuele lijst van PUC lijst.

• 12-24-2010 5:25 PM In reply to

Popcorn staat er wel in.

• 12-30-2010 7:44 AM In reply to

Ik heb veel geprobeerd, maar tot op heden is mij de dreambox 500Hd met al zijn mogelijkheden het best bevallen.

Heb een NAS gebouwd met een 2TB HD en die in mijn netwerk gezet.

Ik kan  nu alles wat er op die Nas staat afspelen op mijn BS3 en alles bedienen met een AB. (beo5)

Films downloaden gaat met SABNZB client direct op de nas. HD opnemen en afspelen geen probleeem.

Speelt alle formaten probleemloos af.

Media functies van de dream werken goed.

Misschien is dit een tip voor iemand die nog moet beginnen

Groet

• 01-02-2011 7:40 AM In reply to

@ Zoei,

Hoe zijn inmiddels je ervaringen met de TVIX 6600 in combinatie met je avant/STB-C?

Beobuddy.

• 01-10-2011 11:19 AM In reply to

• zoei
    • Not Ranked
    • Joined on 02-16-2010
    • Posts 17
    • Bronze Member

hoi beobuddy,

voor zover ik geconstateerd heb werkt alles.

ofwel kun je die 6600 op de 6500 instellen.

gr en nog super dank he!!

• 01-10-2011 1:24 PM In reply to

Dus hij bevalt je wel?

Gaat de bediening dus goed via de 6500 instelling? Hoe bevalt de gebruikersinterface?

Kun je nu tijdens het afspelen bij een mkv gewoon de taal of audiospoor wijzigen?

Page 3 of 3 (64 items) < Previous 1 2 3