Hej Alle
Jeg er nysgerrig i forhold til hvordan det er at være medarbejder hos Bang & Olufsen. Jeg overvejer selv at søge en stilling i Struer og er på den baggrund interesseret i at hører om forholdene.
Jeg er klar over at dette er et lidt utraditionelt spørgsmål, men jeg er af den overbevisning at den sande oplevelse af at være ansat hos B&O nu engang skal fortælles af dem der rent faktisk ved det. Ikke en eller anden "fancy" HR konsulent.
Altså jeg er interesseret i både gode og dårlige ting ved at være ansat. Hvordan opleves kulturen, hvordan er samarbejdet med ledelsen osv. Alt har interesse. Det er ligegyldigt hvilken del af organisationen du er tilknyttet eller har kendskab til, men du må gerne lige nævne området (økonomi, produktion, RD, HR, salg & Marketing osv)
Så hvis du selv er ansat, eller kender en som enten er ansat eller tidligere har været ansat og har du hørt vedkommende fortælle om Arbejdspladsen B&O. Så vil jeg meget gerne høre din eller deres historie.
Jeg glæder mig til at høre jeres historie og håber på at man via denne noget utraditionelle vej, kan få et reelt indtryk af B&O som arbejdsplads.
De bedste hilsner
Thomas