xsanderr:
Harley,
heb je dan in je link kamers ook een upc box of is die gelinked van beneden of elders?
ik heb maar 1 box maar kan boven niet mijn opnames bekijken?
Ik heb 1 upc decoder in huis .... deze is aangesloten op mijn Beosystem-3 doormiddel van een SCARTKABEL ....
Ik heb boven/keuken/slaapkamers alle functie's die ik beneden ook heb ....kan de DVR instellen en bekijken , on demand werkt , echt volledige bediening !
Het enige dat niet werkt in de link ruimtes is de "menu " functie , wanneer je deze aanklikt op de beo-4 opent de link tv zijn eigen tv-menu .....dit vervang je door "go" ....
Voorbeeld : in het menu is getal 7 de DVR ....boven is dit "go" -> 7 ....je moet dus even de getallen/funties uit je hoofd leren .....
Er zit wel een "maar' aan dit verhaal , de scart werkt niet tegelijk met de HDMI kabel , wanneer je de HDMI kabel in de decoder steekt vervalt de scart ...... dus het nadeel is dat je geen HD meer kunt kijken op de master -tv ( maar nog steeds prachtig beeld)..... het is dus of HDMI of Scart signaal .
Er is een converter te koop die beide kan aansluiten ( dus HD op de master-tv en link signaal), deze wil ik binnenkort bestellen en uitvlooien , maar dit doe ik na de vakantie even .....zal mijn bevindingen hierover ook even posten !
Dus even kort en simpel samen gevat .... als je een B&O link systeem in huis hebt , scartkabel aansluiten (je MOET de HDMI dan verwijderen) en je kunt door het hele huis de decoder bedienen en bekijken .
succes !