in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 07-20-2010 3:30 PM by xsanderr. 13 replies.
Page 1 of 1 (14 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-12-2010 4:36 PM

    UPC decoder op beo4 afstandbediening

    heeft iemand een handleiding voor de UPC afstandbediening op je beo4 afstandbediening?

    ik weet niet waar alle knopjes van de upc afstandbediening nu op de beo4 zitten, vooral "back" mis ik nu.

    alvast super dank,

     

    gr sander

  • 07-12-2010 8:52 PM In reply to

    Re: UPC decoder op beo4 afstandbediening

    Back = Exit op de beo-4

    Als je  1x menu klikt zie de verklaring van de meeste knopjes ...

  • 07-13-2010 5:06 PM In reply to

    Re: UPC decoder op beo4 afstandbediening

    dank je Harley,

    dat vermoeden had ik al, maar de exit werkt niet helemaal, ik krijg teletext (??) dan.

    ook bij digitale video rec menu of guide werkt de exit niet, vreemd.

    heb je in de link kamer ook dat je je digi opnames niet kan bedienen (1 upc box beneden) dat werkt niet.

    of is er iets mis gegaan met mijn stb of upc box?

    dank voor je reactie

     

     

  • 07-13-2010 5:42 PM In reply to

    Re: UPC decoder op beo4 afstandbediening

    UPC komt ook elke keer met een andere doos op de markt. Daar zal het wel mee te maken hebben, vermoed ik.

    Voor de PUC-lijst zijn er tegenwoordig wel meerdere UPC-decoders beschikbaar. Ik zou ze er allemaal in laten flashen en ze 1 voor 1 uitproberen.

  • 07-13-2010 7:19 PM In reply to

    Re: UPC decoder op beo4 afstandbediening

    xsanderr:

    dank je Harley,

    dat vermoeden had ik al, maar de exit werkt niet helemaal, ik krijg teletext (??) dan.

    ook bij digitale video rec menu of guide werkt de exit niet, vreemd.

    heb je in de link kamer ook dat je je digi opnames niet kan bedienen (1 upc box beneden) dat werkt niet.

    of is er iets mis gegaan met mijn stb of upc box?

    dank voor je reactie

     

     

     

     

    Als dit het laatste type is met DVR moet je even in je setopbox lijst de Philips DCR 8111/03  selecteren , dan werkt alles wel oke .

    Wat betreft het linken ...ik heb volledige bediening in alle  link kamers , ook opnames en film-1 werkt geheel .( je moet dan wel de scartkabel aansluiten )

  • 07-14-2010 2:37 AM In reply to

    Re: UPC decoder op beo4 afstandbediening

    Harley,

    heb je dan in je link kamers ook een upc box of is die gelinked van beneden of elders?

    ik heb maar 1 box maar kan boven niet mijn opnames bekijken?

     

  • 07-14-2010 7:01 AM In reply to

    Re: UPC decoder op beo4 afstandbediening

    xsanderr:

    Harley,

    heb je dan in je link kamers ook een upc box of is die gelinked van beneden of elders?

    ik heb maar 1 box maar kan boven niet mijn opnames bekijken?

     

     

    Ik heb 1 upc decoder in huis .... deze is aangesloten op mijn Beosystem-3 doormiddel van een SCARTKABEL ....

    Ik heb boven/keuken/slaapkamers alle functie's die ik beneden ook heb ....kan de DVR instellen en bekijken , on demand werkt , echt volledige bediening !

    Het enige dat niet werkt in de link ruimtes is de "menu " functie , wanneer je deze aanklikt op de beo-4 opent de link tv zijn eigen tv-menu .....dit vervang je door "go" ....

    Voorbeeld : in het menu is getal 7  de DVR ....boven is dit "go" -> 7 ....je moet dus even  de getallen/funties uit je hoofd leren .....

    Er zit wel een "maar'  aan dit verhaal , de scart werkt niet tegelijk met de HDMI kabel , wanneer je de HDMI kabel in  de decoder steekt vervalt de scart ...... dus het nadeel is dat je geen HD meer kunt kijken op de master -tv  ( maar nog steeds prachtig beeld)..... het is dus of HDMI of Scart signaal .

    Er is een converter te koop die beide kan aansluiten ( dus HD op de master-tv en link signaal), deze wil ik binnenkort bestellen en uitvlooien , maar dit doe ik na de vakantie even .....zal mijn bevindingen hierover ook even posten !

    Dus even kort en simpel samen gevat  .... als je een B&O link systeem in huis hebt , scartkabel aansluiten (je MOET de HDMI dan verwijderen) en je kunt door het hele huis de decoder bedienen en bekijken .

    succes !

     

  • 07-14-2010 9:54 AM In reply to

    Re: UPC decoder op beo4 afstandbediening

    geldt dit alleen voor upc decorder?

    want dat kan toch geen optie zijn  lijkt mij als je een hd BV heb staan of hangen dat je via scart gaat kijken.

    zal gewoon boven of in de andere ruimtes een extra decorder neerzetten desnoods via smart wi

     

  • 07-14-2010 2:46 PM In reply to

    Re: UPC decoder op beo4 afstandbediening

    ligth011:

    geldt dit alleen voor upc decorder?

    want dat kan toch geen optie zijn  lijkt mij als je een hd BV heb staan of hangen dat je via scart gaat kijken.

    zal gewoon boven of in de andere ruimtes een extra decorder neerzetten desnoods via smart wi

     

     

    Als je de converter koopt is het probleem toch opgelost , snap je punt van extra decoder of smart wi niet helemaal ????

    Wat betreft de extra decoder .....deze kost maandelijks heel weinig extra ...maar wanneer je bijv.  sport-1 en film-1 in je pakket hebt zitten zoals wij  , werkt dit niet op de extra decoder ... wil je dit dus ook in je link ruimtes bekijken , moet je dus +/- 30 euri's per maand extra betalen .

    Dit geldt trouwens voor alle extra pakketten , deze werken alleen op de decoder waarop het is afgesloten .

  • 07-16-2010 10:21 AM In reply to

    Re: UPC decoder op beo4 afstandbediening

    preciesBig Smile

  • 07-16-2010 10:31 AM In reply to

    Re: UPC decoder op beo4 afstandbediening

    OH en Harley,

    die phillips dcr 8111 werkt idd TOP

    hij stond op thomson c1162 up dat werkt NIET zo goed

     

    SUPER THX!!

  • 07-16-2010 2:03 PM In reply to

    Re: UPC decoder op beo4 afstandbediening

    Ik heb zelf een schotel, in de woonkamer heb ik een Topfiled 7710  aangesloten op de bs 3 via hdmi en scart

    verder heb ik nog 2 philps ontvangers.

    en ik heb een smart wi setje, in de smart wi zit de origenele kaart en in de 3 ontvangers de smartwi kaarten.

    Zo heb ik op alle 3 de ontvangers dezelfde zenders, dit was toen de goedkoopste oplossing voor mij.

    Het is wel zo dat ik in de linkkamers niet het menu van de topfield kan oproepen

  • 07-17-2010 11:18 AM In reply to

    Re: UPC decoder op beo4 afstandbediening

    xsanderr:

    OH en Harley,

    die phillips dcr 8111 werkt idd TOP

    hij stond op thomson c1162 up dat werkt NIET zo goed

     

    SUPER THX!!

     

     

    Mooi dat het werkt !!!

    Grt uit het veel te warme Italie

  • 07-20-2010 3:30 PM In reply to

    Re: UPC decoder op beo4 afstandbediening

    fijne vakantie, hier ook best wel warm!

    gewoon in NL

Page 1 of 1 (14 items)