Hallo,
mijn setup bestaat uit een Beovision 7, een Beosound 4 met als luidsprekers Beolab 8000, een keukenhulpje Beolab 2500 en een wekker Beolab 3500. Dit werkt allemaal perfect samen. Daarnaast heb ik ook een iMac met daaraan gekoppeld een Beoport, een paar luidsprekers Beolab 4 en een Infrarood oog.
Tot voor kort werkte de Beolab 4 luidsprekers op mijn computer, maar sinds kort komt er geen geluid meer uit. Maar als ik de luidsprekers aansluit op mijn oude Beocenter 2300 dan werken ze wel! Bovendien, als ik BM-link aan en uitschakel dan zie ik de de leds op de luidsprekers van rood naar groen gaan, dus er is wel degelijk communicatie tussen de computer en de beoport.
Tot slot: het infrarood oog heeft nooit gewerkt: ik heb op mijn beolab 4 nooit kunnen luisteren naar de beovision of de beosound 4. Het ledlampje van het infrarood oog heb ik nooit rood zien oplichten. O jawel, een paar keer in het verleden kon ik plots de radio horen op de beolab 4: dat was wanneer de radio zelf al aanstaat vooraleer ik de computer aanzette (hetgeen bijna nooit gebeurt, ik zet hem altijd in sluimertoestand).
Kan iemand mij vertellen wat er bij mij aan de hand is?
Bedankt!