Ik ben nog steeds van mening dat diverse klachten te maken kunnen hebben met de plaatsing/omgeving van de basis en de handset.
Ik heb inmiddels de update in de BC5, maar ik merk zo een twee drie geen verschil. En dat komt bij mij omdat ik tot op heden geen problemen heb gehad met de BC5.
Hij doet het gewoon op elk moment van de dag wanneer ik hem nodig heb.
Verder ben ik het met Blackrix eens dat je aan backwardscompatibiliteit een grens kunt stellen en dat de eerste basis dan helaas buiten de boot leek te vallen.
Het is een nieuw ontwikkelde handset in combinatie met de nieuw ontwikkelde basis beoline2, waarbij een aantal funkties alleen kunnen worden gebruikt als het dan ook die combinatie betreft. Dat vervolgens B&O de handset backwardscompatibel maakt die niet de hele lading dekt, staan de meeste gelijk op hun achterste benen....
Als we een vergelijk maken naar bijvoorbeeld computeronderdelen (bijvoorbeeld een videokaart), dan hoor je daar niemand over dat op een gegeven moment die nieuwe kaart niet gaat passen in die ene oudere pc.
Nogmaals, die van mij hangt aan de muur in de keuken en werkt zonder problemen. Ik ben vooral blij met het display waarbij je kan zien wie je belt. En dat vond ik bij de 6000 toch minder handig.