Chris: Goedemorgen,
Vraagje over de Passive met IR. Hoe moet ik via de Beolink 1000 A-Aux starten op de Passive en op een Beolab 2000? Is er een knop of combinatie. Zou handiger zijn want mijn PC muziek is daarop geschakeld.
Ik doe eerst de Passive aan en daarna moet ik steeds de Beo 4 nemen, naar de Beosound 3200 toe gaan en daar Link > A-Aux kiezen. Nadien terug de Beosound 3200 op standby plaatsen, want ik heb geen geluid nodig waar de Beosound staat opgesteld.
Overigens kan ik met de Beo 4 ook niet rechtstreeks de passive starten via zijn IR oog. Wat maakt dat ik iedere keer sowieso naar die Beosound moet.
Na paar keer je topic te hebben doorgelezen kom ik er niet uit wat je wil/hebt.
Er zijn/lijken een aantal dingen tegenstrijdig.
Met de passive neem ik aan dat je de zwarte blok/versterker bedoelt die middels ML naar je 3200 loopt, is dat juist?
Welke Aux aansluiting bedoel je? Die aan de 3200? Want op de passive zelf zit dacht ik geen aux aansluiting.
Met A.Aux denk ik aan het laten weergeven van de Aux (wat dat dan ook mag zijn) via de TV, of waarschijnlijk via de speakers die aan de TV zijn aangesloten.
Nu ga ik er maar voor het gemak maar van uit dat je dus in de linkruimte de aux wil horen op de speakers die op de passive zijn aangesloten.
Ik zou in dat geval met de Beo-4 de passive beginnen in optie 6 te zetten, dus L-opt gevolgd door 6.
Daarna zou met de Aux instructie het geluid van de Aux op de 3200 moeten kunnen horen op de passive.
Bij de link1000 zou dat een shift gevolgd door radio of phono moeten zijn.
Een A.Aux instructie bij een audio product als de passive is volgens mij niet logisch.
Als ik het verkeerd mocht hebben qua opstelling, dan moet je maar iets meer info daarover geven.