Bedankt voor jullie reactie en adviezen.
Ik heb er in eerste instantie voor gekozen om de systeem/DVBT module (T 4470) in te laten bouwen. Deze module is 35 euro duurder ten opzichte van de systeem module (T4375) en ik was reeds in het bezit van CAM module en Digitenne kaart. Op deze manier heb ik een scart aansluiting vrijgespeeld en er zelfs een bijgekregen omdat de Systeem/DVBT module ook voorzien is van een scart aansluiting.
Ik maak aan boord van onze zeilboot al een tijdje gebruik van Digitenne, hier zijn we erg tevreden over. Tot nu toe vind ik het beeld wel een acceptabel op een wat kleinere TV zoals bijvoorbeeld de Beovision 8 26 die wij gekocht hebben.
Maar dat terzijde, mijn eerste indruk van de interne Digitenne tuner is erg positief en mijn Canal digitaal abonnement loop nog wel een paar maanden door dus ik heb nog een backup mogelijkheid en kan eventueel nog overstappen op een schotel tunner met harddisk recoder.
Ik heb echter nog een kleine uitdaging waar ik nog niet helemaal uitkom.
Ik heb de BeoVision 8 26 middels een Masterlink kabel via ML distributor gekoppeld aan mijn Beosound 3000 en in een andere kamer heb ik mijn MX4000 middels een T1611 converter (van Powerlink naar ML) gekoppeld aan de ML distributor. Vervolgens heb ik een coax kabel van de Beovision 8 26 aansloten aan de MX400. Nu vraag ik me af hoe ik via de MX4000 de audio en video bronnen uit de woonkamer kan benaderen.
Groet,
Johan