Bart:
Sinds 4 juli zijn Nederland 1, 2 en 3 via UPC in HDTV te ontvangen. Heeft iemand hier al ervaring mee? En zijn de diverse Beovisions hier geschikt voor ? De eisen volgens UPC zijn: 720p of 1080i, HDMI of DVI, HDCP. En wordt de HD-mediabox van UPC ondersteund door de STB van B&O?
Als bezitter van een Avant heb ik me voorgenomen pas over te gaan naar LCD of Plasma als het ook echt beter beeld oplevert. Dat moment, samen met de aankondiging van de publieke omroepen dat ze overgaan naar HD, lijkt nu gekomen.
Bart
De tijd dat een lcd of plasma beter beeld heeft dan een avant ligt al mijlen ver achter ons. Begrijp niet dat er nog mensen zijn die beweren dat een avant beter beeld heeft. Avant was in zijn tijd een toestel dat uniek was qua concept, design en beeldkwaliteit maar we moeten niet sentimenteel gaan doen en de feite gewoon onder ogen zien B&O kan zich niet meer onderscheiden in de huidige markt. 82 cm avant kan zich niet meten met een recente 50 inch plasma qua beeld.
verder kijk ik nederland 1 2 en 3 in hd op een 50inch plasma (geen b&O, deze zijn belachelijk duur) en het beeld is super. Heb diverse B&O tv's gehad en kan dus een goed vergelijk maken.
Zou zeggen lekker overstappen naar een 50 inch plasma van bv panasonic en genieten maar. Je mag natuurlijk ook kiezen voor een toestel van B&O.