in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-20-2012 4:20 PM by chucky. 33 replies.
Page 1 of 2 (34 items) 1 2 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 07-07-2009 3:30 PM

    Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Hallo,

    Iemand al ervaring met http://www.bang-olufsenstore.be/ ?

    Ze bieden de Beovision 8-40 aan 3256eur aan ipv 4070eur.

     

    (mijn excuses als ik dit in het verkeerde forum gepost heb, al veel gelezen hier en nu pas geregistreerd)

    Groetjes

  • 07-07-2009 3:41 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Surprise  Dat scheelt nog wel ff.

    Ik neem aan dat het dan wel dozen schuiven is?!

  • 07-07-2009 6:36 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Interessant. Lijkt een gewone B&O dealer te zijn (http://www.verbinnen.be/). Prijs is helemaal laag in vergelijking met NL als je weet dat de BTW in Belgie 21% is...

  • 07-08-2009 6:37 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    De site ziet er in elk geval professioneel en betrouwbaar uit.

    Voor mij komt deze aanbieding iets te vroeg.

  • 07-08-2009 7:08 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    oppassen toch, was vroeger klant, service is niet wat het moet zijn, spreek van ondervinding Super Angryl!!

  • 07-08-2009 5:57 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Iemand ervaring met Polectro in Amstelveen? Volgens de website zitten ze een 10+% onder de adviesprijzen.. ten minste bij de beolab's

    http://www.polectro.nl/advanced_search_result.php?keywords=beolab&search_in_description=1&x=40&y=15&categories_id=&inc_subcat=1&manufacturers_id=&pfrom=&pto=

  • 07-09-2009 6:38 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Harry2008:
    Iemand ervaring met Polectro in Amstelveen?

    De Tv's , audiosystemen en telefoons zijn ook onder de adviesprijs. (B&O en uitverkoop? ConfusedConfused dat is vloeken in de kerk)

  • 07-09-2009 8:04 AM In reply to

    • rae
    • Not Ranked
    • Joined on 10-27-2007
    • Posts 27
    • Gold Member

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Voor BV's zou ik niet voor de laagste prijs gaan. Komen ze langs als je een SW update of andere service nodig hebt (wat bij de huidige LCD BV's nogal eens voorkomt)? Waarschijnlijk niet. Kan je regelmatig je BV inladen en richting Amstelveen rijden of flink betalen bij je lokale dealer.

    Voor luidsprekers lijkt me het wel de moeite waard.

  • 07-09-2009 11:12 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Ik zou meer vertrouwen hebben bij Verbinnen.be dan de andere 'schuiver'.

  • 07-10-2009 4:13 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Kan je dat toelichten?

  • 07-10-2009 4:13 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    bergmans:

    Ik zou meer vertrouwen hebben bij Verbinnen.be dan de andere 'schuiver'.

    Kan je dat toelichten?

     

  • 07-10-2009 10:26 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Beste Harry2009.

    Waarom ik meer vertrouwen heb in 'Leuven' is, omdat de site meer vertrouwen uitstraalt. Zij zijn bezig met hifi, multiroom, totaalinrichtingen, en, voeren een paar merken. bieden een totaal concept aan. Als ik daar iets zou willen kopen zou ik eerst een uitgebreid gesprek aan gaan. kijken of er vertrouwen is, of de persoon betrokken is bij het gesprek. Of hij meer weet dan ik. Die met je meedenkt. Overigens ik heb geen vaste dealer waar ik zonder meer alles koop. Ik ga daar waar voor mijn beurs het beste is. 'Amstelveen' is meer discount waar ik niets mee heb. (Vandaar het schuiven). Ook al hebben ze het Deense merk.

    Ik stap , als ik nergens naar hoef te kijken, het liefste binnen bij een zaak waar uitsluitend B&O verkocht wordt, en die er een persoonlijke noot aan weet toe te voegen.

    Je bent vormgever of niet.

    PS. De aktie van de 8/40 kan ik niet meer vinden.

    groetjes, Geert. 

  • 07-11-2009 6:00 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Krijg hem ook niet gevonden, kan er iemand de link te voorschijn toveren Smile

    Beofan

  • 07-11-2009 8:15 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    http://www.bang-olufsenstore.be/

     Je moet natuurlijk niet vergeten dat ondersteuning/service ook heel wat waard is.

    Software up-dates etc etc..

    Als het kapot gaat naar wie moet je dan een???

    nederlandse dealers zien je al aan komen!

    Zuiderburen de winst en nederlandse dealers de ellende.

     

  • 07-12-2009 5:47 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Bdankt voor je toelichting Geert,  ben inmiddels eens bij Polectro langsgeweest. Niet onvriendelijke mensen, staan je netjes te woord, luisteren (!) en hebben diverse luisterruimtes. Aanbod is erg ruim, en inderdaad, ze verkopen ook B&O :-)  

    Mij lijkt het dat ze iets tussen "dozenschuiver" en speciaal zaak in staan. Ze lijken een beetje op Stafhorst in Utrecht (inmiddels min of meer opgeheven door RAF).

    Het bleek dat zij op termijn willen stoppen met B&O, wellicht wegens het steeds lagere omzet niveau waardoor de (vele) vierkante meters effectiever ingezet kan worden. Ve

    Qua dealer lijken zij mij overigens niet slecht (m.u.v. B&O aangezien ze daar mee stoppen, waardoor straks geen service meer). Ik loop ook regelmatig B&O zaken binnen en wordt daar bepaald niet altijd vrolijk van. Mijn vrouw verzuchte laatst waarom het allemaal van die nerds zijn die zodra er een vrouw bij is alleen naar de man kijken en trots de laatste gadget willen laten zien? Maar ja, dat is een heel ander verhaal.

  • 07-16-2009 3:55 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Ik ken verbinnen al ongeveer een 30 tal jaar,staat van dienst hebben ze dus wel.Vroeger hadden ze verscheidene winkels(lubbeek en diest meen ik me te herinneren).Sinds +/- 15 jaar hebben ze enkel nog een winkel in de bongenotenlaan te Leuven(achteraan lepelstraat).Maar zoals hierboven al eerder vermeld:de service is inderdaad niet je dat!Maar aan een nieuwe B&O komt toch niets aan????

    mvg animar.

  • 07-16-2009 6:48 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    zou binnen afzienbare tijd zelfs geen dealer van B & O meer mogen zijn!!!!

  • 07-16-2009 8:15 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Zijn het wellicht BV8-40's uit de aanbieding waarbij je een gratis Beo5 krijgt die zijn dan verkopen zonder Beo5?

  • 02-14-2012 8:58 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Hmm, ikzelf heb goeie promoties gevonden op http://www.beostore.be/promoties. website ziet er ook wel profesioneel uit al iemand ervaring met deze winkel?

  • 02-16-2012 2:56 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Ach shoppen. Let nou op. Ik heb mijn eerste setje in NLG gekocht in Hilversum. Gebruikte 2300 met een beolab 6. Kostte NLG 6000, niet echt een koopje. Gooit die man het naar binnen en zegt oh je wilt kabels dat kan 5 NLG per meter, gooit 2 dinpluggen neer en rent weg. Hij was kort erna overigens failiet. Ik heb 2 avonden staan bakken om de pluggen eraan te krijgen, uiteindelijk mijn zwager gebeld die is electricien met een goede bout, ergernis.

    2e keer studiolease amersfoort, is inmiddels ook failliet. Koop ik een beolink pc 2 voor de bs 2300. Ja dat werkt niet, de monteur is al onderweg met een nieuwe 3000. Ik hem hem ook nog gekocht.

    Ik koop al een hele tijd bij dezelfde en dat zal wel zo blijven. Knijp elkaar niet uit, dan heb je een goede prijs en zeurt hij ook niet over garantie als het wel en maandje erbuiten zit. Kabeltje nodig, ach geen probleem. Langere termijn, begrijpen mensen niet meer, na Mediamarkt en BCC.

    Het is leven en laten leven, natuurlijk op MP betaal je minder, maar wilt u het ook installeren, ik heb een nummer voor u. Betaal je het als nog.

    Je koopt geen product je koopt een installatie, ml plugje, powerlinkje settopboxje macje etc.

    Denemarken hanteerd overigens vaste adviesprijzen dus je krijg een beo4 ipv een 6, overjarig model anders mogen ze er niet eens mee adverteren...

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 02-16-2012 3:11 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Simpel voorbeeld, Mijn beocom 5 is nu voor de 4 de keer geflasht door f baak en als het moet doet hij het 10 keer.

    koop nu eens op het internet,je spaart toch 100 euro uit op een beocom 5 maar wat als er (sw) problemen zijn?

    Een andere dealer ziet je al aankomenAngry

  • 02-16-2012 4:05 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    koning:

    Mijn beocom 5 is nu voor de 4 de keer geflasht

    Nou geeft dat natuurlijk ook wel te denken.. Waren al die updates nodig of preventief? Per slot van rekening is het maar een telefoon. Ook niet echt wat je verwacht als je een produkt van b&o koopt, al dan niet van een discutabele dealer.

  • 02-16-2012 4:17 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Nodig!

  • 02-19-2012 3:05 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    na b&o in sneek, leeuwarden te hebben gehad.

    sneek weinig kennis, leeuwarden gestopt.

    heb ik nu goede ervaringen met B&o dealer in houten, veel kennis en service

  • 02-19-2012 2:49 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    In Houten goed kijken wat je koopt. ML kabels blijken niet de orginele te zijn, ze verkopen de japanse versie voor goed geld. ML stekker het zelfde. Nee familie Baak heeft afgedaan bij al heel veel mensen.

Page 1 of 2 (34 items) 1 2 Next >