Ach shoppen. Let nou op. Ik heb mijn eerste setje in NLG gekocht in Hilversum. Gebruikte 2300 met een beolab 6. Kostte NLG 6000, niet echt een koopje. Gooit die man het naar binnen en zegt oh je wilt kabels dat kan 5 NLG per meter, gooit 2 dinpluggen neer en rent weg. Hij was kort erna overigens failiet. Ik heb 2 avonden staan bakken om de pluggen eraan te krijgen, uiteindelijk mijn zwager gebeld die is electricien met een goede bout, ergernis.
2e keer studiolease amersfoort, is inmiddels ook failliet. Koop ik een beolink pc 2 voor de bs 2300. Ja dat werkt niet, de monteur is al onderweg met een nieuwe 3000. Ik hem hem ook nog gekocht.
Ik koop al een hele tijd bij dezelfde en dat zal wel zo blijven. Knijp elkaar niet uit, dan heb je een goede prijs en zeurt hij ook niet over garantie als het wel en maandje erbuiten zit. Kabeltje nodig, ach geen probleem. Langere termijn, begrijpen mensen niet meer, na Mediamarkt en BCC.
Het is leven en laten leven, natuurlijk op MP betaal je minder, maar wilt u het ook installeren, ik heb een nummer voor u. Betaal je het als nog.
Je koopt geen product je koopt een installatie, ml plugje, powerlinkje settopboxje macje etc.
Denemarken hanteerd overigens vaste adviesprijzen dus je krijg een beo4 ipv een 6, overjarig model anders mogen ze er niet eens mee adverteren...
Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!)