met wezenlijk verschil bedoel ik dat verschil waar de consument naar kijkt:
design :dat verschil is grotendeels weggevallen sinds de platte tv. Bij de crt tv's was B&O echt uniek te noemen
beeldkwaliteit: Hier loopt B&O echt niet meer voorop. In de tijd van de crt tv's stond B&O op eenzame hoogte.
Alles bedienen met 1 afstandsbediening: Was B&O uniek mee. Tegenwoordig heeft iedereen nog maar 1 voor alles.
kwaliteit: loopt b&O ook niet mee voorop en is een minder item geworden voor de consument door de weggeefprijzen tegenwoordig en de snelle veranderingen
Mogelijkheden: lees op forum meer over wat niet mogelijk dan wat er wel mogelijk is.dit zijn vaak zaken die bij andere merken vanzelfsprekend zijn.
Persoonlijk denk ik dat de consument niet echt denkt "van deze tv zijn de produktiekosten zo hoog en word zo weinig verkocht ( omdat hij zo duur is) daar ben ik wel bereid voor om een paar duizende euro's meer voor te betalen" Ik heb dit tenminste nog nooit gehoord als koopmotief van B&O liefhebbers.
lesjes economie zijn leuk maar econmie en marketing zijn nauw verweven een van de 4 p's klopt niet.