Hallo Iedereen,
Ik zal me even voorstellen ik ben Daniel vanuit Antwerpen, Kalmthout. Al ruim een jaar stil lid op dit forum, geniet van de discussies, en heb al veel geleerd over b&o, en zijn mogelijke setup.
Voor het eerst heb wij echt een probleem met b&o apertuur. Als wij op onze beosound 3200 cd-mem oproepen blijft hij op load staan; en alles loopt vast, reageert nergens op. Niet op de beo 4 nog op de uit knop op het bedieningspaneel, de spanning van het toestel hallen is de enige mogelijkheid.
Gisteren werkte het toestel nog perfect. De problemen begonnen deze morgen. Via de timer wekt de BS ons in de slaapkamer op een MX 4002, badkamer beolab 3500 en de keuken een Beolab 2000, alles werd geactiveerd maar geen muziek.( In de link zijn er ook nog een MX 7000 in de woonkamer, een paar beolab 4000 in de eetkamer)
Ik heb al van alles geprobeerd, het toestel voor een paar uur van het net gehaald, de ml plug uit getrokken, niets baat. Het duurde ook heel lang voordat de ml link terug werkte, Maar de link is weer in orde en kan alles oproepen in de link kamers behalve CD men .
De BS is ongeveer 4 a 5 jaar oud. Heeft er misschien iemand een tip om hem op te starten of is de dealer de enig oplossing.
Alvast bedankt voor jullie reacties