in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 03-29-2009 5:13 PM by Spencer. 53 replies.
Page 2 of 3 (54 items) < Previous 1 2 3 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 03-18-2009 12:42 PM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    Dit is goed nieuws, gaat de prijs lekker zakken komende tijd. Ga lekker een 60 inch pioneer ophangen laatste generatie. Hoop echt dat ze die plasma's aan de straatstenen niet meer kwijtrakenBig Smile

    Begrijp echt niet dat er nog mensen zijn die zich druk maken over wat een apparaat verbruikt.

  • 03-18-2009 4:34 PM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    Er zijn genoeg mensen die amper kunnen rondkomen in nederland vergeet dat niet.

  • 03-18-2009 5:41 PM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    koning:

    Er zijn genoeg mensen die amper kunnen rondkomen in nederland vergeet dat niet.

    Ja en die kopen plasma schermen om vervolgens op het gebruik te letten ?

    Ik vind het mee genomen als de plasma zuinig is ........... maar verder speelt het totaal niet mee bij aanschaf !

  • 03-18-2009 7:13 PM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    Er zijn zeker zat mensen die amper rond kunnen komen en ook mensen die hard en zwaar werk hebben, denk nou niet dat ik dat niet weet. Maar we hebben het wel over luxe artikelen en ik vind dat je dan niet moet zeuren over het stroomverbruik. De mensen hebben het dan over energievreters en noem maar op, terwijl het uiteindelijk over tientjes werk gaat op jaarbasis. Je kunt je geld op zoveel manieren verbrassen maar iedereen lijkt maar mee te doen aan die onzin over energievreters hier, energievreters daar enz. Ik word daar echt moe van. Het wordt tijd dat de overheid zich eens met belangrijke zaken gaat bezighouden.

  • 03-19-2009 11:21 AM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    ]

    HarleyD:

    koning:

    Er zijn genoeg mensen die amper kunnen rondkomen in nederland vergeet dat niet.

     

    Ja en die kopen plasma schermen om vervolgens op het gebruik te letten ?

    Ik vind het mee genomen als de plasma zuinig is ........... maar verder speelt het totaal niet mee bij aanschaf !

     

    Nee,die kopen LCDSmile

  • 03-19-2009 1:25 PM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    koning:

    ]

    HarleyD:

    koning:

    Er zijn genoeg mensen die amper kunnen rondkomen in nederland vergeet dat niet.

     

    Ja en die kopen plasma schermen om vervolgens op het gebruik te letten ?

    Ik vind het mee genomen als de plasma zuinig is ........... maar verder speelt het totaal niet mee bij aanschaf !

     

     

    Nee,die kopen LCDSmile

     

    Nee dat is wat ik bedoel .........die kopen geen tv ......want als je niet rond kunt komen is en platte tv niet van belang ...dan doe je gewoon nog 10 jaar met je beeldbuis .....daarom begrijp ik de opmerking niet !

  • 03-19-2009 2:45 PM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    Als de beeldbuis stuk is en hij valt niet meer te repareren dan kiezen veel mensen voor LCD.

    Goedkoper en minder stroom.

  • 03-19-2009 4:03 PM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: Plasma tv's in de ban

    Volgens mij kun je dan alsnog beter een plasma kopen en gewoon 1x minder wassen per week Big Smile. Ik zou zelfs weer  met het handje willen afwassen als het daardoor legaal zou zijn om een energievretende tv aan te schaffen Cool

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

  • 03-19-2009 4:04 PM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    Laughing

  • 03-19-2009 4:52 PM In reply to

    • enkhome
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 03-17-2009
    • The Netherlands
    • Posts 21
    • Bronze Member

    Re: Plasma tv's in de ban

    Ik wacht niets af en ben daarom maar alvast gaan hamsterenWhistle

     http://forum.beoworld.org/forums/p/25169/191588.aspx#191588

  • 03-19-2009 4:55 PM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    ben je niet bang dat hij omvalt?

    Super!Smile

  • 03-19-2009 4:57 PM In reply to

    • enkhome
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 03-17-2009
    • The Netherlands
    • Posts 21
    • Bronze Member

    Re: Plasma tv's in de ban

    We hebben het nog steeds wel over BEO kwaliteit. 

    Gewicht is bijna gelijk aan de tube.

    mvg

    Hans  

  • 03-19-2009 5:00 PM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: Plasma tv's in de ban

    Wow, respect man Surprise. Really nicely done zou ik zeggen Wink.

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

  • 03-19-2009 5:03 PM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    heb je er al patent op hansBig Smile

  • 03-19-2009 5:12 PM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Plasma tv's in de ban

    Ben behoorlijk onder de indruk ! Smile

    Ik kan me voorstellen dat men hier meer van wil weten,

    zullen we een topic openen hierover ?

     

  • 03-19-2009 5:13 PM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    goed idee!

  • 03-20-2009 12:53 PM In reply to

    • enkhome
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 03-17-2009
    • The Netherlands
    • Posts 21
    • Bronze Member

    Re: Plasma tv's in de ban

    Beste Ignace,

    Daaraan wil ik wel meewerken. Maar je moet wel een beetje handig zijn.

    mvg

    Hans

     

  • 03-20-2009 3:23 PM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    Hier baalt B&O van. super.

    hoe bevalt het beeld van de pioneer als ik vragen mag. En wat is je kijkafstand.

  • 03-20-2009 5:51 PM In reply to

    • enkhome
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 03-17-2009
    • The Netherlands
    • Posts 21
    • Bronze Member

    Re: Plasma tv's in de ban

    Beste Mestreechteneer

    Ik ben vrij kritisch ook in technisch opzicht en heb dagenlang naar schermen gekeken en veel reviews gelezen.

    Dit is echt t beste wat je momenteel kunt krijgen. De Pioneer Kuro 5090 en dat voor 2.850.- met 3 jaar garantie (bij Correct).2 jaar geleden betaalde je nog 7000.- voor zo n scherm. 

    Je moet er wel een Digitale HD UPC mediabox bij nemen, dan heb je zero ruis.  Ik kijk op ca 3.5 m. In het begin een beetje wennen van 28" naar 50" maar het is echt een bioscoop evaring eigenlijk nog beter dan dat. Ook in SD fantastisch. Geen kijkhoek, 100HZ en ook geen motion blur effecten bij snelle beweging. Zelfs snelle titels lopen mooi.

    De plasmaschermen van Pioneer zijn beroemd om de weergave kwaliteit. Beter nog dan B&O want die gebruikt Panasonic schermen. Van inbranden geen last hiervoor is een beveiliging (Orbiter) ingebouwd.

    Het verbuik is ligt tussen 0,3 en max 420 Watt dat laatste allleen bij volledig wit beeld. Gemiddeld is het verbruik veel lager. Hoe donkerder het beeld hoe lager het verbuik . Bij LCD werkt dat anders. Achter de LCD laag brandt nl altijd licht en is het verbuik nagenoeg altijd  maximaal.

    Overigens houdt Pioneer er mee op omdat ze er te weinig mee verdienen. Dus wil je er nog een zou ik er maar snel bij zijn. Dit is echt weinig geld voor veel waarde. Er is ook een monitor uitvoering die is dunner als die van mij. Eigenlijk had ik die willen hebben maar dan moest ik er voor 500 euro een ontvanger bij nemen die ik niet gebruik.

    Nou hoop dat hier wat aan hebt.

    mvg WhistleHans 

     

  • 03-20-2009 6:45 PM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    wist al dat ze top waren, maar heb nu een 50 inch maar wil overstappen naar een 60 inch, mijn kijkafstand is 4,80cm. Hoop dat dat geen probleem is. Energieverbruik boeit mij niet.

    hoop een van de laatste te kopen (wil zo lang als mogelijk wachten) ik denk dat ik hem voor 4000 euro kan kopen.Ik volg de prijzen elke dag hiervoor.

     

  • 03-20-2009 7:44 PM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    Ik sta in dubio. Pana komt dit jaar met o.a. 1 inch dikke plasma schermen waarin allerlei nieuwe technieken verwerkt zitten om het beeld te verbeteren. Verwachte beschikbaarheid begin van de zomer. Ben erg benieuwd hoe goed deze zijn versus de laatste serie van Pioneer.

    http://whathifi.com/News/Panasonic-unveils-full-UK-2009-Viera-TV-range/ 

    http://www.panasonic.co.uk:80/html/en_GB/News/Latest+news/New+VIERA+Plasma+Line-Up/2115746/index.html#anker_2115749

    Met name de Z1 serie en de V10 lijken interessant.

  • 03-21-2009 1:44 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Plasma tv's in de ban

    enkhome:

    Beste Ignace,

    Daaraan wil ik wel meewerken. Maar je moet wel een beetje handig zijn.

    mvg

    Hans

    Hallo Hans,

    helemaal top Smile

    Je topic op het General Forum, wil je de tekst en foto's zelf hier plaatsen

    of zal ik een begin maken en een Nederlandstalge versie hier plaatsen ?

    Gr,

  • 03-21-2009 8:24 AM In reply to

    Re: Plasma tv's in de ban

    De plasmaschermen van Pioneer zijn beroemd om de weergave kwaliteit. Beter nog dan B&O want die gebruikt Panasonic schermen. Van inbranden geen last hiervoor is een beveiliging (Orbiter) ingebouwd.

     

    Volgens mij gebruikt(e) pioneer ook panasonic schermen hoor.

  • 03-21-2009 12:30 PM In reply to

    • enkhome
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 03-17-2009
    • The Netherlands
    • Posts 21
    • Bronze Member

    Re: Plasma tv's in de ban

    Beste Ignace,

    Wellcht leuk voor het brede forum ...dus in het engels zou ik willen voorstellen.. 

    Wanneer jij m plaatst haak ik in.

  • 03-21-2009 12:33 PM In reply to

    • enkhome
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 03-17-2009
    • The Netherlands
    • Posts 21
    • Bronze Member

    Re: Plasma tv's in de ban

    Koning,

    Dat betwijfel ik ...zie o.a. dit artikel . Het kan zijn dat ze daar gemaakt worden maar het is echt pioneer techniek

    Pioneer may be licking its wounds, but at least there's one bright spot on an otherwise dark end-of-year. The US District Court for the Eastern District of Texas in Marshall (read: patent troll heaven) recently found that "Samsung willfully infringed two Pioneer patents covering plasma display technology," leading to a settlement which involves Samsung handing Pioneer a check for $59,351,480.

Page 2 of 3 (54 items) < Previous 1 2 3 Next >