in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 12-14-2008 2:00 PM by beohans. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 12-03-2008 11:34 AM

    Beocom 6000

    Hallo

    Ik heb een beocom 6000 welke ik niet in werking krijg, daarover heb ik een aantal vragen:

     - Is het normaal dat het basisstation alleen een aansluiting heet op de telefoonlijn en niet op het lichtnet

     - Ik kan op het basisstation het knopje niet vinden om automatisch te registreren

     - Zit er een knop op de telefoon waarmee ik hem aan kan zetten

    De telefoon doet nu helemaal niets ook geen brandende lampjes, ik heb inmiddels de accu vervangen.

    Alvast bedank

    Filed under: , , ,
  • 12-03-2008 11:42 AM In reply to

    Re: Beocom 6000

    Hans,

     Er zijn 2 soorten laders van de Beocom 6000. Een lader zonder registreerknopje, dit is dan ook alleen een lader. Deze heeft als aansluiting een telefoonstekkertje die in een adapter gaat die in het stopcontact gaat. Dit is dus geen telefoonaansluiting. In het telefoonstekkertje zijn maar 2 draden aangesloten van de 4.

    De andere is een lader met ingebouwde basis. Deze heeft een registreerknop tussen de laadpuntjes zitten. Deze moet je 3 seconden ingedrukt houden en dan kan je de handset aanmelden. Uit deze lader/telefoon komt ook 1 draad met een telefoonstekkertje er een. Hier moet een splitter tussen waar stroom en telefoonsignalen in gescheiden worden in telefoonsignaal en voeding. In het telefoonstekkertje zijn 4 draden aangesloten.

    Als jou telefoonstekkertje maar 2 draden aangesloten heeft dan heb je alleen een lader en dus geen basisstation.

     De Nieuwe accu's van de BC6000 zijn standaard leeg. Deze moeten dus eerst opgeladen worden voordat je de telefoon aan kunt zetten

     

    groeten

  • 12-14-2008 2:00 PM In reply to

    Re: Beocom 6000

    okee, bedankt voor je reactie

    Ik heb dus in ieder geval een basisstation met registreerknopje en 4 contactpuntjes in het stekkertje.

    Maar hoe moet ik dat ene stekkertje aangesloten krijgen op de netvoeding en telefoon , wat bedoel je met een splitter (die heb ik namelijk niet).

Page 1 of 1 (3 items)