Hij kost Euro 4825,-- en ben NET terug van de demo die mijn dealer gegeven heeft.Ik dacht ik ga lekker vroeg heb ik nog de hele zaterdag om te denken of ik hem wel zal bestellen.
Mijn indruk:Design 10/10 echt een geweldig apparaat om te zien.
Bediening 7/10 het kan aan mij liggen maar de bediening op het apparaat vond ik zelf een beetje pielig (ringetje hier schuifje daar) maar ja dat is persoonlijk.
Geluid (met Beolab 9) als altijd 10/10 echt ongelooflijk mooi wat uit dit apparaat komt.
Er zit internet radio op wat ook geweldig werkt.
nadelen:Je kan NIET in een nummer vooruit spoelen wat ik zelf (luister veel klassiek met lange stukken) echt een nadeel vind.Ook zie je niet waar je in je muziek collectie bent als je een hoesje ziet op het scherm.
Volgens de dealer was deze versie ook nog niet helemaal "af" qua software en kon mij ook niet laten zien hoe je nummers erop zet (gaat via de pc) maar schijnt hetzelfde te zijn als de bestaande Beomedia.
Kortom ik was zeker onder de indruk van het uiterlijk en de geluidkwaliteit van de Beosound 5 maar gezien de bovengenoemde nadelen (o ja je kunt er dus ook geen cd,tje in doen om even snel te kopieren) twijfel ik of ik hem bestel.
Hij wordt pas in maart leverbaar dus ik kan nog even nadenken gelukkig.
Met dank aan de welwillende dealer die mij al zo vroeg zonder problemen met de lekkere koffie even heeft laten spelen met dit nieuwe
apparaat.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring met de Beosound 5