in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-25-2008 3:34 PM by -multimedia Robert-. 40 replies.
Page 2 of 2 (41 items) < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  • 11-16-2008 1:52 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    In Duitsland kosten de BeoSound 5 en BeoMaster 5 samen € 4.670,-

    Ik denk dat het hier in Nederland ook wel zo rond die prijs zal liggen.

     

  • 11-16-2008 2:58 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    Ik had gehoord E4850.

    Het zal toch niet lang meer duren voor de eerste demo's in de shop staanParty!!!

    Wat ik me nou wel afvraag is het volgende,

    Dit is een compleet nieuw product is het niet verstandig om ff te wachten zo dat de eeste probleem(jes) eruit zijn.

    De eerste beosounds 9000 zaten ook kinderziektes.

    wat is wijsheid?!  Het is toch een schep met geld.Unsure

  • 11-21-2008 7:00 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    De eerste demo's staan binnenkort in de shop, uitnodigingen hiervoor moesten eigenlijk al bij de liefhebbers op de mat zijn gevallen. Voor wat betreft de 'kinderziektes' zullen deze niet te zien zijn bij de demo, deze is namelijk behoorlijk uitgekleed. De software problemen hoopt men bij de echte lancering in maart, die waarschijnlijk enkele maanden zal worden uitgesteld, deels opgelost te hebben. Hier een overzicht van wat deze BS5 kan en niet:

     BS5 Functionaliteit

        • De demoversie wordt gebruikt en aangesloten als stand-alone AUDIO product
        • Luidsprekers worden op de BeoMaster 5 aangesloten. Alle PowerLink luidsprekers worden ondersteund. (Incl. BeoLab 5)
        • Master Link aansluiting wordt NIET ondersteund.
        • Aansluiting op TV NIET ondersteund.
        • Het gebruik van BeoPlayer en/of BeoConnect is NIET ondersteund. Het is dan ook NIET mogelijk om muziek toe te voegen.

        Bronmateriaal informatie
        • 800 voorgeladen tracks van EMI in lossless WMA
        • MOTS waardes zijn voorgeprogrammeerd
        • Playlists zijn voorgeprogrammeerd
        • N.Radio stations zijn beschikbaar

        Afstandsbediening
        • Beo4 ondersteund
        • Beo5 macro's NIET ondersteund. Beo5 werkt alleen in Beo4 mode.

        Netwerk /Internet
        • Alleen bedrade netwerken met DHCP worden ondersteund.
        • Draadloze aansluiting op het netwerk wordt NIET ondersteund.

        Suspend-Resume
        • Het Power up/down mechanisme is uitgeschakeld. Dit houdt in dat het apparaat nooit automatisch naar de slaap- of standby stand gaat tenzij u hem handmatig op standby zet.

    tamelijk mager geheel dus. 

    grtz,

    BeoNuts

  • 11-21-2008 1:58 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    En hoe zit het met de Hardware? Word daar de eerste maanden ook geen verandering/modificatie in aangebracht.

  • 11-22-2008 4:51 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

     

    Hij kost Euro 4825,-- en ben NET terug van de demo die mijn dealer gegeven heeft.Ik dacht ik ga lekker vroeg heb ik nog de hele zaterdag om te denken of ik hem wel zal bestellen.

     

    Mijn indruk:Design 10/10 echt een geweldig apparaat om te zien.

    Bediening  7/10 het kan aan mij liggen maar de bediening op het apparaat vond ik zelf een beetje pielig (ringetje hier schuifje daar) maar ja dat is persoonlijk.

    Geluid (met Beolab 9) als altijd 10/10 echt ongelooflijk mooi wat uit dit apparaat komt.

    Er zit internet radio op wat ook geweldig werkt.

    nadelen:Je kan NIET in een nummer vooruit spoelen wat ik zelf (luister veel klassiek met lange stukken) echt een nadeel vind.Ook zie je niet waar je in je muziek collectie bent als je een hoesje ziet op het scherm.

    Volgens de dealer was deze versie ook nog niet helemaal "af" qua software en kon mij ook niet laten zien hoe je nummers erop zet (gaat via de pc) maar schijnt hetzelfde te zijn als de bestaande Beomedia.

    Kortom ik was zeker onder de indruk van het uiterlijk en de geluidkwaliteit van de Beosound 5 maar gezien de bovengenoemde nadelen (o ja je kunt er dus ook geen cd,tje in doen om even snel te kopieren) twijfel ik of ik hem bestel.

    Hij wordt pas in maart leverbaar dus ik kan nog even nadenken gelukkig.

    Met dank aan de welwillende dealer die mij al zo vroeg zonder problemen met de lekkere koffie even heeft laten spelen met dit nieuwe

    apparaat.

    Ik ben benieuwd naar jullie ervaring met de Beosound 5 

      

     

     

     

     

     

     

  • 11-22-2008 7:24 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    Hoe is de geluidskwaliteit van internetradio,kun je het vergelijken met de Fm?

  • 11-22-2008 8:42 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    welke dealer heeft de bs 5 al staan of hangen dan
  • 11-22-2008 9:39 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    Vanmorgen de eerste demo gehad in Bussum. De order is geplaatst.......

    Wat een gaaf ding. Ook ik had mijn bedenkingen toen in de aanloop, maar als je er eenmaal mee hebt gespeelt ben je echt om. Alles loopt soepel, het ziet er gaaf uit klinkt geweldig en ik snapte direkt hoe het werkt.

    Dat er geen CD gleuf in zit zie ik echt niet als beperking. Mijn dealer kon me laten zien dat je een CD in je computer legt, één keer op OK moet klikken en 3 minuten later staat die CD beschikbaar op de BeoSound5. Hoezo terkortkoming?

    en nu die Serenata uitpakken die ik kado kreeg van hem :)

     

  • 11-22-2008 11:15 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    rip je de cd's met beoplayer of is het een speciaal ripprogramma voor bs-5?

    Is er ook een mogelijkheid om een cd speler aan te sluiten op de beomaster5?

  • 11-22-2008 2:37 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    Ik heb vandaag in Maastricht ongeveer een half uur met dit systeem mogen spelen en hoewel ik eerst sceptisch was, ben ik helemaal om. Prachtig design, prachtig geluid (i.c.m. Beolab 9) en internet radio klonk ook geweldig.

    Mijn vriendin snapt nog steeds niets van alle verborgen functies van de Beo4, maar binnen 30 seconden snapte ze het hele principe van dit systeem. TOP!

    Ik denk dat er eentje bij mij in de kamer komt........

  • 11-23-2008 11:31 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    Ikheb hem afgelopen vrijdag voor het eerst in mijn handen gehad, in mijn herinnering was de BS5 wat groter.

    Heb begrepen dat de Beomaster 5 ook appart te gebruiken is zonder de Beosound 5.......

  • 11-23-2008 2:39 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    nu hebben verschillende mensen hem live mogen aanschouwen kan dan niemand antwoord geven op mijn vragen?

    Dat ie mooi is weten we nou wel.

  • 11-23-2008 3:15 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    koning:

    rip je de cd's met beoplayer of is het een speciaal ripprogramma voor bs-5?

    Is er ook een mogelijkheid om een cd speler aan te sluiten op de beomaster5?

    - Je zou beoplayer (gratis) kunnen downloaden, en zelf kunnen kijken, maar ik denk het niet. Er zijn overigens wel bedrijfjes die je cd's kunnen rippen, maar enige kennis van PC/mac lijkt me toch wel handig om het zelf te gaan doen.

    - Uiteraard zit er masterlink op een BM5

  • 11-23-2008 3:53 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    Zit er geen aansluiting op voor een externe audio bron/cd.

    Dat vind ik trouwens wel een tekortkoming Double.

    Kwam er voor deze beosound ook nog een aparte afsb. uit.

  • 11-24-2008 5:57 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    Koning: Het rippen van je CD's kon volgens mijn dealer met software naar keuze (BeoPlayer, Windows Media speler, Itunes of wat je maar wil).  De BeoMaster verschijnt (net als de BeoMedia) gewoon als een netwerkschijf in je verkenner en als je daar muziek naartoe kopieert wordt het vanzelf zichtbaar op de BeoSound5.

  • 11-25-2008 3:34 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 lancering

    Beomooi:

    Met dank aan de welwillende dealer die mij al zo vroeg zonder problemen met de lekkere koffie even heeft laten spelen met dit nieuwe

     

    Helemaal TOP. Zo hoort het, ontspannen en zelf beleven!

Page 2 of 2 (41 items) < Previous 1 2