Gaat hier om een BV 6-22. Door de dealer is recent een laatste software upgrade voor de STB-C controller uitgevoerd. Daarna zijn de problemen ontstaan. De Samsung decoder is gekoppeld aan SCART1 plug samen met de videorecorder (is zo door de dealer geinstalleerd); op SCART2 zit de DVD speler. Zowel videorecorder als DVD speler zijn van B&O.
Ik heb ook de andere oplossing uitgeprobeerd: scart kabel ontkoppelen als TV in standbye staat, Samsung 10 minuten van netspanning afhalen, dan scart kabel weer aansluiten aan de nog steeds in standbye staande TV en vervolgens Samsung weer aansluiten op netspanning. Biedt geen soelaas. Ik word er moedeloos van. Is er niet ergens een 'setting' die ik kan instellen zodat ik kan vertellen dat de Samsung uit moet gaan zodra ik standbye ga?
Ik heb al soort van ruzie met mijn dealer omdat ik gewoon vind dat dit moet werken, gegeven de priijzen die ik ervoor betaald heb; hij zegt dat het niets met B&O apparatuur te maken heeft en zal overleggen met zijn monteurs (ik wacht nog op antwoord).
Ik heb ook al tijden een probleem met een AppleTV op ditzelfde tv toestel (signaal valt intermittent weg) en ook daar nog steeds geen oplossing voor gevonden (zie: http://forum.beoworld.org/forums/thread/74537.aspx).
Alle hulp is welkom...