in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 06-04-2008 5:52 PM by HarleyD. 15 replies.
Page 1 of 1 (16 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-29-2008 5:08 PM

DE GROETEN ALLEMAAL

Ik heb besloten te stoppen als lid van Beoworld.

Geen verwijten naar iemand. Ik voel me gewoon hier niet meer thuis.

Het leuke is voor mij verdwenen. Dit wordt voor een gedeelte veroorzaakt door mijn afnemende interesse in de B&O producten.

Ik blijf het forum wel geregeld lezen maar neem niet meer deel aan een discussie of wat dan ook.

Ik heb inmiddels verzocht om mijn account te verwijderen, maar of dat mogelijk is weet ik nog niet. In ieder geval heb ik nog geen reactie gehad op mijn verzoek......

Ik wens jullie allen veel plezier toe op het forum en veel genot van de ongetwijfeld mooie producten die de toekomst brengt.

Het gaat jullie goed allemaal !!!!!

• 05-29-2008 5:12 PM In reply to

Re: DE GROETEN ALLEMAAL

Die afnemende interesse heb je dan al een heel lange tijd!
  • 05-29-2008 5:47 PM In reply to

Hij zei gewoon wat iedereen stiekem wel dacht.

B&O speelt op vooral op het visuele gebied niet snel genoeg op de bal

• 05-29-2008 6:05 PM In reply to

Het ga je goed kerel! Smile
  • 05-29-2008 7:08 PM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Ik heb bewust even gewacht met het reageren op het verzoek tot verwijderen account
    met de gedachte dat het misschien wel over zou waaien.

Ik vind het jammer dat je gaat, maar respecteer je besluit.

Ik zal aan Lee vragen je account te verwijderen.

Het ga je goed,

Groet, Ignace 

• 05-30-2008 5:52 AM In reply to

Veel plezier op een ander forum en dat je nog lang mag blijven genieten van de Avant !
    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 05-30-2008 7:00 AM In reply to

Ik stel voor dat we deze topic stoppen... aangezien het niets bijbrengt aan het Forum.

The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

• 05-30-2008 8:22 AM In reply to

• Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

Karel Uyttendaele:
    Ik stel voor dat we deze topic stoppen... aangezien het niets bijbrengt aan het Forum.

Waarom ?

hij mag toch wel afscheid nemen, en mensen hebben de kans om iets tegen hem te zeggen.
    Dat zinloze gemekker op Bingo, waar enkele leden elke kans voor aangrepen,
    dát droeg niets bij aan het forum.

Maar ja, da's mijn mening, en niet iedereen zal het daar mee eens zijn...

Smile 

• 05-30-2008 8:37 AM In reply to

• Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

heb altijd begrip en genoten van je commetaar op produkten en prijs

gr eric

• 05-30-2008 8:50 AM In reply to

Als je nou al een jaar of 4 roept de lcd's zijn te duur word dat op een gegeven ogenblik wel vervelend.

Nog ff en hij zegt de DA - Converters in de beosound's zijn niet zoals het hoort bij een premium merk.

Laserblok is ook van matige kwaliteit,zo kunnen we nog wel ff doorgaan.

Je betaald het meest voor de naam en buitenkant net als bij rolex,zo is het gewoon.

Tuurlijk mag je er wat van zeggen want hij heeft wat dat betreft gewoon gelijk maar hou dat nou geen jaren vol.

Bingo het ga je goed.....p.s het is een samsung 26" gewordenWink

• 05-30-2008 10:10 AM In reply to

Even, als horlogeliefhebber, het sterke punt van Rolex is de prijs! Een manufacture voor 3.000 euro, daar kunnen de concurenten niet aan tippen!

Dit is een groot verschil met B&O, geen manufacture, maar wel de prijs ernaar!

Ik vind dat Bingo daar voor een deel gelijk in heeft, maar al die energie steken in iets waar je alleen maar opmerkingen over hebt....

Ik heb eens slechte ervaringen opgedaan met Sony, nou koop ik nooit meer, maar ik ga ook geen dagen energie steken in een `Sony forum` om daar alle nieuwe produkten af te kraken en constant dezelfde gal te spuien.

Voor mij mag Bingo gewoon blijven, maar ik heb nooit begrepen wat zijn plezier aan dit forum is.

• 05-30-2008 12:39 PM In reply to

Hallo Bingo,

Ik vind het jammer dat je tot dit besluit bent gekomen maar respecteer het natuurlijk. Wil je bedanken voor je bijdrage de afgelopen tijd. Zag dat je veel verstand had van audio in het algemeen maar van B&O in het bijzonder. Ook merkte ik uit veel van je post dat je de markt met zijn vernieuwingen heel goed volgde. Kon je bijdrage altijd heel goed waarderen en ergerde mij niet aan je kritische nood aan het adres van B&O, het is nu eenmaal zo dat hoge bomen veel wind vangen. Het Forum zal  voor mij een stukje minder aantrekkelijk worden. Als ik hier alleen nog maar de lofzang over B&O hoor kan ik net zo goed even bij een dealer binnenlopen. Vindt het jammer dat sommige mensen zich aan jou ergerden en het nodig vonden om daaar maar steeds op te reageren.

Bingo het allerbeste het ga je goed en bedankt voor je bijdrage

• 05-31-2008 2:19 PM In reply to

Bingo:

Ik heb besloten te stoppen als lid van Beoworld.

Het leuke is voor mij verdwenen. Dit wordt voor een gedeelte veroorzaakt door mijn afnemende interesse in de B&O producten.

Ik wens jullie allen veel plezier toe op het forum en veel genot van de ongetwijfeld mooie producten die de toekomst brengt.

Het gaat jullie goed allemaal !!!!!

Bingo,

Ik zal je oprecht missen.

Het ga je goed.

Jos 

• 06-02-2008 3:54 AM In reply to

Ignace:

Karel Uyttendaele:

Waarom ?

hij mag toch wel afscheid nemen, en mensen hebben de kans om iets tegen hem te zeggen.

Smile 

Tsja, iedereen heeft uiteraard recht op zijn eigen mening en behoeft het zeker niet met elkaar eens te zijn, het geeft echter wel ruimte tot discussie en daar is een forum toch [mede] voor bedoeld. Zelfs de omschrijving zinloos gemekker is aan persoonlijke interpretatie onderhevig, aangezien er idd. personen zijn welke zich aan het [vaak] zinloos prijs/prestatie gemekker van Bingo stoorden en terecht imho [terug]mekkerden. Hij zal echter ook door mij gemist worden omdat hij diverse topics in het verleden gestart heeft op basis van zijn [internet] kennis en interesse van en in [toch vooral non B&O] A/V, het zal wel wat stiller worden neem ik aan.

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 06-04-2008 4:29 PM In reply to

• Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Bredene near Ostend-Belgium
    • Posts 143
    • Bronze Member

Ignace:

Karel Uyttendaele:

Waarom ?

Smile 

Ik draag weinig bij op dit forum, maar kon het nu echt niet laten. Ignace, je bent het echt waardig om moderator hier te zijn. Bingo viel niet in ieders smaak, das duidelijk... maar voor degenen die zijn frustratie begrepen, toch wel echt veel...

Yes, I kown my spelling is horrible… Huh?

• 06-04-2008 5:52 PM In reply to

Ignace:

Karel Uyttendaele:

Waarom ?

Smile 

Na het mee lezen van dit topic wil ik toch ook nog wel even inhaken .

Ik denk wanneer  je als moderator , de mening van sommige mede forummers " zinloos gemekker" vind ,  je niet geschikt bent als moderator .

Maar goed dat is mijn mening , daar zal ook niet iedereen het mee eens zijn !

Dan wat betreft Bingo ...... het gaat er mij er niet om dat iemand commentaar heeft op het merk B&O ....... het gaat mij erom dat er geen topic voorbij gaat waarin hij doel bewust van het topic afwijkt om weer over de prijzen of iets anders te beginnen .

Ik kreeg hier door Bingo steeds meer het gevoel dat je een debiel bent  als je een B&O scherm koopt van 20,000,- ........... dit zijn dingen die ik verwacht op een algemeen A/V forum , maar niet op een liefhebbers forum .

Als iemand vervolgens geen kans onbenut laat om je spullen af te kraken ,waar je trots op bent , dan kan ik het idd niet laten om daar op in te haken .

Het doet mij dan ook goed om te lezen dat Bingo zijn biezen pakt ...aan de andere kant ben ik bang dat het einde van het Dutch forum in zicht komt , want hij was wel degene die de boel hier aan de gang hield

Page 1 of 1 (16 items)