Ignace:
Karel Uyttendaele:Ik stel voor dat we deze topic stoppen... aangezien het niets bijbrengt aan het Forum.
Waarom ?
hij mag toch wel afscheid nemen, en mensen hebben de kans om iets tegen hem te zeggen.
Dat zinloze gemekker op Bingo, waar enkele leden elke kans voor aangrepen,
dát droeg niets bij aan het forum.
Maar ja, da's mijn mening, en niet iedereen zal het daar mee eens zijn...
Na het mee lezen van dit topic wil ik toch ook nog wel even inhaken .
Ik denk wanneer je als moderator , de mening van sommige mede forummers " zinloos gemekker" vind , je niet geschikt bent als moderator .
Maar goed dat is mijn mening , daar zal ook niet iedereen het mee eens zijn !
Dan wat betreft Bingo ...... het gaat er mij er niet om dat iemand commentaar heeft op het merk B&O ....... het gaat mij erom dat er geen topic voorbij gaat waarin hij doel bewust van het topic afwijkt om weer over de prijzen of iets anders te beginnen .
Ik kreeg hier door Bingo steeds meer het gevoel dat je een debiel bent als je een B&O scherm koopt van 20,000,- ........... dit zijn dingen die ik verwacht op een algemeen A/V forum , maar niet op een liefhebbers forum .
Als iemand vervolgens geen kans onbenut laat om je spullen af te kraken ,waar je trots op bent , dan kan ik het idd niet laten om daar op in te haken .
Het doet mij dan ook goed om te lezen dat Bingo zijn biezen pakt ...aan de andere kant ben ik bang dat het einde van het Dutch forum in zicht komt , want hij was wel degene die de boel hier aan de gang hield