in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 03-06-2009 12:55 PM by ligth011. 228 replies.
Page 8 of 10 (229 items) « First ... < Previous 6 7 8 9 10 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 02-02-2009 4:09 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Beobuddy:

    koning:

    Het moet toch zo niet door gaan met B&O want dan ga ik kijken naar een ander merk!

     

     

     

    Bluf  Big Smile

     

    Met zo'n kleine 900 postings zit het er gewoon in, denk ik toch...Surprise

    Je hebt gelijk beobuddy,mijn emotions werden me even teveelWinkSmile

    Maar af en toe word ik er wel moe van die eigenwijze deneSleepSmile

     

     

     

  • 02-02-2009 4:20 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    ligth011:

    maar ja, daar ben je als consument niet blij  mee.

    zeker niet in mijn geval, als je alles nieuw hebt met coax en ML.

    op sommige plekken krijg ik echt geen cat 6  oid meer bij.

    en dan moet je ook nog bepaalde tv hebben om te kunnen kijken.

    dan maar gewoon de ps3 behouden en ook alleen maar mp3 in de master ruimte.

    want om alleen maar in de master ruimte een BS5 te kopen vindt ik het net iets te duur.

    Ik weet er het fijne ook niet van, hoor. En of er UTP kabel bij getrokken moet worden ben ik ook niet zeker van. Maar ik weet wel hoe de huidige (niet B&O) systemen werken. Al die oplossingen zijn verbonden met utp. HD content distribueren tot wel 3 verschillende ruimtes, over 1 kabel.

    Masterlink bestaat nu al een jaar of 10, en het houdt natuurlijk een keer op.

  • 02-02-2009 4:31 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Het houd op dat klopt,maar waarom voorzie je de dealers dan alvast niet met de nieuwe kabels als je weet dat je het toch gaat gebruiken.

    Je zal nu je hele villa met de "oude" ml kabel hebben laten voorzien....kan het er weer uit!

    Daar word je niet vrolijk van.

  • 02-02-2009 4:43 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Weet iemand of het "MOTS" systeem ook bruikbaar is als je enkel de master gebruikt ?
    en dan nog maar een vraagje :
    een hele vooruitgang is dat je nu onder "artist" ook de CD kan kiezen (kan je ook al zien met de beoplayer 5 soft. Zou dit ook in een upgrade komen voor beomedia 1 ?

  • 02-03-2009 2:02 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    dat lijkt me wel wat de BS5 is alleen maar een bedieningspaneel, maar goed je weet het niet he met B&O

  • 02-04-2009 9:15 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Ook ik heb even kennis gemaakt met de BS/BM-5 ..... op zich een super mooi apparaat , echt een sieraad aan de muur , maar .........

    Ik zie geen voordeel ten op zichte van de Beomedia ..... sterker nog , bij de Beomedia zie ik alles op een groot scherm liggend vanaf de bank ....zonder op te staan om het kleine schermpje te bekijken .

    Mijn bedoeling was de BS-3200 te vervangen voor de BS-5 , maar het gemis van een cd speler is mij te groot en om eerlijk te zijn denk ik met de BS-3200 in samen met de Beomedia een beter koppel is als de BS-5 ........ hoewel ik optisch de BS-5 wel heel stuk mooier vind als de BS-3200 .

  • 02-04-2009 9:25 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Je kan de beomaster 5 ook gewoon tussen de tv zetten,dan heb je de beosound 5 niet nodig.

  • 02-04-2009 11:04 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    maar wel met alle link beperkingen of niet.

    misschein is de beomedia wat voor mij, hoe zit het daar met de linkamers

  • 02-04-2009 12:43 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    BeoMedia is in alle link ruimtes volledig te gebruiken ....als ik smorgens wakker wordt bekijk ik het nieuws op internet vanuit mijn bed , best handig !

    Ik weet niet hoe dit zit bij de BM-5 ?

  • 02-04-2009 1:37 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    zoals je heirboven in dit topic kunt lezen werkt de BS5 en de master niet met master link en rf.

    de Bs past ook maar op enkele bv etc.

    Jammer dat de beomedia uit het programma is.

    want op de BM kun je toch ook foto en video mee afspelen?

  • 02-04-2009 1:41 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Foto's en bepaalde video bestanden kan je ook afspelen met beosound /master 5

  • 02-04-2009 2:43 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    BM 5 is de opvolger van Beomedia maar dan met iets betere specs.

    Just because it's mellow it doesn't mean it's less evil....
  • 02-04-2009 3:00 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Vooral op het geluid!

  • 02-04-2009 6:39 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    ligth011:

    zoals je heirboven in dit topic kunt lezen werkt de BS5 en de master niet met master link en rf.

    de Bs past ook maar op enkele bv etc.

    Jammer dat de beomedia uit het programma is.

    want op de BM kun je toch ook foto en video mee afspelen?

    BeoMedia speelt foto's en filmpjes af ( ook tijdens het beluisteren van je mp-3) ....... maar je kan er geen video mee opnemen/afspelen  zoals een HDR ..... ik bedoel echt vakantie filmpjes en foto's .

    Het internetten is wel wat beperkt , je mist soms een toetsenbord , maar de muis kan je gewoon met je Beo4 bedienen .... ik vind het echt een leuk apparaat , welke zeer simpel te bedienen is . ( ik heb er wel een draadloos toetsenbordje aan gehangen , maar dit is eigenlijk wat B&O betreft niet de bedoeling )

  • 02-05-2009 1:59 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    maar de bm is nus uit de collecties.

    maar als je in een linkkamer een mp3 opzet , zie je dan het hoesje op die tv

    of moet je in de masterkamer eerst mp3 opzetten, en hoor je alleen de audio in de linkkamer,en clips speelt de bm die ook af

  • 02-05-2009 5:17 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: BeoSound 5 topic

    BV9 met ingebouwde BM5 heeft wat vertraging, het zou deels door de software komen,

    maar ook door de warmteontwikkeling.

     

  • 02-05-2009 5:23 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Ik denk als er een bv7-55" uit komt er ook een optie bestaat voor inbouw BM5.

    Daar zit ruimte genoeg in!Smile

  • 02-05-2009 12:56 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    ligth011:

    maar de bm is nus uit de collecties.

    maar als je in een linkkamer een mp3 opzet , zie je dan het hoesje op die tv

    of moet je in de masterkamer eerst mp3 opzetten, en hoor je alleen de audio in de linkkamer,en clips speelt de bm die ook af

     

     

    Je ziet bij de BeoMedia sowieso geen hoesjes , gewoon de normale mp-3 info ....of je dit nu op vraagt in de linkruimte of in de master room , het beeld overal volledig en gelijk .

    wil je clips zien moet je You-Tube aanzetten of iets dergelijks ........

     BeoMedia is uit de collectie ...maar op marktplaats kwam ik er al gauw 3 tegen ...vanaf 750,- .......

  • 02-05-2009 1:16 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Toch vind ik het een tekortkoming dat ze niet kleine bedienschermpjes in link ruimtes hebben zo dat je daadwerkelijk kan zien wat er word gedraaid.

    Hoeft niet eens groot te wezen,kijk maar naar de sonos linkroom schermpjes.

     

  • 02-07-2009 1:32 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    vandaag even bij de dealer geweest, is trouwens daar in Houten  erg mooi geworden.(extra korting)

    de Bm 5 is wel tegebruiken in de link ruimtes mits deze het commando pc aankunen.

    het is nl zo dat de BM5 zowel digitaal (DVI) als analoog (Tulp) aangesoten kan worden.

    dus kun je in de link ruimte gewoon de beomaster bedienen via het beeldscherm.

    wel moet je een audio bron hebben die hier voor geschikt is, een ouverture is niet geschikt er voor, maar een BS 9000 of een 3200 bv wel

  • 02-07-2009 2:09 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    En met wat voor speeltje ben je terug gekomen??

    Hoe kun je dan navigeren in een linkruimte zonder t.v.

     

  • 02-07-2009 3:16 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    je kunt in een link ruimte zonder tv niet navigeren.

     

    en niets gekocht de witte BS 9000 is wel mooi.

  • 02-07-2009 6:53 PM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    ligth011:

    vandaag even bij de dealer geweest, is trouwens daar in Houten  erg mooi geworden.(extra korting)

    de Bm 5 is wel tegebruiken in de link ruimtes mits deze het commando pc aankunen.

    het is nl zo dat de BM5 zowel digitaal (DVI) als analoog (Tulp) aangesoten kan worden.

    dus kun je in de link ruimte gewoon de beomaster bedienen via het beeldscherm.

    wel moet je een audio bron hebben die hier voor geschikt is, een ouverture is niet geschikt er voor, maar een BS 9000 of een 3200 bv wel

     

     

    Waarom heb je een audio bron nodig om de BM-5 te beluisteren ?

  • 02-08-2009 3:54 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Die heb je niet nodig hoor.

  • 02-08-2009 4:18 AM In reply to

    Re: BeoSound 5 topic

    Dat klopt wel wat je zegt, maar ga jij maar eens in een linkruimte zonder display de radio of de mp3 opzetten. dan is het wel fijn als je op de beo4 of 5 op radio of cd drukt geluid krijg die je wilt. Anders moet je gokken hoe het menu inelkaar zit.

    Voor ons lukt dat misschein na enekele keren nog wel om zonder scherm in het menu te komen, maar de vrouwen hebben daar toch problemen mee.

    Maar ja als je overal een BC6 heb hangen is dat probleem wel opgelost, maar dan kun je geen cd draaien.

     

     

     

     

     

     

Page 8 of 10 (229 items) « First ... < Previous 6 7 8 9 10 Next >